עשור לעגבניית מגי הישראלית שתגיע מעתה גם ליותר מסעדות

למגי חיי מדף ארוכים של עד כשבועיים ללא קירור ועד שלושה שבועות בקירור. היא נמכרת ברשתות שיווק, בשווקים ואצל ירקנים מובחרים באריזות פלסטיק וממותגת תחת הסלוגן: "מגי – עגבניית טעם"
חברת הזרע מטפחת זני ירקות איכותיים רבים בארץ ובעולם, ונחשבת למובילה עולמית בתחום זה. הזנים אותם החברה מטפחת נמכרים לחקלאים שמגדלים את הירקות ומשווקים אותם לרשתות, ירקניות ומסעדות

עגבניית מגי שחוגגת עשור להשלמת פיתוחה, הינה עגבניית טעם עם שילוב מאוזן של מתיקות וחמיצות, ובעלת ריכוז גבוה של חומרים ארומטיים – עגבנייה בטעם וריח 'של פעם'. הזן פותח במשך שש שנות שיתוף פעולה בין חברת הזרע לבין הפקולטה לחקלאות, בהובלת המטפח ד"ר גדי בן אוליאל. הפיתוח התבסס על הכלאה מסורתית של זני עגבניות מובחרים, תוך בחירת התכונות המיטביות של כל זן. "מגי נבחרה במבחן טעימה בקטגוריית הטעם והטריות שנערך על ידי חברת אנליסט, כבעלת "טעם גורמה" בשל תכונותיה הייחודיות ואיכותה הגבוהה", אומר רון סלומון, מנהל תוצרת טרייה מטעם חברת הזרע.

עתה עושה הזרע צעד נוסף, כאשר תאפשר גישה ישירה מהחקלאים המגדלים את עגבניית מגי ברחבי הארץ אל מסעדות באזוריהן. "החברה תתאים לכל מסעדה מגדל או מגדלת שיתאימו עבורם חלקה אישית, ובכך נוכל לעזור לקדם את החקלאות והחקלאים הישראלים בקונספט של Farm to Table – גידול תוצרת טרייה שמגיעה אל המסעדה ישירות מהחקלאי התופס תאוצה בכל העולם, כאשר הלקוחות מקבלים את הירקות הטריים והאיכותיים ביותר", מוסיף סלומון.

"כבר היום גדלה עגבניית מגי אצל מספר חקלאים איכותיים נבחרים בישראל, ומשווקת ישירות למסעדות ברחבי הארץ. כחלק מפרויקט חגיגות יום הולדת 10 למגי אנו מרחיבים  פעילות זאת, ומחזקים את החקלאות הישראלית באמצעות הידוק הקשר הישיר בין המסעדנים לחקלאים. אם פעם ראינו שימוש בחומרי גלם איכותיים בעיקר במסעדות יוקרה, היום אנו רואים ביקוש גבוה לחומרי גלם אלה גם בקרב מסעדות נוספות המעוניינות לגוון את התפריט, ולהציע לסועדים שלהן מנות באיכות גבוהה. למגי חיי מדף ארוכים של עד כשבועיים ללא קירור, ועד שלושה שבועות בקירור. היא נמכרת ברשתות שיווק, בשווקים ואצל ירקנים מובחרים באריזות פלסטיק, וממותגת תחת הסלוגן: "מגי – עגבניית טעם".

לאחרונה עלה לאוויר האתר החדש של חברת הזרע, שמציג את כל הירקות אותם פיתחה. באתר יש מידע על פרויקט ה – Farm to Table, מידע על החברה, על המגדלים, איפה משווקים ברחבי הארץ, מהם הערכים והמאפיינים של כל ירק, מתכונים, כתבות וטיפים מהתזונאית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר