פותחים קריירה: מסעדת שף בארמונות הרודס למנצח בתוכנית הריאליטי המטבח

המנצח בגמר הגדול של תוכנית הראליטי החדשה "המטבח" של שידורי קשת, שפרק הבכורה שלה ישודר ב- 10/3/2008, יזכה לפתוח ולהוביל מסעדת שף חדשה בקארדו – מתחם הקניות והבילויים היוקרתי בארמונות הרודס אילת (הרודס פאלאס – הרודס ויטאליס – והרודס פורום).

ב"המטבח" תראו שף קשוח אחד – עזרא קדם, שלפחות בפרומו לתוכנית מעורר אנטגוניזם, ו-12 מתמודדים אנונימיים שיכניסו אותנו מדי שבוע אל אחורי הקלעים של עולם הקולינריה שהנו עולם יצרי המורכב מתככים, חומרי גלם יקרים, בשלנים לחוצים, ורעב גדול להצליח.

השף עזרא קדם ממסעדת ארקדיה בירושלים, יוביל את התוכנית וישמש כמנטור של המתמודדים – חלקם מקצועיים וחלקם חובבנים. לכולם תשוקה עזה לבישול, והם יילחמו על חלומם לזכות במסעדה בארמונות הרודס, כשהם נדרשים לעמוד במשימות במהלכן ייבחנו כישורי הבישול שלהם, יצירתיות, מנהיגות, עבודת צוות ויכולת עמידה במקצוע התובעני.

התוכנית היא התאמה ישראלית של הפורמט "Hell's Kitchen" בגירסה האמריקנית, שם מוביל את התוכנית השף גורדון רמזי. התוכנית משודרת בהצלחה במדינות ברחבי העולם, ביניהן בריטניה, ארה"ב (רשת FOX), גרמניה, ספרד, קנדה, ברזיל, פינלנד, דנמרק ועוד.

מרבית הצילומים לתכנית נערכים באולפנים בהם הוקמה מסעדה אמיתית הכוללת מטבח, בר ועוד. חלק מהצילומים התקיימו בארמונות הרודס.

הזוכה בגמר שייערך בשידור חי בתום העונה, יזכה לפתוח ולהוביל מסעדת שף חדשה במתחם הקניות והבילויים של ארמונות הרודס. הוא יהיה אחראי לניהולה מהשלבים הראשונים של בניית התפריט, קונספט וצוות העובדים. עבודתו של הזוכה תעשה בשיתוף פעולה מלא עם השף הראשי של ארמונות הרודס – יואב הרט, כדי לוודא שהמסעדה החדשה תעמוד בסטנדרטים הקולינריים של הרודס, תתאים למערך המזון והמשקאות הקיים במלונות, ותפעל על פי קונספט שונה ואחר משאר מסעדות הקומפלקס היוקרתיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר