פילה לברק, טפנד זיתים ופירה שורש

מצרכים לארבע מנות4 פילה לברקטפנד זיתים שחוריםפירה שורשמיץ לימוןשעועית ירוקה חלוטהשמן זיתפלפלטפנד זיתים100 גרם זיתים שחורים מגולענים30 גרם אנשובי80 מ"ל שמן זית20 גרם עלי בזיליקום50 גרם פרמז'ן איטלקי מגורדפלפל שחורפירה שורש2 ק"ג תפו"א קלוף חתוך לקוביות3 ראשי סלרי מקולפים חתוכים2 ראשי פטרוזיליה מקולפים וחתוכים50 גרם שיני שום300 גרם חמאהאופן הכנהטפנד: לטחון במג'ימיקס את כל המוצרים, מלבד שמן זית ופרמז'ן, ולהוסיף בהדרגה שמן זית ופרמז'ן עד למחית חלקה.פירה: מרתיחים בסיר עם מים את כל החומרים, ומבשלים עד ריכוך, מסננים ומועכים למחית. מחזירים לסיר ומוסיפים חמאה וחלב. מערבבים לפירה חלק ושומרים חם.המנה: משמנים תבנית אפייה, מחממים תנור ל- 180 מעלות, מניחים את הפילה כשהעור כלפי מעלה. מורחים טפנד בשכבה ומכניסים לתנור ל-10 דקות עד שמוכן.הגשה: במרכז הצלחת שמים את הפירה, מעליו פילה דג מוכן ומעל שעועית ירוקה ומיץ לימון.

מצרכים לארבע מנות
4 פילה לברק
טפנד זיתים שחורים
פירה שורש
מיץ לימון
שעועית ירוקה חלוטה
שמן זית
פלפל

טפנד זיתים
100 גרם זיתים שחורים מגולענים
30 גרם אנשובי
80 מ"ל שמן זית
20 גרם עלי בזיליקום
50 גרם פרמז'ן איטלקי מגורד
פלפל שחור

פירה שורש
2 ק"ג תפו"א קלוף חתוך לקוביות
3 ראשי סלרי מקולפים חתוכים
2 ראשי פטרוזיליה מקולפים וחתוכים
50 גרם שיני שום
300 גרם חמאה

אופן הכנה
טפנד: לטחון במג'ימיקס את כל המוצרים, מלבד שמן זית ופרמז'ן, ולהוסיף בהדרגה שמן זית ופרמז'ן עד למחית חלקה.

פירה: מרתיחים בסיר עם מים את כל החומרים, ומבשלים עד ריכוך, מסננים ומועכים למחית. מחזירים לסיר ומוסיפים חמאה וחלב. מערבבים לפירה חלק ושומרים חם.

המנה: משמנים תבנית אפייה, מחממים תנור ל- 180 מעלות, מניחים את הפילה כשהעור כלפי מעלה. מורחים טפנד בשכבה ומכניסים לתנור ל-10 דקות עד שמוכן.

הגשה: במרכז הצלחת שמים את הפירה, מעליו פילה דג מוכן ומעל שעועית ירוקה ומיץ לימון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר