פילה אמנון מאודה

חומרים (ל-4 מנות):4 דגי אמנון מפולטים ללא עור (לבקש ממוכר הדגים)1 שקית אדממה (פולי סויה בתרמילים)1 לימוןכף שמן זיתמלח, פלפל5 שיני שום קצוץ1/2 כוס זיתים מגולענים (רצוי קלמטה)1 כף טימין טרי (אפשר כל עשב תיבול)מלח/פלפל שחור רגיל לפי טעםכפית שמן שומשום1 צ'ילי אדום קצוץ דק ללא גרעינים1/2 כוס קמחאופן ההכנה: מקמחים את פילה הדג.במחבת טפלון מניחים את פילה הדג המקומח כשהצד עם העור כלפי מעלה. צורבים כ-2.5 דקות מכל צד.במקביל מרתיחים מים עם מעט מלח (כמו לפסטה). מכניסים למים הרותחים, לשתי דקות בלבד, את האדממה ומסננים לכיור. כעת האדממה מוכנים.במחבת, כשפני הדג כלפי מעלה, בוזקים את השום, הפלפל החריף, הלימון, הזיתים והטימין; ממליחים, מפלפלים ומנערים את המחבת לספיחת הטעמים.מניחים גומה גדולה של אדממה במרכז הצלחת ומעליה 2 נתחים של אמנון.מעטרים עם הנוזל שנוצר במחבת ובוזקים מעל מעט שמן שומשום.אפשר לאדות את הדג בסטימר על עלי חסה.

חומרים (ל-4 מנות):
4 דגי אמנון מפולטים ללא עור (לבקש ממוכר הדגים)
1 שקית אדממה (פולי סויה בתרמילים)
1 לימון
כף שמן זית
מלח, פלפל
5 שיני שום קצוץ
1/2 כוס זיתים מגולענים (רצוי קלמטה)
1 כף טימין טרי (אפשר כל עשב תיבול)
מלח/פלפל שחור רגיל לפי טעם
כפית שמן שומשום
1 צ'ילי אדום קצוץ דק ללא גרעינים
1/2 כוס קמח

אופן ההכנה:
מקמחים את פילה הדג.
במחבת טפלון מניחים את פילה הדג המקומח כשהצד עם העור כלפי מעלה. צורבים כ-2.5 דקות מכל צד.
במקביל מרתיחים מים עם מעט מלח (כמו לפסטה). מכניסים למים הרותחים, לשתי דקות בלבד, את האדממה ומסננים לכיור. כעת האדממה מוכנים.
במחבת, כשפני הדג כלפי מעלה, בוזקים את השום, הפלפל החריף, הלימון, הזיתים והטימין; ממליחים, מפלפלים ומנערים את המחבת לספיחת הטעמים.
מניחים גומה גדולה של אדממה במרכז הצלחת ומעליה 2 נתחים של אמנון.
מעטרים עם הנוזל שנוצר במחבת ובוזקים מעל מעט שמן שומשום.

אפשר לאדות את הדג בסטימר על עלי חסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר