פילה דג בס הסלע בליווי פירה שורשים, פרחי אספרגוס ועלי תרד ברוטב בצלי שאלוט

4 מנותחומרים:2 דגי בס הסלע במשקל 500 גר' כ"א מפולטים (ללא עצמות) וחתוכים ל- 8 (לכל מנה 2 פילה)4 תפוחי אדמה מקולפים חתוכים לקוביות1 שורש פטרוזיליה חתוך לקוביות1 שורש סלרי חתוך לקוביות8 בצלצלי שאלוט 1 שן שום1.5 כוס יין קברנה4 פרחי אספרגוס חלוטים0.5 כוס שמן זית2 עלי טימין2 עלי רשדקורט מלחקורט פלפלאופן ההכנה:מתבלים את הדגים במלח, בפלפל ובטימין. מטגנים במחבת לפרק זמן של דקה מכל צד. מוציאים ומניחים על תבנית כך שהעור למעלה. מכניסים לתנור לפרק זמן של 8 דקות בחום של º180. את תפוח האדמה עם שורש הסלרי והפטרוזיליה מבשלים בסיר עם מים, מלח, פלפל ושום עד להתרככות הירקות. מוציאים ומועכים בעזרת מועך לפירה.להכנת הרוטב:מטגנים בסיר את בצלצלי השאלוט, מוסיפים את היין ומצמצמים את הנוזלים לכחצי.את פרחי האספרגוס מקפיצים בשמן זית, מלח ופלפל. מכניסים את הדגים לתנור, מוציאים ומרכיבים את המנה: מניחים את הפירה במרכז הצלחת. מעל מניחים את הדגים, מעליהם את האספרגוס ועלי הרשד ובוזקים את הרוטב מסביב. מגישים חם.

4 מנות

חומרים:
2 דגי בס הסלע במשקל 500 גר' כ"א מפולטים (ללא עצמות) וחתוכים ל- 8 (לכל מנה 2 פילה)
4 תפוחי אדמה מקולפים חתוכים לקוביות
1 שורש פטרוזיליה חתוך לקוביות
1 שורש סלרי חתוך לקוביות
8 בצלצלי שאלוט
1 שן שום
1.5 כוס יין קברנה
4 פרחי אספרגוס חלוטים
0.5 כוס שמן זית
2 עלי טימין
2 עלי רשד
קורט מלח
קורט פלפל

אופן ההכנה:
מתבלים את הדגים במלח, בפלפל ובטימין.
מטגנים במחבת לפרק זמן של דקה מכל צד. מוציאים ומניחים על תבנית כך שהעור למעלה.
מכניסים לתנור לפרק זמן של 8 דקות בחום של º180.
את תפוח האדמה עם שורש הסלרי והפטרוזיליה מבשלים בסיר עם מים, מלח, פלפל ושום עד להתרככות הירקות. מוציאים ומועכים בעזרת מועך לפירה.

להכנת הרוטב:
מטגנים בסיר את בצלצלי השאלוט, מוסיפים את היין ומצמצמים את הנוזלים לכחצי.

את פרחי האספרגוס מקפיצים בשמן זית, מלח ופלפל. מכניסים את הדגים לתנור, מוציאים ומרכיבים את המנה: מניחים את הפירה במרכז הצלחת. מעל מניחים את הדגים, מעליהם את האספרגוס ועלי הרשד ובוזקים את הרוטב מסביב. מגישים חם.







כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר