פילה מוסר בטפנד בקולי עגבניות שרי עם רביולי גבינות

מצרכים4 פילה מוסרטפנד זיתים שחורים (אופן הכנה בהמשך)שעועית ירוקה חלוטהשמן זיתפלפלטפנד זיתים100 גרם זיתים שחורים מגולענים30 גרם אנשובי80 מ"ל שמן זית20 גרם עלי בזיליקום50 גרם פרמז'ן איטלקי מגורדפלפל שחורקולי עגבניות שרי250 גרם עגבניות שרי3 שיני שום מרוסקות30 גרם חמאהפלפל שחור גרוסמלח יםבזיליקוםרביולי גבינותאופן הכנהטפנד: לטחון במג'ימיקס את כל המוצרים, מלבד שמן זית ופרמז'ן, ולהוסיף בהדרגה שמן זית ופרמז'ן עד למחית חלקה.קולי עגבניות שרי: צולים בתנור עגבניות שרי עם שום, מלח ים, פלפל גרוס ובזיליקום בשמן זית בטמפרטורה של 180 מעלות. מכסים את התבנית בנייר כסף למשך כ- 20 דקות. מסירים את הנייר וממשיכים לצלות כ-5 דקות. לאחר מכן טוחנים הכל ומסננים.מבשלים את הרביולי גבינות, ולאחר בישולו מכניסים אותו לרוטב על גבי מחבת, מוסיפים 30 גרם חמאה ומחממים הכל יחד .המנה: משמנים תבנית אפייה, מחממים תנור ל- 180 מעלות, מניחים את הפילה כשהעור כלפי מעלה. מורחים טפנד בשכבה ומכניסים לתנור ל-10 דקות עד שמוכן.הגשה: מניחים במרכז הצלחת את קולי העגבניות עם הרביולי ומעל את הפילה והטפנד.

מצרכים
4 פילה מוסר
טפנד זיתים שחורים (אופן הכנה בהמשך)
שעועית ירוקה חלוטה
שמן זית
פלפל

טפנד זיתים
100 גרם זיתים שחורים מגולענים
30 גרם אנשובי
80 מ"ל שמן זית
20 גרם עלי בזיליקום
50 גרם פרמז'ן איטלקי מגורד
פלפל שחור

קולי עגבניות שרי
250 גרם עגבניות שרי
3 שיני שום מרוסקות
30 גרם חמאה
פלפל שחור גרוס
מלח ים
בזיליקום

רביולי גבינות

אופן הכנה

טפנד: לטחון במג'ימיקס את כל המוצרים, מלבד שמן זית ופרמז'ן, ולהוסיף בהדרגה שמן זית ופרמז'ן עד למחית חלקה.

קולי עגבניות שרי: צולים בתנור עגבניות שרי עם שום, מלח ים, פלפל גרוס ובזיליקום בשמן זית בטמפרטורה של 180 מעלות. מכסים את התבנית בנייר כסף למשך כ- 20 דקות. מסירים את הנייר וממשיכים לצלות כ-5 דקות. לאחר מכן טוחנים הכל ומסננים.

מבשלים את הרביולי גבינות, ולאחר בישולו מכניסים אותו לרוטב על גבי מחבת, מוסיפים 30 גרם חמאה ומחממים הכל יחד .

המנה: משמנים תבנית אפייה, מחממים תנור ל- 180 מעלות, מניחים את הפילה כשהעור כלפי מעלה. מורחים טפנד בשכבה ומכניסים לתנור ל-10 דקות עד שמוכן.

הגשה: מניחים במרכז הצלחת את קולי העגבניות עם הרביולי ומעל את הפילה והטפנד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר