פילסברי מעדכנת: 24.5 מיליון אוזני המן יימכרו במהלך חג הפורים

24.5 מיליון אוזני המן יימכרו במהלך חג הפורים 2007, במשקל כולל של כ- 1,225 טון, שהן כ- 5.5 מיליארד קלוריות, (כל אוזן-המן שוקלת כ-50 גר', שהם כ-222 קלוריות ליחידה).
כך אומר ברי שן, מנהל השיווק של ג'נרל מילס (פילסברי) ישראל. לדבריו, שוק אוזני המן מגלגל כ- 33 מיליון שקל בשנה.
נראה כי למרות ההיצע המרשים של מילויים מיוחדים דוגמת מילוי מישמש ומילוי תות וגם שוקולד רוזמרי, הרי הישראלי עדיין מעדיף את המילויים הקלאסיים.
להערכת פילסברי, כ- 30% מכלל אוזני המן הנמכרות במהלך החג הינן במילוי פרג, 20% במילוי שוקולד ו- 20% במילוי תמרים.
30% מכלל המכירות הן עם מילויים מיוחדים, כולל עם פירות, חלבה ואוזני המן מבצק שוקולד.

השנה צפוי גידול של כ- 10% בביקוש לאוזני המן בהשוואה לפורים אשתקד. את הגידול בביקוש ניתן לייחס לתחושת השיפור באווירה הכללית במשק.

חטיבת המאפה של פילסברי מציעה השנה אוזני המן במגוון טעמים, ביניהם טעמים חדשים דוגמת אוזני המן במילוי קליפות הדרים מסוכרות. כמו כן, מציעי בפילסברי אוזני המן "מיני" תמרים, פרג, רוזמרי וכן אוזני המן בגודל רגיל במילוי תות-שדה, מישמש ואוזני המן עשויים בצק שוקולד במילוי חלבה, כל אלה לצד המילויים הקלאסיים: תמרים, פרג, אגוזים ושוקולד חלב.


פילסברי הינה חלק מקבוצת ג'נרל מילס ישראל שהוקמה בשנת 1996 תחת שמה הקודם "פילסברי ישראל בע"מ". פילסברי נחשבת לאחת מהספקיות המובילות של מוצרי מאפה קפואים לאפייה במקום לסופרמרקטים, מאפיות, מסעדות ובתי מלון. חברת ג'נרל מילס היא חברת מזון אמריקאית, השישית בגודלה בעולם, בעלת ותק ומוניטין של למעלה מ- 75 שנים, וסניפיה פזורים ביותר מ- 50 מדינות בעולם, לרבות בישראל.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה