פיתוח ישראלי חדש: תה עיכולדן נגד עצירות שאיננו ממכר

תה עיכולדן הוא פיתוח מקורי של חברת נופר, המתמחה במוצרים טבעיים, ומקל על בעיית העצירות. יחודו בכך שבניגוד למוצרים אחרים הוא אינו מכיל מרכיבים ממכרים, ולכן ניתן לשתות ולהנות מטעמו ללא חשש שמערכת העיכול תהפוך ל"עצלה" ותפתח תלות במוצר

עצירות היא תופעה שאנשים לא ששים לשתף בה את הזולת, אך היא הפכה למגיפה בחברה המערבית המודרנית. אורח החיים המערבי מתאפיין במתח רב, לחץ נפשי וחוסר זמן לשבת ולאכול בנחת ארוחות מסודרות ומזינות. אנו נחשפים לשפע של מסעדות מזון מהיר – ג'אנק פוד, אוכל מלאכותי, תעשייתי ומעובד ומזון משומר דל בסיבים תזונתיים. כל אלו גורמים לחוסר סדירות ביציאות, עד לעצירות כרונית.

תה עיכולדן הוא פיתוח מקורי של חברת נופר, המתמחה במוצרים טבעיים, ומקל על בעיית העצירות. יחודו בכך שבניגוד למוצרים אחרים הוא אינו מכיל מרכיבים ממכרים, ולכן ניתן לשתות ולהנות מטעמו ללא חשש שמערכת העיכול תהפוך ל"עצלה" ותפתח תלות במוצר.

העיכולדן מורכב מתערובת של 12 צמחי מרפא וביניהם מליסה רפואית, שינן רפואי, רוברב, ארכובית, שומר ועוד. הוא איננו מכיל את צמח הסנה, הידוע כממכר ומפתח תלות.

תערובת הצמחים בעיכולדן משפרת את הגמישות והתנועתיות של המעיים בצורה טבעית ועדינה. היא מסייעת לגוף לעזור לעצמו ולהפעיל בצורה יעילה את מערכת העיכול.

לפעילות מעיים טובה בשעות הלילה, מומלץ לשתות כוס או שתיים של עיכולדן לפני השינה..

מחיר: 72 שקל לקופסה עם 100 שקיות.

www.nufar.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר