פילה מוסר בג'ינג'ר ונענע על מצע קינואה

לשני סועדים חומרים:2 דגי מוסר טרייםנענעג'ינג'ר טרי1 כוס קינואהמלחפלפלקארישוםשמן זיתאופן ההכנה:הכנת הקינואה:שוטפים היטב את הקינואה במים, חוזרים על הפעולה מספר פעמים. מטגנים בסיר קטן את הקינואה בשמן ומוסיפים מלח, פלפל, קארי. מוסיפים 2 כוסות מים רותחים, מביאים לרתיחה ומנמיכים את האש, מבשלים 15 דקות ומכבים.הכנת הדג: מפלטים היטב את הדגים ומקבלים 4 פילטים. במחבת טפלון גדולה וכבדה מניחים עלי נענע וג'ינג'ר במעט שמן זית, ומתחילים להניח את הפילה מצד העור על לקבלת גוון חום. הופכים לצד השני בעדינות, ממליחים ומפלפלים. במחבת קטנה מטגנים את השום בשמן זית ומוסיפים כוס יין שרדונה, מצמצמים את הרוטב ומוסיפים את הנענע והג'ינג'ר. אופן ההגשה: מניחים על הקינואה על צלחת, עליה את הדג, ומעל בוזקים את הרוטב.

לשני סועדים

חומרים:
2 דגי מוסר טריים
נענע
ג'ינג'ר טרי
1 כוס קינואה
מלח
פלפל
קארי
שום
שמן זית

אופן ההכנה:
הכנת הקינואה:
שוטפים היטב את הקינואה במים, חוזרים על הפעולה מספר פעמים. מטגנים בסיר קטן את הקינואה בשמן ומוסיפים מלח, פלפל, קארי. מוסיפים 2 כוסות מים רותחים, מביאים לרתיחה ומנמיכים את האש, מבשלים 15 דקות ומכבים.

הכנת הדג:
מפלטים היטב את הדגים ומקבלים 4 פילטים. במחבת טפלון גדולה וכבדה מניחים עלי נענע וג'ינג'ר במעט שמן זית, ומתחילים להניח את הפילה מצד העור על לקבלת גוון חום. הופכים לצד השני בעדינות, ממליחים ומפלפלים.
במחבת קטנה מטגנים את השום בשמן זית ומוסיפים כוס יין שרדונה, מצמצמים את הרוטב ומוסיפים את הנענע והג'ינג'ר.

אופן ההגשה:
מניחים על הקינואה על צלחת, עליה את הדג, ומעל בוזקים את הרוטב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר