ערוץ האוכל מעלה סדרה חדשה בארבעה חלקים

הסדרה שתעלה ב-5 בנובמבר, תשודר במסגרת חודש בריאות בערוץ האוכל ותכלול ארבעה פרקים שיוקדשו לתפריטי תזונה מיוחדים: לרגישים לגלוטן, לבעלי סכרת, לילדים הסובלים מהפרעות קשב ולספורטאים

ערוץ האוכל מבית ענני תקשורת (32 ב-HOT ו-28 ב-yes) מפיק סדרה חדשה בת ארבעה פרקים בשם "טעים גם בלי". הסדרה, אשר תשודר במסגרת חודש בריאות בערוץ האוכל, תעסוק בתפריטי תזונה מיוחדים: לרגישים לגלוטן, לבעלי סכרת, לילדים הסובלים מהפרעות קשב ולספורטאים. הסדרה תעלה ב-5 בנובמבר ותשודר אחת לשבוע בימי רביעי בשעה 19:00 (שידור חוזר בימי שישי ב-16:00).

את התכנית הראשונה (5.11 ב- 19:00) תנחה אביטל חורש סבג, נטורופתית, שלה 5 בנים, אשר חלקם סובלים מהפרעות קשב וריכוז. חורש סבג תדגים מתכונים מיוחדים לבעלי הפרעות קשב (שלהם אסור לדוגמא חומרים משמרים, חומרי טעם וריח וצבעי מאכל). חורש סבג גם תארח בתכנית את רויטל גולן ממכון "אלבאום" המתמחה בעבודה עם ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז.

את התכנית השניה בסדרה (12.11 ב- 19:00), שתעסוק בתפריט מיוחד לספורטאים, ינחה השף אסף גרניט, שף מסעדת "אדום". גרניט נכנס לפני כשלוש שנים לאימונים ספורטיביים מקצועיים, כחלק מתוכנית דיאטטית וחלומו להפוך לרץ טריאתלון. במהלך השנים האחרונות הוא השיל 48 ק"ג ממשקלו, השתתף בטריאתלונים רבים, והפך לאחד השפים המתמחים בתזונת ספורטאים.

את התכנית השלישית (19.11 ב- 19:00), שתעסוק בתפריט מיוחד לסובלים מסכרת, ינחה השף אודי ברקן, אשר בצעירותו היה ספורטאי וכדורסלן מצטיין, אך בגיל 16 החל לסבול מירידה ברמת הכושר הגופני וחווה ירידה ברמת הסוכר. לאחר בדיקות, התבשר כי הוא סובל מסכרת ומיד סימן לעצמו שתי מטרות: האחת, לחזור לכושר גופני גבוה, והשנייה, להמשיך ליהנות מאוכל טוב. כיום מסמן ברקן V על שתי המשימות, כאשר הוא מציג תפריט אנין טעים המצטיין בערך הבריאותי של המנות, בעקבות מחקר שביצע אודות חומרי גלם ותחליפים לסוכר והידע הרחב שצבר כשף מקצועי.

את התכנית הרביעית בסדרה (26.11 ב- 19:00) ינחה השף רונן דברת בלוך (RDB) אשר סובל בעצמו מרגישות לגלוטן (צליאק) שהתגלתה בגופו רק לפני כשנה וחצי. בעקבות הגילוי החליט דברת בלוך להקדיש את ניסיונו ומרצו לנושא והוא יציג תפריט אנין טעמים, המאפשר גם למי שרגיש לגלוטן להמשיך ליהנות מאוכל טעים ומשובח. בין המתכונים בתוכניתו: קונפי שוק אווז עם תפוחי עץ ברוטב רימונים וקרם פילדלפיה עם גלידת שמיר, ומפגש מיוחד עם התזונאית הילה דברת (אשתו), שתסביר על הדרכים למציאת תחליפים לקמח והשלמת החסרים בתזונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר