עשרות אלפי בקבוקי וודקה פרפקט נגנבו מהמפעל באור עקיבא

מנהלי ועובדי החברה אשר הגיעו ביום ראשון בבוקר למפעל, נדהמו לגלות שמרבית תכולת המחסנים שהייתה גדושה בעשרות משטחים של ארגזי וודקה לקראת משלוח לשווקים, פשוט התנדפה

עשרות אלפי בקבוקי וודקה נגנבו בערב שבת האחרון ממפעל פרפקט רנסנס באור עקיבא.
מנהלי ועובדי החברה אשר הגיעו ביום ראשון בבוקר למפעל, נדהמו לגלות שמרבית תכולת המחסנים שהייתה גדושה בעשרות משטחים של ארגזי וודקה לקראת משלוח לשווקים, פשוט התנדפה.

מבצעי הגניבה לא הסתפקו במשקאות האלכוהליים, ולקחו איתם גם חלק נכבד מתכולת המשרדים שכללה בין השאר מחשבים, ציוד חשמלי, סכומי כסף וציוד אישי של העובדים.

על פי צילומים שהונצחו במצלמת אבטחה ממפעל שכן, הגניבה התבצעה בסביבות השעה 02.00 לפנות בוקר של יום שבת, כשחבורת הגנבים נראית מגיעה לשערי המפעל כשהם מלווים במשאית תובלה. על פי הסימנים, הם פרצו את מנעולי שער הכניסה של המפעל, ניסרו את סורגי החלון של אחד המשרדים שבקומת הקרקע, ובשינוע מלגזה שבמפעל העמיסו את משטחי הוודקה לתוך המשאית.

לדברי מנכ"ל פרפקט רנסנס, דני רזניק, היקף הגניבה נאמד בכמה מאות אלפי שקלים. תלונה הוגשה על ידי החברה למשטרה, והארוע זכה לכינוי "שוד הוודקה הגדול".

"וודקה פרפקט" הישראלית, שמרכזה באור עקיבא, נמצאת בשליטת חברת "פרפקט רנסנס" העולמית, אשר תופסת מקום בשוק המשקאות הבינלאומי, ובבעלותה מפעלים במדינות נוספות, ביניהן מולדובה ורומניה.

וודקה פרפקט מיוצרת על פי נוסחה רוסית עתיקה מאלכוהול המופק מדגנים (תירס או חיטה). הוודקה כשרה למהדרין (חתם סופר) בהשגחת רבנות פ"ת. המפעל בישראל מייצר כיום מעל ל- 30 סוגי וודקה, ביניהם קלאסית, אקסקלוסיב, ובטעמים. לאחרונה החל ביצור ושיווק של משקאות ברנדי ישראל צרפתי כשר.

בתחרות היין והמשקאות הבינלאומית Terra Vino 2008 שהתקיימה באילת, זכו משקאות וודקה פרפקט זו שנה שנייה ברציפות בשלוש מדליות יוקרתיות:
מדליית זהב כפולה – Vodka Exlusive- Double Gold
מדליית זהב – Green Apple- Gold Vodka Exlusive
מדליית כסף – Silver – Perfect Classic Vodka

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר