פוקצ'ות בשקד בנמל תל אביב – טעים, טעים מאוד

המיקום של "שקד" מאפשר לו לספק אתנחתה טעימה לכל המעונין, אם מדובר ביוצאים משיעור יוגה, בניצולי מסע קניות מפרך או בסתם מטיילים בסביבה שעצרו לנוח

"שקד אספרסו בר גלידריית בוטיק" בנמל ת"א הוקם לפני ארבע שנים כסניף שני לסניף האם המצליח ברמת גן. בית הקפה, הנהנה ממיקום אסטרטגי בלב נמל תל אביב, פתוח 24 שעות ביממה, מתמחה בגלידת שף במגוון טעמים, ומציע גם תפריט ארוחות בוקר, כריכים, סלטים וקינוחים.

תוך התבוננות בעוברים והשבים הנכנסים למקום ציינתי לעצמי מה שיועצי הנדל"ן אומרים כשהם מתארים נכס פוטנציאלי: Location, Location, Location. המיקום של "שקד" מאפשר לו לספק אתנחתה טעימה לכל המעונין, אם מדובר ביוצאים משיעור יוגה, בניצולי מסע קניות מפרך או בסתם מטיילים בסביבה שעצרו לנוח.

הגעתי לשקד בכדי להכיר מקרוב את תפריט הפוקצ'ות החדש. בעודי סוקרת את המקום ומקלפת מעלי את המעיל ניסחתי את המבחן האולטימטיבי לחובב הגלידה המושבע – אם אתה מתחמם בחורף למראה של גלידה, עברת את המבחן – אתה מכור.

אז קינוח כבר יש, אפשר להירגע ולהתפנות לפוקצ'ות. רציתי להתנסח בעדינות ולכתוב "טעמתי" אבל למה שהתחולל על השולחן לא היה כל קשר לפעולת טעימה. התנפלות, זו כבר מילה מתאימה יותר. כך אני מתנהגת כאשר אני נתקלת בבצק איכותי, פריך, משוח בנדיבות בשמן זית ומאוד מאוד טעים.
הוסיפו לזה תוספות של גבינת עיזים ופלפל קלוי, מוצרלה ועגבנייה, או את האופציה המועדפת עלי – גבינת פטה, חצילים קלויים, עגבניות שרי ובזיליקום, ותראו אושר מהו.

עוד לא נוער פירור הבצק האחרון מבגדי וכבר לטשתי מבט לעבר חלון הגלידות והתלבטתי מה להזמין לקינוח. אירינה, המלצרית המקסימה, לקחה על עצמה את המשימה והביאה לשולחן צלחת ענקית של וופל בלגי עמוס בטעמים שונים של גלידה. בשלב זה אחסוך מכם את אשר אירע, בכדי שלא אצטייר כטורפת חסרת תקנה, ורק אומר כי יש שני טעמים שאסור לפספס – "קינדר בואנו" וגבינת פירורים.

שקד אספרסו-בר גלידריית בוטיק
האנגר 7, נמל ת"א
טל. 03-5465858
כל השבוע כל היממה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר