ערוץ האוכל רכש את תוכניות הריאליטי המצליחות בתחום הקולינריה: איירון שף – הדור הבא ובית ספר לבישול

במסגרת "איירון שף – הדור הבא (The Next Iron Chef) שתשודר בימים שלישי ורביעי (החל ביום שלישי, 2 בדצמבר 22:00) יתחרו מדי תוכנית שמונה שפים מרחבי ארה"ב במאבק על תואר יורשו של שף הברזל

ערוץ האוכל (אפיק 28 ב-yes וערוץ 32 ב-HOT) מבית ענני תקשורת רכש לשידור את תוכניות הקולינריה החדשות והמצליחות בתחום הריאליטי, "איירון שף – הדור הבא" ו"בית ספר לבישול". שתי הסדרות יעלו לשידור בתחילת חודש דצמבר.

במסגרת "איירון שף – הדור הבא (The Next Iron Chef) שתשודר בימים שלישי ורביעי (החל ביום שלישי, 2 בדצמבר 22:00) יתחרו מדי תוכנית שמונה שפים מרחבי ארה"ב במאבק על תואר יורשו של שף הברזל.
במהלך כל תוכנית יידרשו המתמודדים לעמוד באתגרים שונים שיבחנו את מיומנותם המקצועית. בפרק הראשון ייאלצו המתחרים להפגין את מידת זריזות שניחנו בה במשימה שתכלול שליפת עצמות מעוף, ביתור סלמון, פיצוח כמות מספקת של אגוזי קוקוסים, קילוף שש צדפות ופריסה לרצועות דקות במיוחד של דאיקון (צנונית סינית), וכל זה תוך הגבלת זמן של רבע שעה.בהמשך התוכנית יתווספו אתגרים של תושייה, כושר המצאה, יצירתיות תחת לחץ וכושר מנהיגות.

סדרת הריאליטי השנייה, "בית ספר לבישול" (Cooking School Stories) שתשודר מדי יום בשעה 20:00, החל ב-3 בדצמבר, עוקבת אחר השפים של מחר באקדמיה היוקרתית לקולינריה Johnson & Wales.
בתוכנית מתכנסים יחדיו חמישה סטודנטים אמביציוזיים למלחמת אוכל מהסוג האקדמי: פרקי הסדרה יעקבו אחר סיטואציות מחיי היומיום של השף המתלמד: מה קורה כאשר מרכיבים הכרחיים נעדרים מסל המצרכים, כיצד מתמודדים עם שכחה קולקטיבית של סירים על האש המביאה לחורבן של כמה ארוחות מבחן, ומדוע פגישה עם מנהל הבית-ספר מאיצה את התמוטטותו הבלתי נמנעת של אחד מהסטודנטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר