פיצה אין תפתח מסעדות בבחריין ומחפשת זכיינים במדינות נוספות במזה"ת

פיצה אין העניקה הסכם זכיינות לחברת הקייטרינג Attyab Al Bahrain Catering Company ולחברת השירותים הקמעונאיים Eastern Retail Services Company השייכות שתיהן לקבוצת החברות של השייח' טרקי אל חליפה. בשלב ראשון הופכת הקבוצה את המסעדות שלה בבחריין שהיו קודם דומינו'ס פיצה, לפיצה אין

חברת פיצה אין (Pizza Inn) הודיעה על חתימת הסכם פיתוח הכולל הקמת עד 20 מסעדות חדשות בבחריין בעשר השנים הבאות, בהמשך להתרחבות של המותג ברחבי המזרח התיכון.

פיצה אין העניקה הסכם זכיינות לחברת הקייטרינג Attyab Al Bahrain Catering Company ולחברת השירותים הקמעונאיים Eastern Retail Services Company השייכות שתיהן לקבוצת החברות של השייח' טרקי אל חליפה. בשלב ראשון הופכת הקבוצה את המסעדות שלה בבחריין שהיו קודם דומינו'ס פיצה, לפיצה אין.

בראש קבוצת החברות של השייח' טרקי אל חליפה עומד השייח' טרקי אל חליפה, הבעלים של הזיכיון של Crepe Café ושותף בחברת Cementatia General Trading באיחוד האמירויות מאז 2006.

השותפות החדשה עם קבוצת אל חליפה גם תנצל את שירותי התמיכה של United Food Company, בעלת הרישיון הראשית של פיצה אין בסעודיה ובקטאר, וחלק מקבוצת החברות של עבדאללה אבונאיאן.

המטה של חברת פיצה אין (www.pizzainn.com) נמצא בדה קולוני, טקסס, יחד עם חטיבת שירותי המסעדות שלה, Norco Restaurant Services Company. לפיצה אין יש כ- 334 מסעדות בזכיינות ואחת בבעלותה, עם מכירות בכל הרשת בהיקף של כ- 145 מיליון דולר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר