פיצה מקסיקנה פותחת סניף שני בתל אביב

לאחר שלוש שנות פעילות "פיצה מקסיקנה", שהחלה את דרכה בבוגרשוב פינת בן יהודה בתל-אביב, הופכת לרשת עם סניף חדש באבן גבירול

לאחר שלוש שנות פעילות "פיצה מקסיקנה", שהחלה את דרכה בבוגרשוב פינת בן יהודה בתל-אביב, הופכת לרשת עם סניף חדש באבן גבירול.

"פיצה מקסיקנה" מציעה שפע של מנות מקסיקניות עשירות צבעוניות ובריאותיות כיאה למטבח המקסיקני, בו המרכיב העיקרי היה ונותר הטריות! ב"פיצה מקסיקנה" כמו במיטב הטקריות (מזללות מקסיקניות אותנטיות) ברחבי העולם מכינים את האוכל בסמוך להגשתו.

בתפריט הסניף ניתן למצוא מנות מקסיקניות אותנטיות כמו צ'ימיצ'נגה (טורטיה מקסיקנית קריספית עם ממרח שעועית ממולא בבשר מוקפץ עם ירקות/ רצועות עוף מוקפצות עם ירקות/צמחוני ירקות מוקפצים-23-27 שקל), בוריטו עוף/ בקר/ צמחוני עם ממרחים שונים ופלפלים מוקפצים בשמן זית (23-27 שקל), כנפי עוף ברוטב מקסיקנה (22 שקל).

גולת הכותרת בתפריט היא הפיצה מקסיקנה שם השכילו ומזערו את כמות הבצק בפיצה לכדי טורטיה פריכה. הפיצה למעשה היא קסדיה פתוחה עם רוטב מקסיקני עשיר המורכב מעגבניות טריות, וגבינת מוצרלה ותוספות רבות לבחירה ( זיתים, פטריות, ברוקולי, חצילים, אננס, פפרוני ועוד ועוד). בנוסף ניתן ליהנות מוריאציות שונות כמו פיצה מקסיקנה מוקפץ – פלפלים קלויים בשלושה צבעים, בצלצלים, תירס, פטריות ושני סוגי זיתים מוקפצים על מחבת חם ברוטב סלסה מקסיקני, פיצה קון קרנה- בשר טלה טחון המוקפץ במחבת חם בשמן זית שום עשבי תיבול וירקות ועוד.

בנוסף לתפריט האוכל המגוון מציעה פיצה מקסיקנה בר אלכוהול עשיר. הכולל מגוון של טקילות, מרגריטות, וויסקי, וודקה בירות ויינות.

העיצוב במקום כולל שלל קקטוסים, סומבררוס ומוסיקה לטינית התורמים לאווירה הדרום אמריקאית החמה.

ניתן להזמין הביתה משלוחים מינימום הזמנה 45 שקל. דמי משלוח 7 שקל.


פיצה מקסיקנה
בוגרשוב 7, תל אביב. 03-5279911
אבן גבירול 24 תל אביב.
שעות פתיחה: א'-ה + שבת 03:00-11:00. ו' 06:00-11:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר