פירות אקזוטיים חדשים בתערוכת ישראפוד 2005 ובחנויות

פירות אקזוטיים חדשים יוצגו בתערוכת "ישראפוד 2005" המתקיימת בימים 30-28 בנובמבר בגני התערוכה בת"א בארגון קבוצה שטיר, על ידי חברת "אמזוניה", המייבאת פירות אלו מיערות הגשם שבאמזונס בברזיל.

פירות אקזוטיים חדשים יוצגו בתערוכת "ישראפוד 2005" המתקיימת בימים 30-28 בנובמבר בגני התערוכה בת"א בארגון קבוצה שטיר, על ידי חברת "אמזוניה", המייבאת פירות אלו מיערות הגשם שבאמזונס בברזיל.

בתערוכת ישראפוד 2005, בארגון קבוצת שטיר, משתתפים 250 מציגים המייצגים כ-1200 חברות מזון ומשקה מהארץ ומחו"ל. כמו-כן, בתערוכה משתתפות שגרירויות זרות המייצגות נציגים רבים מחו"ל.

פרי האסאי (פרי החיים) הוא סוג של אוכמניית יער שגדל רק באמזונס בברזיל. במשך מאות שנים שימש מזון עיקרי לשבטי האמזונס בצפון ברזיל ורק ב-7-5 שנים האחרונות הגיע למרכז ברזיל ונהיה פופולארי מאוד. האסאי הוא פרי אנרגטי שעשיר מאוד מבחינת ערכים תזונתיים: ויטמינים, מינרלים וסיביים תזונתיים. פרי האסאי הוא מס' 1 בעולם בנוגדי חמצון, פי 30-10 מיין אדום, חומצות שומניות – אומגה 6 ו-9 המסייעות בשמירה על מערכת הלב ובהורדת כולסטרול, חומצות אמיניות המעניקות מרץ ומסייעות בחיזוק מערכת השרירים, סיבים תזונתיים המועילים לפעילות תקינה של מערכת העיכול, העלאת תחושת השובע ושמירה על משקל הגוף. סידן החיוני לבניית עצמות לתפקוד השרירים וקרישת הדם, ויטמין אי-E העשיר בויטמין החיוני למבנה בריא של התא ובריאות השרירים. טעמו בין שוקולד ליין והוא מומלץ כארוחת בריאות מעורבב עם גוארנה בתוספת גרנולה ובננה. כמו כן ניתן להכין ממנו מיצים, גלידות, קוקטילים, מאפים ועוגות. הפרי מיועד לשיווק בבתי קפה, גלידריות, מכוני כושר, ברים וקונדיטוריות. (מצ"ב תמונה)

פרי הגוארנה (בתמונה) – פרי טבעי, אנרגטי הגדל ביערות הגשם של האמזונס בצפון ברזיל. צמח הגוארנה קדוש באמזונס והמקומיים רואים בו כסם החיים. סוד האנרגיה של הגוארנה הוא הגוארנין – סוג של קפאין טבעי, ולכן הגוארנה מגביר את העירנות, החדות והריכוז וגם מעורר מינית. הפרי מיובא מעורבב עם האסאי -פרי השוקולד. בברזיל מערבבים אותו עם אסאי ומגישים כארוחת בריאות עם גרנולה וגם כסירופ גוארנה ממנו ניתן להכין שייקים, מיצים, קוקטיילים, גלידות וסלט פירות. שתיים שלוש כפות מהסירופ עם סודה וזה המשקה הלאומי הברזילאי שנמכר ביותר בברזיל. (מצ"ב תמונה)

פרי האסרולה – סוג של דובדבן הגדל באמזונאס בברזיל. זהו הפרי השני בטבע מבחינת ויטמין סי, ב-100 גרם יש 1,232 מ"ג של ויטמין סי, בתפוז יש רק 35 מ"ג (כלומר פי 35 מתפוז). כמו-כן, הוא עשיר בנוגדני חימצון. טעמו אקזוטי וחמצמץ – בין מנגו לפסיפלורה. הפרי 100% טבעי, ללא חומר משמר, ללא צבע מאכל וללא תוספת סוכר. מומלץ כשייק אסרולה עם אננס או תות או כגלידת סורבה, ניתן להכין ממנו מיצים, קוקטיילים, מרגריטות או עם וודקה, ריבות ומאפים. (מצ"ב תמונה).

מחיר לצרכן, 100 גרם בכ-6 ש"ח לכל אחד משלושה הפירות.
אתר החברה – www.amazonia.co.il.





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר