פאיירפלאי מסבה את מערכת ההזמנות של צבר תיירות ונופש ממג'יק לסביבת מיקרוסופט NET. באמצעות טכנולוגית Firefly.Box

טרם ההסבה לסביבת מיקרוסופט, עשתה צבר תיירות ונופש שימוש במערכת לניהול תחום תיירות הפנים שהתבססה על טכנולוגיית מג'יק. החברה ביקשה להסב את מערכות המג'יק בכדי לשפר את זמינות כוח האדם לתחזוקת מערכות אלה וניצול היתרונות הרבים של טכנולוגיית .NET תוך שדרוג מוצריה לטכנולוגיה העדכנית והנפוצה ביותר בשוק ה- IT

חברת פאיירפלאי (Firefly), מסבה את מערכת ההזמנות של חברת צבר תיירות ונופש, חברה מובילה בתחום התיירות בישראל, מסביבת מג'יק לסביבת מיקרוסופט .NET , זאת באמצעות טכנולוגיית ההסבה האוטומטית המלאה Firefly.Box. המערכת בשלבי בדיקות סופיות לקראת עלייה לאויר.

טרם ההסבה לסביבת מיקרוסופט, עשתה צבר תיירות ונופש שימוש במערכת לניהול תחום תיירות הפנים שהתבססה על טכנולוגיית מג'יק. מערכת זו משרתת למעלה מ- 300 משתמשים.
החברה ביקשה להסב את מערכות המג'יק בכדי לשפר את זמינות כוח האדם לתחזוקת מערכות אלה וניצול היתרונות הרבים של טכנולוגיית .NET תוך שדרוג מוצריה לטכנולוגיה העדכנית והנפוצה ביותר בשוק ה- IT.

לדברי יצחק רוזן, מנהל מערכות המידע בצבר תיירות ונופש: "מדי יום ניצבים בפנינו אתגרים טכנולוגיים הדורשים חדשנות וגמישות בכדי לתת המענה ללקוחות כמצופה מחברה מובילה בשוק תחרותי. הוחלט על טכנולוגיית מיקרוסופט .NET כטכנולוגיה האסטרטגית אשר תשמש את חברת צבר בעשור הקרוב.
חברת פאיירפלאי נבחרה מכיוון שהייתה היחידה שהבטיחה, וכן סיפקה, הסבה מלאה של המערכת על כל יכולותיה, בעלות קבועה וזמן סביר."

רוזן הוסיף: "נקודה מהותית עבורנו הייתה הקלות בה יבוצעו השיפורים המתוכננים במערכת המוסבת, במיוחד לאור המורכבות ושנות האדם הרבות שהושקעו במערכת המג'יק. בחנו את תוצרי ההסבה של חברת פאיירפלאי, ומצאנו את קוד המערכת החדשה קצר, קריא וגמיש לשינויים."

לדברי נועם הניג, מנכ"ל פאיירפלאי, "השימוש בטכנולוגית ההסבה האוטומטית לחלוטין של פאיירפלאי, מאפשר לצבר תיירות ונופש להסב מערכת תפעולית קריטית בסיכון מינימאלי, לוח זמנים קצר ועלות נמוכה מול כל אלטרנטיבה אחרת. זאת, ללא צורך בהדרכת משתמשי המערכת, תוך מינוף שנות האדם הרבות אשר הושקעו בפיתוחה. בנוסף, מערכת ההזמנות החדשה מבוססת על טכנולוגיה דוט נט החדשנית, באמצעותה תוכל חברת צבר לתת מענה לצרכים העסקיים העומדים בפנייה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר