פורטופינו מציגה: נובמבר של פיצות ופסטות ארוחה שלא תיגמר ב- 45 שקל

כשהגשם בחוץ יורד, הטמפרטורות צונחות ודיכאון החורף מאיים להופיע, זה הזמן למאכלים מנחמים, ואין כמו פיצה ופסטה, פחמימות מורכבות ומבורכות, לסילוק תוגת החורף

כשהגשם בחוץ יורד, הטמפרטורות צונחות ודיכאון החורף מאיים להופיע, זה הזמן למאכלים מנחמים, ואין כמו פיצה ופסטה, פחמימות מורכבות ומבורכות, לסילוק תוגת החורף.

לאחר שכבר הוכח קשר בין צריכת פחמימות למניעת דיכאון החורף (כל הסוד טמון ברמות הסרטונין למי שמתעקש לדעת), הוחלט בפורטופינו, המסעדה האיטלקית במרינה של הרצליה, לקיים פסטיבל איטלקי של פיצות ופסטות:

לכל אורך חודש נובמבר פיצה או פסטה, אכול כפי יכולתך, במחיר של 45 שקל לאדם, כולל כוס מיץ טבעי. הקונספט מאוד פשוט: מזמינים פיצה או פסטה ולאחר שמסיימים אותה, מזמינים פסטה או פיצה נוספת….עד קצה גבול הקיבולת והיכולת.

בין הפיצות והפסטות מוצעות: פיצה מרגריטה (רוטב עגבניות, מוצרלה ובזיליקום), פיצה נפוליטנה (רוטב עגבניות, מוצרלה, בזיליקום ואנשובי), פיצה פטריות, ספגטי אליו אוליו (שום, פטרוזיליה, שמן זית וצ'ילי), ספגטי בולונז (בקר ברוטב עגבניות עשיר במרווה, עלי דפנה ורוזמרין), פנה 4 גבינות (גורגונזולה, פרמז'ן, אסיאגו וסטרקינו עם רוטב אלפרדו) וניוקי תפו"א.

המבצע יתקיים לכל אורך חודש נובמבר, בימים א'- ה', לא כולל סופי שבוע. (אין כפל מבצעים).

פורטופינו, מגישה אוכל איטלקי אמיתי על קו המרינה של הרצליה פיתוח. השף שי גוטמן, שהגיע לפורטופינו אחרי שהות של חמש שנים באיטליה, מציע מטבח "מאמא קוזין" עם אוכל אותנטי של אמא, מנות איטלקיות קלאסיות, משביעות ועשירות בריחות של חורף ותבלינים. לתפיסתו של גוטמן, סוד המטבח האיטלקי טמון בשימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, בפשטות העשייה ובדאגה שהחומרים הללו יגיעו לצלחת בשיאם – במלוא עסיסיותם, ומבלי שטעמם המקורי ייהרס. פורוטופינו מעוצבת בכחול ולבן, ומשלבת אלמנטים רבים של עץ. המרפסת החיצונית נושקת לסירות ולמרינה, והופכת את החוויה לרומנטית.

פורטופינו
יורדי הים 1, מרינה הרצליה
טלפון: 09-9577074


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר