פוטטוס תפוגן -פלחי תפוחי אדמה מצופים

בעקבות מגמת הגידול העולמית בצריכת מוצרי הצ'יפס הקפוא והחדרת המוצר בהצלחה ברשתות המזון המהיר, נוצר ביקוש בקרב קהל הצרכנים למוצר "פוטטוס" להכנה ביתית קלה ומהירה

בעקבות מגמת הגידול העולמית בצריכת מוצרי הצ'יפס הקפוא והחדרת המוצר בהצלחה ברשתות המזון המהיר, נוצר ביקוש בקרב קהל הצרכנים למוצר "פוטטוס" להכנה ביתית קלה ומהירה.

המוצר עצמו מורכב מפלחי תפוחי אדמה מצופים בתבלון עדין. קהל היעד העיקרי של ה"פוטטוס" אלו הם בני נוער ומבוגרים הנהנים מטעם פיקנטי.

מטרות השקת המוצר החדש היא יצירת קטגוריה חדשה תוך הרחבת הזדמנות הצריכה בתחום הטוגנים הקפואים, המשך ביסוס עוצמת המותג "תפוגן" כמותג מוביל בתחום הצ'יפס הקפוא, החדרת מוצר חדש לקהל הרחב ובאמצעותו שדרוג הקטגוריה הכללית של צ'יפס קפוא.

החדרת המוצר "פוטטוס" תלווה במבצעי קידום מכירות נרחבים ברשתות השיווק. להערכתו של אריאלי, עד סוף שנת 2006 יתפוס המוצר "פוטטוס" נתח שוק של כ- 7 אחוז משוק הטוגנים הממותג בישראל.

על המוצר החדש "פוטטוס"
הפוטטוס מגיעים באריזה של 700 גרם הכוללת בתוכה 4 אריזות אישיות בנות 175 גרם כל אחת.
הפוטטוס ניתנים להכנה מהירה ב- 3 אופנים: טיגון, תנור, מיקרוגל.
מחיר מומלץ לצרכן: 23 שקל למארז של 700 גרם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר