פנגיאה – אין אפס

מסעדתם של דורון ורון שוחט עם השף המחונן רועי סופר, מספקת את הסחורה, ובמיוחד בצהרים תקבלו בה תמורה יותר מאשר נאותה לכספכם – בכל רמת מחיר בה תבחרו עבור מנה ראשונה ומנה עיקרית

כשהמנכ"ל הטרי שאל היכן נאכל צהרים, לא היססתי: פנגיאה.
למרות שמשרדו שוכן כמטחווי קשת מבניין סופר-פארם ברחוב שנקר 16 באזור תעשייה הרצליה פיתוח, המנכ"ל לא הכיר את המסעדה, כך שגילויה של פנגיאה – אם כל היבשות לפני שאלה הופרדו בתהליכים גיאולוגיים משני סדרי עולם, היה חוויה כפולה.

קבלו כבר בתחילה את השורה התחתונה: בפנגיאה אין אפס.
מסעדתם של דורון ורון שוחט עם השף המחונן רועי סופר, מספקת את הסחורה, ובמיוחד בצהרים תקבלו בה תמורה יותר מאשר נאותה לכספכם – בכל רמת מחיר בה תבחרו עבור מנה ראשונה ומנה עיקרית, כשפולי הסויה החמים מגיעים כספתח על חשבון הבית, וחוזרים ומתמלאים עם חיסול תכולת הקערית.

רועי סופר עושה כבוד לפיוז'ן, ופנגיאה בהחלט מכבדת ומוקירה את סועדי העסקית במספר רמות מחיר: 69 ₪, 79 ₪, 89 ₪ או 99 ₪. יין עסקי יעלה לכם 69 ₪, ולדעתי תמצאו את מרבית מבוקשכם בשתי רמות המחיר התחתונות, למעט אם חפצתם במיוחד במנה הנמצאת בקטגוריות הגבוהות.

פתחנו במרק יוגורט, מנגו ויוזו – לימון יפני; עם צ'יפס שרימפס, שרימפס, קרוטוני סרטנים, בוטנים, מרמלדת צ'ילי, שמן עירית וקצת עירית קצוצה. הסלט הירוק הכיל עלי בייבי, אגוזים ווינגרט.
שתי המנות היו טעימות, וסימנו את הבאות.

למנות העיקריות קיבל המנכ"ל נתחי בקר מבושלים ברוטב של מיסו וחרדל עם פטריות, ואורז יסמין בצד; ואילו אני נהניתי מדג מוסר מוגש על תוספת של ראגו עדשי מונגבינס – עם רוטב דלעת וטימין לימוני, ומעט פירה ברוקולי.

את פירוט מרכיבי המנות רשמתי מפי המלצרית, שהמנכ"ל שיבח אותה על שליטתה בכל מרכיבי המנות. היא ענתה שהשף קפדן, והמנכ"ל השיב: ,על זה נאמר שהדג מריח טוב מהראש".

בהרצליה פיתוח יש המון מסעדות, שרבות בהן באות והולכות. פנגיאה עושה את כל הסימנים שהיא כאן כדי להישאר. מומלץ.


פנגיאה
שנקר 16, בית סופר-פארם
א.ת. הרצליה פיתוח
טל. 09-9562090
פתוח כל השבוע, 12.00-16.00, 19.00 עד סועד אחרון
www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=5766

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר