פינלנדיה מזמינה להצטרף לחגיגות המידנייט סאן – ה- 21 ביוני בו השמש בצפון אינה שוקעת

האירוע סביב היום הארוך ביותר בשנה, מכונה MIDNIGHT SUN, והשנה עומדת וודקה פינלנדיה במוקד החגיגות, המתקיימות בסביבה הטהורה והטבעית של פינלנד, שעל שמה קרוי המשקה

לקראת חגיגת המידנייט סאן שתערך ב- 21 ביוני, מציעה חברת AKKERMAN היבואנית הבלעדית של וודקה פינלנדיה בארץ מארז חגיגי, הבא לציין את העובדה כי בלפלנד, בחוג הקוטב הצפוני, מסרבת השמש לשקוע בקיץ, והסביבה נשטפת באור כמעט נצחי.

האירוע סביב היום הארוך ביותר בשנה, מכונה MIDNIGHT SUN, והשנה עומדת וודקה פינלנדיה במוקד החגיגות, המתקיימות בסביבה הטהורה והטבעית של פינלנד, שעל שמה קרוי המשקה.

המשתתפים באירוע, שמתקיים כאמור בצפון הרחוק ב-21 ביוני, יחוו מקרוב את הסביבה המיסטית אך הקשוחה של עידן הקרח הארקטי ולאחר מכן את ליטופה המלטפת של השמש המחממת את הקרחונים ומשחררת את מי המעיין הטהורים הנמצאים בכל בקבוק של וודקה פינלנדיה.

לאירוע בלפלנד יוזמנו כ-400 משתתפים מכ- 20 מדינות, ומישראל תצא משלחת של 15 אנשים מתחום האלכוהול. מידנייט סאן יכלול הופעות חיות של אמנים ודיג'יים מהעולם, טקסים מסורתיים וכמובן הרבה וודקה פינלנדיה.


ההצלחה של המותג פינלנדיה בישראל גדולה ביותר: ישראל היא אלופת העולם בצריכת וודקה פינלנדיה לנפש, ובמקום הרביעי בצריכת פינלנדיה ללא קשר לגודל האוכלוסייה (לפני פינלנד ארץ המוצא).
לפי הנתונים נמכרו ב- 12 החודשים האחרונים בישראל כ- 1,200,000 בקבוקי וודקה פינלנדיה, כמות שיא בהשוואה לכל סוגי הוודקה פרימיום האחרים הנמכרים בישראל.

לאור החגיגות בעולם החליטה היבואנית AKKERMAN לשווק מארז חגיגי ומיוחד, בו כלולים בקבוק וודקה פינלנדיה 750 מ"ל, בנוסף לשתי כוסות מעוצבות מזכוכית.
את המארז החגיגי ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין המובחרות בכל רחבי הארץ
המבצע עד גמר המלאי.
מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר