"פסגות גליל גולן" ממתגת את פירותיה ומשיקה את מותג הפירות "פרי בראשית"

כצעדים מכינים למיתוג הושקעו כ- 30 מיליון שקל. עיקר ההשקעה ברכישה והטמעה של טכנולוגיות חדשות בגידול ובתהליכי המיון, להשבחה ושמירה על האיכות הגבוהה של הפרי

חברת פסגות גלילי גולן – תאגיד משותף לשני הגורמים המובילים בישראל בגידול ובשיווק פירות –"פרי פסגות" ו"פירות הגולן", משיקה מותג פירות איכותי ראשון בישראל.

לדברי יורם ניר מנכ"ל משותף ב"פסגות גליל גולן: "מדובר במהלך אסטרטגי משמעותי, אשר ישנה לחלוטין את מפת שוק הפירות בישראל. לראשונה יוכל הצרכן לאמוד בביטחון את איכות הפרי שהוא ומשפחתו צורכים, כאשר מאחורי הפרי שהוא רוכש, עומדת מחוייבות כוללת לאיכות, של מותג מוכר ומושקע המחוייב להגיש לצרכן פירות, הקרובים ביותר לאיכות ולטעם בזמן שנקטפו מהעץ – עסיסיים, פציחים, טעימים, שטופים ונקיים".

"פרי פסגות" – המגדלת פירות בהרי הגליל ומספקת שרותי אריזה קירור ושיווק ל-40 מגדלים בצפון, ו"פירות הגולן" מגדלת פירות ברמת הגולן ומפעילה את האתר המרכזי ברמת הגולן, לאריזה ולקרור.
החברות גייסו מומחי אגרונומיה וחקלאות לתהליכי הגידול והבקרה, והצטיידו בציוד המשוכלל והמתוחכם ביותר במגמה להבטיח לאורך זמן טעם משובח, טריות, איכות הזנים השונים ושמירה על הערכים התזונתיים של הפירות.

המשך השמירה על איכות המותג נעוץ בהתנהלות ובטיפול במותג בנקודת המכירה. לשם כך נבחרו בקפידה גורמים קמעונאיים וחנויות מתמחות מובחרות העומדים בסטנדרטים של המותג ובכלל זה – הטיפול בפרי והקפדה על אופן המכירה באיכות גבוהה, תוך הצגה לצרכן במדפים ואריזות ממותגים.

בשלב ראשון ישווקו פירות פרי "בראשית" לכ- 100 נקודות מכירה ברחבי הארץ וביניהן הרשתות קואופ הריבוע הכחול, שופר-סל, רמי לוי, טיב טעם, זול פה ועוד.
בתוך שנה מתכננת החברה להשלים פריסה ב- 100 נקודות מכירה נוספות, ולהגיע ל- 200 נקודות מכירה של המותג בארץ, וזאת בדרך ליעד להגיע בתוך שנתיים ל- 500 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

פירות "בראשית" מגיעים למרכולים ולחנויות כשהם ארוזים באריזות איכותיות מעוצבות, המספקות מידע שימושי לצרכן. האריזה סגורה באופן שלא ניתן לפותחה בקלות ולאפשר מישוש או מגע של הפרי.

האריזות תוצבנה בסטנד מיוחד לפרי "בראשית". על האריזות יופיע מידע על תכונות הפרי, טעמיו, השימוש המומלץ, ערכים תזונתיים, והיתרונות הבריאותיים של הפירות בצריכה יומיומית.
שיפור זה יאפשר לצרכן לרכוש פירות באיכות טובה יותר, במחיר זהה למחירם עד היום.

אחד ממאפייני המיתוג של פרי "בראשית" הוא הגדרה של טעמי הפרי. מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל בענף הפרי, אשר מיושם מתעשיית היין.
הפרי הראשון שטעמיו הוגדרו הוא התפוח. להגדרת הטעמים גייסה פרי "בראשית" קבוצת שפים ישראליים בולטים, ביניהם חיים טיבי שף מסעדת מוסקט במצפה הימים, העיתונאית ומחברת ספרי הבישול שרי אנסקי, ארז קומרובסקי, השף חיים כהן, השף אייל לביא – שף מסעדת פסטיס, השף דניאל זיסנבך, גולן גרפינקל, אילן שנהב, אלינוער רבין, ויאיר היידו.
טעמי התפוח שהוגדרו על ידי השפים יופיעו על האריזה.
בשלב שני יוגדרו טעמי הפירות האחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר