פנמ קיצרה את זמן פתיחת לקוח בתנובה-שף בזכות יישום תהליכי BPM

הפרויקט בוצע בתנובה-שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה לשוק המזון המקצועי, האחראית על מערך השיווק והמכירות של מוצרי תנובה לשוק המקצועי. פעילות החטיבה מאפשרת ללקוח המקצועי ליהנות בכפיפה אחת ממוצרי החברות המובילות של תנובה: תשלובת החלב, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים, וחברות הבנות של הקונצרן, בהן תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, אוליביה ודגי תנובה

חברת פנמ (PNMsoft), המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה ושירותים מקצועיים בתחום של ניהול תהליכים וידע, קיצרה את זמן פתיחת לקוח בתנובה-שף בזכות יישום תהליכי BPM (ניהול תהליכים עסקיים).

הפרויקט בוצע בתנובה-שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה לשוק המזון המקצועי, האחראית על מערך השיווק והמכירות של מוצרי תנובה לשוק המקצועי. פעילות החטיבה מאפשרת ללקוח המקצועי ליהנות בכפיפה אחת ממוצרי החברות המובילות של תנובה: תשלובת החלב, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים, וחברות הבנות של הקונצרן, בהן תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, אוליביה ודגי תנובה.

במסגרת הפרויקט, שהיקפו הכספי מוערך בעשרות אלפי שקלים, הטמיעה פנמ תהליך לפתיחת לקוח חדש. תהליך הקמת לקוח דורש תפעול של מספר תחנות בתנובה בדרגים שונים כגון מנהלי מכירות, לוגיסטיקה, כספים, חשבות ועוד, ורק לאחר שכל הגורמים הללו נתנו את אישורם, אזי מקימים לקוח חדש.

יישום הפתרון קיצר משמעותית וייעל את משך תהליך פתיחת הלקוח בתנובה. המערכת של פנמ מבצעת אינטגרציה עם מספר מערכות תפעוליות של תנובה הכוללות בין השאר מערכות קבצי אב (Sybase), מערכת פיננסית מסוג אביב, ומערכת מחסן נתונים הנשענת על פלטפורמת Business Objects.

מיכאל באור, סמנכ"ל פתרונות BPM בפנמ, אומר כי תנובה-שף בחרה במערכת ה- Sequence של פנמ בזכות יכולת המערכת לטפל בכמות גדולה של תהליכים, ובזכות קלות הפיתוח שלה והטמעתה בארגון מבוזר כמו תנובה. "עד שפנמ הטמיעה את מערכת ניהול התהליכים שלה, נמשך תהליך הקמת לקוח בתנובה-שף כשלושה ימים לפחות, ואילו כעת, בזכות מערכת ה- Sequence של פנמ קוצר התהליך משמעותית, דבר הגורם בסופו של דבר לחיסכון ניכר בזמן ובעלויות", מוסיף באור.

עמי יום טוב, מנהל אשראי לקוחות בתנובה-שף, אומר כי מהרגע בו הוטמעה המערכת הפך תהליך פתיחת הלקוחות בתנובה-שף פשוט ומהיר יותר. הבקרה על כל הגורמים המעורבים בתהליך הפכה להיות נוחה, פשוטה לתפעול, וכמובן חסכה זמן ועלויות מיותרות (ניוד אישורים, ניירת, פקס וכד').

מערכת ה- Sequence של פנמ מאפשרת הקמה, הפעלה וניהול של ידע ותהליכים עסקיים בצורה מהירה ופשוטה. המערכת מנהלת אוטומטית מגוון תהליכים עסקיים (ייצור, פיתוח, רכש, כספים ועוד) תוך חסכון ניכר בזמן ובעלויות.

אודות פנמ
פנמ (PNMsoft) מתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה ושירותים מקצועיים בתחום של ניהול תהליכים עסקיים – Business Process Management (BPM). לחברה משרדי הנהלה ופיתוח בישראל, סניפים בינלאומיים בלונדון וניו יורק. מוצר הדגל של החברה – Sequence מותקן בכ- 200 ארגונים מובילים ורב לאומיים מכל מגזרי המשק בישראל ובעולם ומספק פתרון מלא בנושאיBPM , Workflow ו- EAI מבוסס תשתיות מיקרוסופט. ייחודיות הפתרונות של פנמ נעוצה בישום מהיר ביותר בשטח, בהתאמת התהליכים למבנים ארגוניים דינמיים ובקרבה ההדוקה של קבוצת הפיתוח ללקוחות בארץ. כמו כן, לחברה קבוצת שירותים מקצועיים ובה יותר מ- 80 מומחי BPM העומדים לרשות לקוחותיה. פרטים נוספים באתר החברה: www.pnmsoft.com.

אודות "תנובה שף"
"תנובה שף" הינה החברה הגדולה ביותר בישראל בשוק המזון המקצועי והינה מובילה את השוק עם היקף פעילות שנתית קרוב ל- 800 מיליון ₪. החברה מייצגת מול הלקוח המקצועי את המוצרים המובילים של קבוצת תנובה: תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים וחברות בנות של קונצרן תנובה, בהן: תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, דגי תנובה ואוליביה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר