פליה א פינו בשילוב עגבניות צרובות, ארטישוק, אנשובי ואוזו

חומרים:500 גרם פסטה "פליה א פינו" של ברילה, מבושלת לפי הוראות היצרן8 כפות שמן זית8 יח' ארטישוק (אפשר קפוא) חתוך לשישיות10 יח' פילה אנשובי 4 יח' צ'ילי יבש שלם פרוסמיץ מלימון 1 5 יח' עגבניות (מומלץ תמר)1 כף עלי אורגנו טרי6 שיני שום פרוסות1 כף אוזואופן ההכנה:באש גלויה צורבים את העגבניות עד שהקליפה מתבקעת והעגבניות מעט משחירות, קולפים את העגבניות, מסירים את הגרעינים ופולחים אותן לפלחים גסים. מחממים את שמן הזית ומאדים קלות את פרוסות השום והצ'ילי, מוסיפים את האנשובי תוך כדי ערבוב מתמיד, מוסיפים את הארטישוק והעגבניות הצרובות ומקפיצים קלות. מוסיפים את ה"פליה א פינו" של ברילה ומקפיצים יחדיו. מוסיפים את מיץ הלימון ומכבים את האש.בתום הבישול מוסיפים את האוזו ועלי האורגנו ומערבבים.מומלץ להגיש את המנה כשהיא מעוטר בתפרחת אורגנו.

חומרים:
500 גרם פסטה "פליה א פינו" של ברילה, מבושלת לפי הוראות היצרן
8 כפות שמן זית
8 יח' ארטישוק (אפשר קפוא) חתוך לשישיות
10 יח' פילה אנשובי
4 יח' צ'ילי יבש שלם פרוס
מיץ מלימון 1
5 יח' עגבניות (מומלץ תמר)
1 כף עלי אורגנו טרי
6 שיני שום פרוסות
1 כף אוזו

אופן ההכנה:
באש גלויה צורבים את העגבניות עד שהקליפה מתבקעת והעגבניות מעט משחירות, קולפים את העגבניות, מסירים את הגרעינים ופולחים אותן לפלחים גסים.
מחממים את שמן הזית ומאדים קלות את פרוסות השום והצ'ילי, מוסיפים את האנשובי תוך כדי ערבוב מתמיד, מוסיפים את הארטישוק והעגבניות הצרובות ומקפיצים קלות.
מוסיפים את ה"פליה א פינו" של ברילה ומקפיצים יחדיו. מוסיפים את מיץ הלימון ומכבים את האש.
בתום הבישול מוסיפים את האוזו ועלי האורגנו ומערבבים.
מומלץ להגיש את המנה כשהיא מעוטר בתפרחת אורגנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר