פאוזה מהחיים במלון בוטיק גורמה גלילי

הארוחות בפאוזה מתבססות על פילוסופיית עמותת Slow Food, עמותה בינלאומית שאביגדור הוא בין מקימיה בארץ. אוכל טרי, מובחר, שימוש במוצרים מקומיים, הארוחה כאירוע חברתי

עלי שלכת מרהיבים ביופיים קידמו את פנינו, וגינת ירק שכאילו נשלפה מפרוספקט גננות באנגליה. אחר-כך הכל כבר נשכח, והפקקים של איילון נותרו זיכרון עמום ולא משמעותי, אפילו הג'יפיאס שלי סופסופ נשם לרווחה. שקט. קסם.
קוראים לו "פאוזה" והוא מלון בוטיק גלילי במושב שאר ישוב.

אביגדור ועינת רותם, הם זוג מיוחד במינו. וכשאני אומרת – מיוחד – אני מתכוונת לכל הקשת מקש במקלדת באופן פרטני, ספציפי ואינדיבידואלי.
אביגדור הגיע מתל-אביב, עינת גדלה בשבילי קיבוץ הגושרים, ויחד לפני כ-6 שנים הם הגשימו חלום וקנו את משק 63 בשאר ישוב. אחר כך הם שיפצו, בנו, גידרו, חלמו, שתלו ,ובעיקר הקימו קונספט שאי אפשר להשוות אותו לשום דבר אחר.

אביגדור אוהב לבשל, ולא רק שהוא אוהב לבשל, אלא שהוא מבשל! ויודע את העבודה. הוא חי את האוכל, נושם אותו, שותל אותו בגינת הירק האנגלית שלו, מדבר אליו, מייבא אותו משווקי חו"ל, חולם עליו, ובדו-שיח מרהיב של שף – תשוקה – וחומרי גלם משובחים, יוצר יצירות אמנות אמיתיות.
עינת רעייתו אוהבת לארח. היא יושבת עם האורחים, משוחחת, מחייכת, מתעניינת, מקשיבה, אוהבת, מרגיעה, ומלווה את האירוח בגוון קיבוצניקי, נטול פוזה, תמים ונדיר.

לפאוזה מגיעים אנשים שאוהבים לאכול, אוהבים שקט מחד ותשוקה מאידך, ואוהבים להרגיש חו"ל אמיתי במרחבי הנוף המדהים של הגליל.
סופ"ש בפאוזה הוא חלום שאי אפשר לתארו במילים, צריך לטעום אותו, לשתות אותו כיין המובחר שמוגש שם ביד חופשית ונדיבה.

הקסם מתחיל בערב. אז, מתוך ביתניו הכפריים של המלון, יוצאים ובאים זוגות זוגות אל הלובי הביתי של אביגדור ועינת. כ-10 זוגות מצאנו עצמנו, מסבים אל שולחן עץ מרובע וגדול ממדים, ערוך באלגנטיות. את המבוכה ההתחלתית מוססה עינת בקלילות. יין, מנות ראשונות, ואז נכנס אביגדור, סינר שף לבן למותניו, עגלת ברזל גדולה גדושת צלחות לצדו, וההצגה הכי טובה בעיר מתחילה.

ארוחת גורמה יוצאת דופן בטעמיה, ממלאת את השולחן, קרפצ'יו סלק, אוסובוקו, ריזוטו פירות ים, ועוד כהנה וכהנה מטעמים מעשה ידיו של אביגדור מציפים את השולחן המרובע, ובלוטות הטעם מתענגות מכל נגיסה בפלא. בין לבין, יין אדום ומשובח ושיחות אל תוך הלילה עם הזוגות האחרים ועם אביגדור ועינת. ואין פקקים, ואין איילון, ואין אינטרנט, ואין דוחות חניה. יש רק שקט גלילי, מרגוע לגוף ולנפש, אוכל מופלא ואוירה שאפילו אנשי המילים הכתובות יתקשו לציירה.

וכך סופ"ש שלם של ארוחות גורמה. ארוחות בוקר, ארוחות ערב. טקסי יין, מנות ראשונות, אביגדור, עינת, עלי שלכת צבעוניים, ג'קוזי תחת כיפת השמיים, חדרים מפנקים ונוף גלילי.

הארוחות בפאוזה, מתבססות על פילוסופיית עמותת Slow Food , עמותה בינלאומית שאביגדור הוא בין מקימיה בארץ. אוכל טרי, מובחר, שימוש במוצרים מקומיים, הארוחה כאירוע חברתי.

"פאוזה" ללא ספק מהווה פנינה גלילית משובחת, של זוג שחלמו, הגשימו ובנו קונספט אירוח, שלא בכדי אורחיו מגיעים שוב ושוב להתמכר מטעמיו.

פאוזה – פונדק צפוני לאניני הטעם 
 מושב שאר ישוב, גליל עליון
טל. 6904434 054
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר