פאב אוסקר ויילד בחולון – מה שצריך בערב קיצי חם ולח

כ- 140 סוגי וויסקי, יותר מ- 60 בירות מהבקבוק, 25 סוגי בירות מהחבית הנמזגות היישר מברז, ומבחר סוגים של קוניאק משובח
הפאב פתוח לארוחות עסקיות בצהרים, ובערב פונה לצעירים ומבוגרים מגיל 24 ומעלה, האוהבים להתנסות בטעמי אלכוהול מעניינים באווירה קצבית נהדרת

אווירה נעימה, מוזיקה טובה, אלכוהול איכותי ואוכל פאבים מסורתי – זה מה שאנו זקוקים לו בערב קיצי חם ולח באמצע יולי כדי להשיב את נפשנו, וזה בדיוק מה שאוסקר ויילד בחולון מספק. הפאב האירי הוא עוד בית עסק מוצלח במתחם של עזריאלי בחולון. הפאב מרווח, מעוצב ברוח אירית, ריהוט עץ כבד בפנים, וקליל פאבי מאוד בחוץ. המקום מציע לאורחיו  מגוון רחב של אלכוהול – כ- 140 סוגי וויסקי, יותר מ- 60 בירות מהבקבוק, 25 סוגי בירות מהחבית הנמזגות היישר מברז, ומבחר סוגים של קוניאק משובח.

בשעות הערב פונה לצעירים ומבוגרים מגיל 24 ומעלה, האוהבים להתנסות בטעמי אלכוהול מעניינים באווירה קצבית נהדרת
בשעות הערב פונה לצעירים ומבוגרים מגיל 24 ומעלה, האוהבים להתנסות בטעמי אלכוהול מעניינים באווירה קצבית נהדרת. צילום איריס לוי

הפאב פתוח לארוחות עסקיות בשעות הצהרים, ובשעות הערב פונה לצעירים ומבוגרים מגיל 24 ומעלה, האוהבים להתנסות בטעמי אלכוהול מעניינים באווירה קצבית נהדרת. במקום מוצבים מסכי ענק עליהם ניתן לראות שידורי ספורט מהעולם. כמו כן מתקיימות בלילות שישי הופעות חיות, כמו זו של "הדג נחש" – שווה.

Ardbeg מיושן 10 שנים (58 ₪) לפי המלצתו של הברמן
Ardbeg מיושן 10 שנים (58 ₪) לפי המלצתו של הברמן. צילום איריס לוי

את הבילוי שלנו בפאב אוסקר ויילד פתחנו באלכוהול, וכמובן גם סיימנו באלכוהול . הוא – כחובב ויסקי מעושן מושבע, בחר Ardbeg מיושן 10 שנים (58 ₪) לפי המלצתו של הברמן. בהחלט בחירה מצוינת.  ויסקי זה מגיע מהאי הדרומי-מערבי ביותר מכלל האיים בסקוטלנד. לפי המלצת המארחת החמודה,  אני נהניתי מאוד מקוקטייל Wild Russian – וודקה וניל, בייליס וקלואה (39 ₪).

Sibyl Vane - וודקה בניחוח תפוז, אפרול, צינזאנו ביאנקו, פטל שחור ולימון (42 ₪)
Sibyl Vane – וודקה בניחוח תפוז, אפרול, צינזאנו ביאנקו, פטל שחור ולימון (42 ₪). צילום איריס לוי

הוא המשיך עם Laphroaig 10 (כוס ב- 59 ₪), סינגל מאלט מסקוטלנד – מעושן ומיושן כמו שצריך. עונג; ואני עם קוקטייל נוסף: Sibyl Vane  – וודקה בניחוח תפוז, אפרול, צינזאנו ביאנקו, פטל שחור ולימון (42 ₪). ממבחר הבירות הגדול שיש במקום לגמנו בירה קסטיל מבלגיה 8% אלכוהול – בירה טובה בטעם דובדבנים, לא מוגזת מדי, המגיע ישירות מהחבית (330 מ"ל – 38 ₪), וגם גינס מדבלין (330 מ"ל – 28 ₪)

קרפצ'ו סינטה בשמן שום קונפי, עגבניות שרי צלויות, סלטון ארוגולה ובלסמי רימונים. מוגש לצד לחם כפרי וסלסה (39 ₪)
קרפצ'ו סינטה בשמן שום קונפי, עגבניות שרי צלויות, סלטון ארוגולה ובלסמי רימונים. מוגש לצד לחם כפרי וסלסה (39 ₪). צילום איריס לוי

כדי שההנאה תהיה שלמה, גם טעמנו מהאוכל באוסקר ויילד  – אוכל פאבים מסורתי. קרפצ'ו סינטה בשמן שום קונפי, עגבניות שרי צלויות, סלטון ארוגולה ובלסמי רימונים. מוגש לצד לחם כפרי  וסלסה (39 ₪)  – לטעמנו היה בינוני. בייבי המבורגר טלה כפול מוגש עם צ'יפס (48 ₪) – מעט יבש בהכנתו. נקניקיות איריות עם תפוחי אדמה ובצל מטוגן (56 ₪) – הגיעו שתי נקניקיות עבודת יד שהיו טעימות ועסיסיות – במיוחד החריפה. כריך סלופי ג'ו – בשר טחון ברוטב ברביקיו עם איולי וויסקי (48 ₪) היה לנו הכי טעים – מנת פאב מושלמת.

כריך סלופי ג'ו - בשר טחון ברוטב ברביקיו עם איולי וויסקי (48 ₪) - מנת פאב מושלמת
כריך סלופי ג'ו – בשר טחון ברוטב ברביקיו עם איולי וויסקי (48 ₪) – מנת פאב מושלמת. צילום איריס לוי

לסיכום: אוסקר ויילד חולון הוא פאב נעים עם אווירה מצוינת. נהדר לצאת לשם בזוג, עם חברים או בקבוצה, לערב מהנה של אלכוהול טוב ונשנושים ליד. ההוכחה שיש מקומות טובים לבילוי איכותי גם מחוץ לתל אביב (יש גם בפתח תקווה).

פאב אוסקר ווילד – מרכז עזריאלי א.ת חולון, הרוקמים 26 פינת הלהב. 03-7785550. כל השבוע 17:00 עד אחרון הלקוחות. עסקית צהרים מ- 12:00. Happy Hour – כל יום  17:00-19:00. ‘אוסקר ווילד’ בפייסבוק

 

שף איריס לוי גם בפייסבוק

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר