פאזה מורגנה 2005 – מיזם משותף של מלון ישרוטל רויאל ביץ' באילת ולהקת בת שבע

"טלופאזה" – בכורה עולמית של אוהד נהרין; "אנאפאזה" עטורת הפרסים; ו"התחברות" – המופע המשותף של שלמה ארצי ושלום חנוך למרגלות עמודי שלמה בפארק תמנע

בסוף השבוע שבין ה- 22 ל- 25 בספטמבר 2005 תמשך המסורת.
לאחר ההצלחות של אירועי "פאזה מורגנה" שנערכו ב- 3 השנים האחרונות, רשת מלונות ישרוטל ולהקת המחול בת-שבע יעלו על במת הענק בפארק תמנע, על רקע עמודי שלמה, את מופעי ישרוטל "פאזה מורגנה" 2005.

לאחר שאשתקד נהנו יותר מ- 10,000 איש במהלך 3 לילות מההופעות, תועלה ביום חמישי 22 בספטמבר, במופע בכורה עולמי יצירתו החדשה של אוהד נהרין, "טלופאזה", אותה הוא יצר במיוחד לקראת האירוע בפארק תמנע.

ביום שישי 23 בספטמבר תועלה יצירתו של נהרין "אנאפאזה" ובערב השלישי, מוצ"ש, יארח "פאזה מורגנה" את המופע התחברות של שלמה ארצי ושלום חנוך.

לפני המופעים תתקיים במקום "חגיגה מדברית" כאשר הרקדנים יחוללו על מדרגות הסלעים לצלילי הרכבים מוסיקליים ולמטה תתפרש שדירה קולינרית עשירה עם מגוון תחנות מזון מפתיעות, משקאות קלים, יין והרבה אלכוהול.

במהלך סוף השבוע במסגרת אירועי פאזה מורגנה יתקיים במלון ישרוטל רויאל ביץ' מופע "כמויות" (המתאים לילדים מגיל 6 ומעלה) מאת אוהד נהרין בביצוע אנסמבל בת-שבע. כמו כן יתקיימו במהלך סוף השבוע כתות אמן מיוחדות ושיחה עם אוהד נהרין.

מלונות ישרוטל באילת מציעים מבחר חבילות אירוח הכוללות כניסה למופע אחד או יותר של להקת בת-שבע, עם אפשרות לרכוש גם כרטיסים למופע התחברות, הסעות לפארק תמנע ובחזרה, והשתתפות בכיתות האמן ובשיחה עם אוהד נהרין.

מלון ישרוטל המלך שלמה יציע השנה לאורחי "ישרוטל פאזה מורגנה 2005" אירוח כיד המלך שיתבטא בחגיגות קוקטייל לפני היציאה לפארק תמנע, מסיבות ריקודים במועדון הפלטיניום, הפתעות אטרקטיביות בבריכת השחייה של המלון וארוחת בראנצ' מיוחדת בשבת.

מחירי אירוח לדוגמא:
ישרוטל רויאל ביץ' החל מ- 1,553 ₪ לאדם בחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר.
ישרוטל המלך שלמה – 1,303 ₪ לאדם בחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון.
ישרוטל אגמים – 1,123 ₪ לאדם בחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר (כולל בראנצ' בשבת).
ישרוטל רויאל גארדן – 1,303 ₪ לאדם בחדר זוגי על בסיס לינה בלבד.

כל המחירים הנם לאירוח של 2 לילות לאדם בחדר זוגי כולל כניסה למופע אחד של להקת בת שבע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר