ערוץ החיים הטובים יקדיש החודש סופ"ש שלם לברזיל

בתכנית, שתשודר ביום שישי, 25 במאי בשעה 19:00, וזאנה יבקר במקומות הכי אקזוטיים בברזיל, בירת הכדורגל, היכן שמכינים את אחד המשקאות המוכרים ביותר, הקיפירניה, ולוקח את הצופים למסע בריו אל החופים האינסופיים, לרחובות המדהימים, לקניות ולמסעדות הכי נחשבים, ויעד התיירות ומרכז ייצור תכשיטי אבני החן מהמובילים שיש

ערוץ החיים הטובים (28 ב-HOT, 17 ב-yes) מבית ענני תקשורת יקדיש סוף שבוע שלם לברזיל. כתב ערוץ החיים הטובים, רפי וזאנה נסע לריו דה ז'נרו, בירת הסמבה והקרנבל, וחזר עם תיעוד שישאיר אתכם עם טעם של עוד.

בתכנית, שתשודר ביום שישי, 25 במאי בשעה 19:00, וזאנה יבקר במקומות הכי אקזוטיים בברזיל, בירת הכדורגל, היכן שמכינים את אחד המשקאות המוכרים ביותר, הקיפירניה, ולוקח את הצופים למסע בריו אל החופים האינסופיים, לרחובות המדהימים, לקניות ולמסעדות הכי נחשבים, ויעד התיירות ומרכז ייצור תכשיטי אבני החן מהמובילים שיש.

בנוסף ישדר ערוץ החיים הטובים בסוף שבוע זה כמה מתכניות הרכש הטובות ביותר שעוסקות בברזיל, ובהן: "המטבח הלטיני" (Entrada) שתשודר ביום שישי, 25 במאי בשעה 19:30. בתכנית נתלווה למנחה רואנה כשהיא מחפשת בכפרים קטנים, ערים מרכזיות, חוות, מסעדות, מלונות ואתרים היסטוריים את השפים הטובים ביותר והמתכונים הטעימים ביותר. הפעם נגיע לריו דה ז'נרו, העיר התוססת והצבעונית ביותר אשר בברזיל. רואנה לוקחת אותנו לסיור ברחובות ולטעימה מהמאכל הלאומי של ברזיל.

בנוסף תשודר התכנית "פנים רבות לעולם" ביום שישי, 25 במאי בשעה 20:00, שתיקח את צופי הערוץ למסע ברחבי העיר האגדית ביותר בכל דרום-אמריקה, ריו דה-ז'נרו, השוכנת בינות מפרצים יפהפיים ובה 11 מיליון תושבים. ריו היא הצומת הכלכלית החשובה ביותר של ברזיל, ויש בה 3 מיליון בני-אדם עם בעיות חברתיות קשות ומעיקות, והחיים בה לא קלים כלל.

עוד תשודר התכנית "סגנון עולמי" (Style World) ביום שישי, 25 במאי בשעה 22:00, שתסקר גם היא את עיר הקרנבל והסלסה, ריו דה ז'נרו. התוכנית יוצאת לבחון את מלון "ארמון קופהקבנה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר