"פאוזה" עולה בקמפיין למגזר הרוסי

חברת פאוזה מקבוצת מי עדן, המספקת פתרונות קפה לעסקים, עולה בקמפיין למגזר הרוסי באמצעות משרד הפרסום "אפיקים B2B", בהשקעה של כ- 250 אלף ₪.

הקמפיין ל- LAVAZZA BLUE, הדור הבא של מכונות האספרסו, ישודר בערוץ 9 במשך כשלושה חודשים.

מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק, אומר: "כחברה המובילה בתחומה, פאוזה שמה לה למטרה להביא ללקוחותיה את הפתרונות המגוונים והחדשניים ביותר, תוך התאמה לאופיים וסגנון חייהם. החדרת המוצר החדש במגזר הרוסי אך טבעית מבחינתנו, זאת מתוך הבנה, שהצרכנים במגזר זה יודעים להעריך מותגים אופנתיים ואיכותיים, כמו מכונות הקפה מסדרת LAVAZZA BLUE המתאימות לשוחרי העיצוב במשרד הקטן ובמטבח הביתי".


קרדיטים:
משרד פרסום – אפיקיםB2B
מנכ"ל אפיקים – שי לחוביצר
מנהלת אפיקים B2B – לנה ברונשטיין
מנהל קריאייטיב – עמיחי עשראל
ארט דירקטור – שרון גופר
יחסי ציבור – שטרן אריאלי






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה