20 מיליון סופגניות ימכרו במהלך חודש החנוכה, שהן כ- 2,000 טון של סופגניות, כך מעריך ברי שן, מנהל השיווק של ג'נרל מילס (פילסברי) ישראל.
"שוק הסופגניות המקומי מגלגל כ- 50 מיליון ₪ בשנה", אומר שן, המחשב כי כל ישראלי יאכל במהלך החנוכה כ- 3 ק"ג סופגניות בממוצע. ילדים אוכלים פי שניים יותר סופגניות ממבוגרים, אך להבדיל מהמבוגרים שמעדיפים סופגניות משודרגות בטעמים מיוחדים, הילדים מעדיפים את הטעם הקלאסי של סופגניות ממולאות בריבת תותים. הבוגרים פונים יותר לסופגניות הפרימיום הממולאות בקרם קרמל, קרם וניל, קרם שוקולד ואגוזים. "כך או כך" מסכם שן, "החנוכה הזה, סה"כ הקלוריות אותן יאכלו החוגגים את החנוכה צפוי להגיע לכ- 9 מיליארד קלוריות".
לדברי שן השנה צפוי גידול של כ- 10% בביקוש לסופגניות בהשוואה לחנוכה אשתקד. את הגידול בביקוש ניתן לייחס לתחושת השיפור באווירה הכללית במשק, כמו גם למבחר המגוון של סופגניות המוצע השנה, מגוון ההולך ומתרחב.