פורים בפתח: יקבי רמת הגולן מציעים טיפים ורעיונות למשלוחי מנות של יין

לבקבוקי מגנום (ליטר וחצי) יש יתרונות רבים. מעבר לכך שהבקבוק נראה מרשים ביותר במשלוח מנות או על שולחן החג, יין מתנהג אחרת בבקבוקים גדולים יותר. התיישנות יין בבקבוק גדול יותר גורמת בדרך כלל לתהליך התיישנות איטי יותר

מאחר שיין הוא שותף מרכזי במסורת היהודית ובחגי ישראל, הרי בפורים יש לו מקום של כבוד. יקבי רמת הגולן מציעים טיפים ורעיונות למשלוחי מנות ישל יין.

האופציה הגדולה: בקבוק מגנום של ירדן חרמון אדום מבציר 2008
לבקבוקי מגנום (ליטר וחצי) יש יתרונות רבים. מעבר לכך שהבקבוק נראה מרשים ביותר במשלוח מנות או על שולחן החג, יין מתנהג אחרת בבקבוקים גדולים יותר. התיישנות יין בבקבוק גדול יותר גורמת בדרך כלל לתהליך התיישנות איטי יותר, מכיוון ששטח הפנים גדול יותר וכמות החמצן שבבקבוק קטנה יותר.
שתיית בקבוק מגנום היא חווית שתייה אחרת ורצוי להציע אותה במצבים בהם שותים יותר מבקבוק אחד בארוחה מאותו סוג. יתרון נוסף הוא שהבקבוק הגדול מתפקד כמחדרר ליין. פותחים בקבוק גדול ומקבלים את היין פתוח, מאוורר ונפלא.
בדרך כלל, יקבים מייצרים בקבוקים גדולים רק לסדרות היקרות ביותר וליינות המיועדים ליישון ממושך. לראשונה מאפשרים יקבי רמת הגולן לאוהבי ירדן חרמון אדום ליהנות מהיין בבקבוק מגנום של ליטר וחצי שיצא במהדורה חגיגית ומיוחדת של 10,000 בקבוקים לרשתות השיווק הנבחרות.
מחירו מתאים למי ששותים במהלך ארוחת החג שני בקבוקים ויותר: 69 ₪

האופציה האישית: בקבוק קטן (375 מ"ל)
בקבוקים אישיים הם בחירה מועדפת  למי ששותים כוס יין ביום, או לאלו שלא אוהבים לפתוח בקבוק גדול ולתת לו להתחמצן באיטיות בבית. בקבוקים קטנים מתאימים לזוגות, ויינות איכותיים בקבוקים שכאלה ישדרגו כל משלוח מנות.
מחירם של בקבוקים קטנים נמוך יותר, ויש יתרון בכך שאפשר לרכוש יין איכותי בבקבוק קטן, ובכך להקפיץ את ערכה של המתנה.
כיום ניתן להשיג בקבוקים קטנים מסדרת גמלא של יקבי רמת הגולן, כמו גם מסדרת גולן, וכן יין מבעבע בשיטה המסורתית – גמלא ברוט.

האופציה היוקרתית: יין מתיישן מסדרת 'ירדן'
יכולת ההתיישנות של יין היא תופעה חשובה ומיוחדת. כאשר מאפשרים ליין באיכות גבוהה לעבור תהליך התיישנות נאות, מורכבותו ואיכותו עולים וכך גם ערכו.
ליינות יקבי רמת הגולן יכולת התיישנות גבוהה, בזכות ההקפדה של מחלקת גידול יין והכורמים, נטיעת זני איכות באזורים המתאימים ודרכי טיפול נאותות בכרם.
כמו כן חשובה הבקרה הקפדנית של הייננים, תוך השקעת מחשבה רבה בכל שלב בהכנת היין, והסתכלות על הפרטים הקטנים שמרכיבים את תהליך הכנתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר