fbpx

"פאוזה" עולה בקמפיין למגזר הרוסי

הקמפיין במסגרת השקת הדור הבא של מכונות האספרסו LAVAZZA BLUE, בהשקעה של כ- 250 אלף ₪
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת פאוזה מקבוצת מי עדן, המספקת פתרונות קפה לעסקים, עולה בקמפיין למגזר הרוסי באמצעות משרד הפרסום "אפיקים B2B", בהשקעה של כ- 250 אלף ₪.

הקמפיין ל- LAVAZZA BLUE, הדור הבא של מכונות האספרסו, ישודר בערוץ 9 במשך כשלושה חודשים.

מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק, אומר: "כחברה המובילה בתחומה, פאוזה שמה לה למטרה להביא ללקוחותיה את הפתרונות המגוונים והחדשניים ביותר, תוך התאמה לאופיים וסגנון חייהם. החדרת המוצר החדש במגזר הרוסי אך טבעית מבחינתנו, זאת מתוך הבנה, שהצרכנים במגזר זה יודעים להעריך מותגים אופנתיים ואיכותיים, כמו מכונות הקפה מסדרת LAVAZZA BLUE המתאימות לשוחרי העיצוב במשרד הקטן ובמטבח הביתי".


קרדיטים:
משרד פרסום – אפיקיםB2B
מנכ"ל אפיקים – שי לחוביצר
מנהלת אפיקים B2B – לנה ברונשטיין
מנהל קריאייטיב – עמיחי עשראל
ארט דירקטור – שרון גופר
יחסי ציבור – שטרן אריאלי

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה