פינאייר: שבעה ימים בלאפלנד

הצעת החורף של פינאייר: חופשה בלתי נשכת בערבות השלג של לאפלנד, מוזיאון ארקטיקום ברובניימי, גן החיות הארקטי היחיד בעולם, שוברת הקרח Sampo, כלבי האסקי, איל הצפון, מרק חם בשלג וסאונה במלון כל יום

חורף אמיתי בלאפלנד שבצפון פינלנד. מישורי שלג, יערות בלבן, ספארי איל הצפון וכלבי האסקי, סאונה כל יום, דהירה ב-Snowmobile – כל זה בחבילה אחת שמציעה פינאייר לחודשי החורף לשישה לילות ושבעה ימים בלאפלנד.

טסים מתל אביב לרובניימי, בירת לאפלנד, ומרגע שמגיעים למלון, מתמכרים לחורף האמיתי. סאונה במלון, "טקס" חלוקת לבוש החורף הכולל הכל, מגרבי צמר וכפפות ועד כובעים וצעיפים. ביקור בשוברת הקרח Sampo – האמיצים מתעטפים בחליפה תרמית מיוחדת וטובלים במי הים הקפואים ליד שוברת הקרח – חווייה נדירה!. ביקורים וספארי בחוות כלבי האסקי ואיל הצפון. ביקורים בשני מוסדות ייחודיים – מוזיאון ארקטיקום ברובניימי, המוזיאון היחיד בעולם המוקדש כולו לאורח חייהם של תושבי הצפון הרחוק, וגן החיות Ranua, שכולו בעלי חיים של הצפון הרחוק (שועלי שלג, דב הקוטב ועוד). אבל העיקר בחופשה זו: המסע הייחודי בלב הטבע הנורדי בעיצומו של חורף – השקט הנצחי ביער, רחש המזחלת וטרטור מנועו של אופנוע השלג, הקור היבש והאגמים הקפואים.

בחבילה: 6 לילות בלאפלנד. טיסה מתל אביב (דרך בודפשט) להלסינקי ומשם לרובניימי, החבילה היא של חצי פנסיון, אם כי ברוב הפעילויות בחוץ מגישים ארוחות צהריים קלות , הלבשה מלאה ומתאימה למזג האוויר בזמן הפעילות , 6 לילות במלון, כניסות למוזיאון ולגן החיות, מסעות ספארי. והמחיר החל מ: 2,175 יורו לאדם בחדר זוגי, כולל טיסות בינלאומיות, טיסות פנים, מיסי נמל, היטלי דלק וסידורי הקרקע.

טלפון להזמנות: 03-5601616
www.peace-air.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר