פטריות "קינג" עם אננס, ג'ינגר ושום

פטריות אלו מוכרות ופופולריות בקנדה ובארה"ב. עכשיו גם מגדלים אותן בגידול אורגני בישראל, ללא ריסוס. ההבדל בין הפטריות האלו לפטריות המוכרות בישראל הוא, שהן יותר "בשריות". המנה הזו היתה טעימה בלילה הראשון, אבל אפילו יותר טעימה למחרת. הפטריות היו עדינות יותר, וספגו את כל הטעמים.המתכון מיועד ל-6 אנשים כתוספת למנה עיקרית. רצוי להכין יום לפני ולהגיש חם.רכיבים:6-8 פטריות "קינג", פרוסות לעיגולים בעובי 1/4 או 1/3 ס"מ6 חתיכות אננס יבש טבעי (ניתן להשיג בחנויות טבע), מושרות ב-3/4 כוס מים פושרים במהלך חצי שעה, עד להתרככות. לשמור את המים בצד.2 שיני שום גדולותכ-3 ס"מ זנגביל (ג'ינג'ר) טרי, מקולף וחתוךכפית מלח הימליה גסבצל ירוק טרי אחד, חתוך לעיגולים גדוליםקמצוץ שאטה או פלפל צ'ילי טריבצל גדול, חתוך לחצאי עיגול1/2 כפית שמן קוקוסאופן ההכנה:לחמם את שמן הקוקוס במחבת ולהוסיף את הבצל. לטגן על אש בינונית במשך 5 דקות, ולהוסיף קצת מים במידת הצורך.להוסיף את הפטריות ולבשל עוד 5 דקות.לשים את האננס, הזנגביל, השום, ומי ההשרייה מהאננס בבלנדר, ולערבב דקה או שתיים, עד שנהיה חלק ומוקרם.להוסיף את התערובת לפטריות ולבשל עוד 5 דקות.להוסיף את הבצל ירוק ולבשל עוד 2-3 דקות.

פטריות אלו מוכרות ופופולריות בקנדה ובארה"ב. עכשיו גם מגדלים אותן בגידול אורגני בישראל, ללא ריסוס. ההבדל בין הפטריות האלו לפטריות המוכרות בישראל הוא, שהן יותר "בשריות". המנה הזו היתה טעימה בלילה הראשון, אבל אפילו יותר טעימה למחרת. הפטריות היו עדינות יותר, וספגו את כל הטעמים.
המתכון מיועד ל-6 אנשים כתוספת למנה עיקרית. רצוי להכין יום לפני ולהגיש חם.

רכיבים:
6-8 פטריות "קינג", פרוסות לעיגולים בעובי 1/4 או 1/3 ס"מ
6 חתיכות אננס יבש טבעי (ניתן להשיג בחנויות טבע), מושרות ב-3/4 כוס מים פושרים במהלך חצי שעה, עד להתרככות. לשמור את המים בצד.
2 שיני שום גדולות
כ-3 ס"מ זנגביל (ג'ינג'ר) טרי, מקולף וחתוך
כפית מלח הימליה גס
בצל ירוק טרי אחד, חתוך לעיגולים גדולים
קמצוץ שאטה או פלפל צ'ילי טרי
בצל גדול, חתוך לחצאי עיגול
1/2 כפית שמן קוקוס

אופן ההכנה:
לחמם את שמן הקוקוס במחבת ולהוסיף את הבצל.
לטגן על אש בינונית במשך 5 דקות, ולהוסיף קצת מים במידת הצורך.
להוסיף את הפטריות ולבשל עוד 5 דקות.
לשים את האננס, הזנגביל, השום, ומי ההשרייה מהאננס בבלנדר, ולערבב דקה או שתיים, עד שנהיה חלק ומוקרם.
להוסיף את התערובת לפטריות ולבשל עוד 5 דקות.
להוסיף את הבצל ירוק ולבשל עוד 2-3 דקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר