פסח במסעדות ובתי מלון: מה שבא לאכול

מבחר הצעות למסעדות בפסח וטייק אווי לארוחת החג, למי שלא בא לו לטרוח ולבשל גפילטע פיש בבית. מסעדות ישראל מציעות מגוון אפשרויות החל מכשרות למהדרין ועד פסטות, לחם ופיתות למי שממש לא יכול להסתדר שבוע בלי

ארוחות בוקר בכרמלה בנחלה
לרגל החגיגות החליט דניאל זך השף של מסעדת "כרמלה בנחלה" לפתוח את המסעדה לארוחות בוקר בימי החג עם לחמים (וגם מצות למהדרין). מהשעה 09:00 יפתח הביסטרו השוכן במתחם נחלת בנימין, ארוחת הבוקר תמשיך עד השעה 12:30 לאורך כל השבוע.


ספיישל חג באודאון
באודאון תל אביב מציעים מגוון ספיישלים בהשראת שולחן החג. עלות מנות הספיישלים 95-110 שקל. באודאון הרצליה חוגגים במשך כל חודש אפריל (כולל פסח) את פסטיבל הוודקה בו מציעים מגוון של קוקטלים על בסיס וודקה במחירים מיוחדים שרקח הברמן הלונדוני קסטר תומספון ותפריט ספיישלים על בסיס וודקות הישר מהמטבח של השף מתן אברהמס.
אודאון תל אביב – הארבעה ,10 03-5628868
אודאון הרצליה – הסדנאות 4 הרצליה פיתוח 09-9569567


עסקיות חגיגיות בברקרולה
ברקרולה, הביסטרו בר בכפר סבא, ממשיכים להגיש לאורך חול המועד פסח את העסקית שהכין השף נעם דקרס במחיר של 70 שקל, בין השעות 12:00-17:00.
כמו כן החל מהשעה 17:00, מוגש תפריט הבר החדש המציע סימפוניית טעמים לצד אלכוהול משובח עם אווז קונפי וזעפרן על ברוסקטה חמה (25 שקל), שרימפס בפנקו וקרמל הדרים (25 שקל), מולים ביין לבן, חמאה ובצלצלי שאלוט (35 שקל), המסעדה תהיה סגורים ב- 12 באפריל, ערב החג וביום החג.
פתוחה במוצאי החג ולאורך חול המועד.
ברקרולה, ביסטרו בר, רחוב עתיר ידע 13 א.ת החדש כפר סבא 09- 7669606 .


קפה הלל עבר הכשרה
בקפה הלל, ניתן ליהנות מקפה הלל גם במהלך הפסח: סניפי רשת קפה הלל עברו הכשרה לקראת החג, ויציעו במהלך החג מוצרים מיוחדים כמו לחמניות כשרות לפסח, כריכים מיוחדים, עוגות ועוגיות – כולם טריים וחמים מבית המאפה של קפה הלל. המוצרים יוצעו בכל 13 סניפי הרשת ברחבי הארץ, כולל הסניפים הפתוחים בשבת. בין המוצרים – מגוון כריכים (25 ש"ח), לחמניות מיוחדות בסוגים שונים של מילויים (16-26 ש"ח) וכמובן שפע של מתוקים מיוחדים.


מתוקים לפסח באידלסון 10
אידלסון 10 הכינו מתוקים חדשים המתאימים גם לחג הפסח ללא קמח. ציונה הרשקוביץ' וצוות הקונדיטורים יצרו עוגות מוס, עוגות בחושות ועוגיות כמו ברולה- מוס שוקולד וברולה וניל (130 שקל) , פריזייה -מוס פיסטוק ותותים (130 שקל) פרלין- מוס אגוזים, שוקולד לבן וקפה (130 שקל), מקרון -קפה, שוקולד, פיסטוק, פטל (16 שקל ל-100 גרם), ניתן לבצע הזמנות T.A בטלפון- 5166518- 03 (לאיסוף מאידלסון 10) ובטלפון 03-5444154(לאיסוף מבן יהודה 252 ), מומלץ להתקשר יומיים מראש.
אידלסון 10, תל אביב


כשר לפסח באסטבן
באסטבן הביסטרו הארץ ישראלי החדש במגדלי אביב ברמת גן מציע השף מורן לידור לחגוג את פסח עם טעמים ישראלים מודרניים ועם צו כשרות הישר מהרבנות. בנוסף מציעים באסטבן כל יום קוקטיל אחר בהשארת האביב והחג.
אסטבן, ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ימי פתיחה ושעות פתיחה בחג טל' 03-6114155


מזרח ומערב נפגשים- פסח באינדירה
לכבוד חג הפסח, מסעדת אינדירה מחלוצות האוכל ההודי בישראל, חולקת כבוד לחג ומשנה את פניה. בערב ליל הסדר תציע אינדירה סדר כהלכתו עם ארוחה יהודית מסורתית.
למנה ראשונה יוגשו: גפילטע פיש, כבד קצוץ, מרק קניידלך ומבחר סלטים מסורתיים.
בהמשך תוגש צלחת הברכות המסורתית של החג (זרוע, ביצה שלוקה, מרור, חרוסת, כרפס ומצה)
למנה עיקרית: תוגש פלטת מיקס בשרים עם 3 תוספות.
ולקינוח: פרפה גלידה במבחר טעמים שונים תוצרת בית.
* כל סועד יוכל ליהנות מיין הבית, שתייה קלה ויין תירוש ללא הגבלה.
מחיר לסועד – 150 שקל, לילדים מתחת לגיל 10 חצי מחיר!
למי שיחפוץ גם למחרת בצהרי היום ניתן יהיה ליהנות מהארוחה המסורתית. מומלץ להזמין מקום מראש
לאחר ארוחת החג, אינדירה חוזרת לשורשיה ומפנקת את הקהל הרחב בארוחה משפחתית לאורך כל שבוע החג (13/03/06-18/03/06):
מנה ראשונה לבחירה: פלטה משפחתית מעורבת- מגוון ממבחר המנות הראשונות בתפריט/ או מרק לבחירה- טאמר-ק-שורבה(מרק עגבניות), מרק ירקות, מרק דאל-עדשים ותירס(בסגנון הודי-סיני)
עיקרית לבחירה: צ'יקן גואה- חזה עוף בנוסח דרום הודו על בסיס חלב קוקוס טהור, טיקה מסאלה- נתחי חזה עוף צלויים ומעושנים בטנדור מבושלים ברוטב עגבניות ותבלינים מסורתיים, עווף ג'לפרזי- נתחי עוף מבושלים עם בצל, פלפל ירוק, עגבניות ותבלינים מסורתיים, בשר כפטא- כופתאות בשר ברוטב הודי מסורתי. לצד 2 תוספות אורז.
קינוח: פלטת גלידות תוצרת בית בטעמים- תות, חלבה, לימון, שוקולד ועוד…
בקבוק יין הבית
מחיר לארבעה סועדים 298 שקל
"אינדירה"- שדרות שאול המלך 4 ת"א. 7 ימים בשבוע, 12:00- 24:00. 03-6954437

פסח מסורתי בסנדר
לכבוד חג הפסח תציע מסעדת סנדר הוותיקה (החל מ- 1948) מרחוב לוינסקי משלוח ארוחת ליל סדר מסורתית עד הבית באזור חלוקה רחב
לכבוד חג הפסח, מסעדת סנדר, המכינה אוכל יהודי מזרח אירופאי כשר מאז קום המדינה, תציע לקהל הלקוחות שירותי משלוחים מלאים לארוחת חג עד הבית: החל ממרק קניידעלך מסורתי, דרך קציצת גפילטע פיש, ועד לשון עגל עם פטריות.
בתפריט המשלוחים
מרקים (19 שקל): מרק עוף צח, מרק קניידעלך, מרק ירקות
מנות ראשונות (18-19 שקל) כמו: גפילטע פיש, כבד קצוץ מסורתי אמיתי (לא טחון אלא קצוץ כמו של סבתא), רגל קרושה פיקנטית בליווי פלח לימון, סלט ביצים עם שמאלץ, פלפלים קלויים בתחמיץ, סלט חצילים, מטיאס ועוד….
מנות עיקריות מסורתיות ב- 50 שקל (כולל 3 תוספות לבחירה) כגון: לשון עגל עם פטריות, בשר כתף בקר ברוטב פטריות, קציצות בקר מטוגנות, קציצות עוף, קורקבנים ברוטב, עוף בתנור, גולש ועוד.
תוספות לבחירה: צימעס, כרוב מאודה, תפוחי אדמה בתנור בנוסח פולני, כוסמת (קאשע), אורז עם צימוקים, קישואים ברוטב עגבניות, שעועית ירוקה ועוד.
וקינוחים כמו לפתן פירות יבשים ב- 14 שקל
את המאכלים המסורתיים מומלץ להזמין מספר ימים לפני ערב החג.
למזמינים מעל 10 מנות 10 אחוז הנחה.
דמי משלוח בתוך תל אביב: 10 שקל. משלוח ר"ג גבעתיים: 30 שקל
טלפון להזמנות: 03-5371872. (במשך החג המסעדה תהיה סגורה)
"סנדר"- לוינסקי 54, תל אביב. 03-5371872. א'-ו' 12:00-17:00


פסח בבאגסי ביסטרו בר
לאורך חג הפסח, הבאגסי ביסטרו בר יציעו מנות מיוחדות החל מבקרים בסימן בראנץ' תורכי כשר לפסח, וכלה בערבים עם מנות מיוחדות בסימן מזל טלה.
לאורך חול המועד יוכלו ליהנות הסועדים מבראנץ' פסח תורכי כשר:
הבראנץ' התורכי יכלול בורמליקס (לביבות) קמח מצה תורכי, פריטטה (פשטידת תרד עם גבינת פטה), חמינדוס/ או ביצים לבחירה, סלט ירקות, מבחר גבינות, שתייה חמה, וקוקטייל אניס נענע וביטר למון, במחיר של 49 ₪ בלבד.
בערבי חול המועד, הביסטרו יציע מנות מיוחדות במזל טלה וחזרת, כגון:
קבבוני טלה על מקל קינמון עם יוגורט עזים, תפוח אדמה קונפי וסלט עלי בר (59 שקל)
נתחי פרגית עם למון גראס וקרמל תפוחים משופדים על ענפי רוזמרין המוגשים לצד פירה חזרת וסלט כרוב ירוק ומלפפונים בתחמיץ וסאבי (49 שקל
כתמיד, מדי ערב די ג'ייס מתחלפים ינצחו על העמדה.
הבאגסי יהיה פתוח לאורך החג למעט ערבי החג.
באגסי- ביסטרו בר
פלורנטין 26
6813138



פסח טוסקני במזל טלה בננה בר
בחג הפסח, הננה בר מנווה צדק, יערוך מחווה ליינות הטוסקניים האיכותיים וגם לטלה, המסמן את חג הפסח ואת השנה האסטרולוגית החדשה.
בתפריט החג יוצעו מנות ראשונות טוסקניות קלאסיות כגון:
קרוסטיני אנטיפסטי (39 שקל), Pinzimonio – סלט ירקות טרי עם שמן זית משובח עם טוסט שום (39 שקל), Zuppa di cipoll – מרק בצל בנוסח טוסקני (32 שקל), Minestrone Tuscan Country Style – מינסטרונה עם בשר בקר בנוסח כפרי (37 שקל), Pappa al Pomodoro – מרק עגבניות עם לחם (32 שקל), Formaggio con le pere- קרוסטיני אגסים עם גבינת פקורינו (42 שקל), Crema di Porri – מרק קרם כרישה (32 שקל), in Zimino Calamari – קלמרי ממולא בתרד ועגבניות (56 שקל), Asparagi – אספרגוס עם שמן זית, חומץ בלסמי, ופרמז'אן (45 שקל) ועוד.

עיקריות במזל טלה כמו: צלעות טלה על הגריל עם פורטבלו צלוי בבלסמי, שמן זית ורוטב אגס וגבינת פקורינו (95 שקל)
רולדת אוכף טלה עם פולנטה תרד, עגבנות וצנובר (105 שקל)
קארה טלה עם ציפוי חרדל ופירורי לחם על פוקציה עם פסטו, ארוגולה ופרמז'ן (97 שקל), צלעות טלה על פירה בטטה עם רוטב בסיגנון טוסקני (95 שקל)
לצד המנות המיוחדות תציע המסעדה טעימות של יינות בוטיק איטלקיים מובחרים מבית היוצר של יקב קרפינטו (שיימכרו במחירים הנעים בין 28 ל- 45 שקל):
קיאנטי סופריור 2000, דוגיולו סופר טוסקן 2004, רוסו די מונטלצינו, פרניטו סופר טוסקן קברנה 2000, וינו נובילה די מונטפולצ'יאנו ריזרבה 1999 ועוד. (יקב קרפינטו מיובא לארץ באמצעות חברת הגפן).
מסעדת הננה בר עובדת בכל ימי חג מלבד ערב ליל הסדר.
ננה בר- בית אוכל ומשקאות, אחד העם 1 תל-אביב. 5161915- 03. שבעה ימים. 12:00-24:00.


פסח מתוק פסח מלוח במונטי וופל פלוס
המונטי וופל פלוס החדש המתמחה בוופלים בלגיים בוריאציות שונות יציע בחג הפסח הקרוב בראנץ' מלוח או מתוק לבחירה.
הבראנץ' יערך בין השעות 8:00 בבוקר עד 14:00 אחרה"צ ויכלול:
גרסה מלוחה: וופל מלוח לבחירה: וופל אדון וופל גברת – עם וופל אחד עם גבינת אמנטל, חמאה, חרדל ופטריית פורטובלו, ו- וופל שני עם חמאה, גבינת אמנטל וביצת עין, וופל סלומון- עם איולי, סלומון מעושן, בצל ירוק וסלט מלפפונים, וופל שלושת המוסים- מוס טונה ופטרוזיליה, מוס סלומון ושמיר ומוס גבינת שמנת וקוויאר סלומון, וופל קיץ- עם גבינת רוקפור עם פרי עונתי, רוקט ואגוזים, ועוד…
לצד סלט ירוק וכוס יין אדום / לבן.

גרסה מתוקה: וופל מתוק לבחירה : וופל עם מחית אגסים וציפורן, וופל עם גלידת וניל ורוטב יין אדום, וופל עם קרם פטיסיאר עם תותים ושברי שוקולד, וופל עם קרם פיסטוק ושוקולד לבן עם טחינה גולמית, וופל עם פודינג לימון ושברי נשיקות מרנג, וופל עם קצפת עם דובדבנים חמוצים וזסט לימון, ועוד…..)
לצד קוקטייל מתוק לבחירה: מונטי- וודקה לימון, אספרסו, חלב ובייליס מוקצף, קרם ברולה- וודקה וניל, פרנג'ליקו ושמנת, סופיה- ליקר קפה, שוקולד וביייליס עם תותים טריים, בלק פורסט מרטיני- וודקה פטל, ליקר שוקולד, שמנת ופירות יער, ועוד.
מחיר לסועד- 48 שקל
בערב ליל הסדר המונטי יהיה סגור
"מונטי- וופל פלוס"
קינג ג'ורג' 74 תל-אביב. 03-6201918
א'-ה' 07:30- 02:00. ו': 07:30- 19:00 + מוצ"ש



מסעדת הבשרים אנ.ג'י מנה חדשה והרחבת שעות פעילות לכבוד פסחמנה חדשה מבית הבשרים שבנווה צדק: סינטה עגל על עצם, משקל 500 גרם- 120 שקל.
שעות הפתיחה בחול המועד : כל יום מ-12:00 בצהריים ועד אחרון הלקוחות. מסעדת אנ.ג'י ממקומת בבנין אבן רומנטי בשכונת נווה-צדק הציורית בת"א. המסעדה מעוצבת בסגנון רומנטי אך עדכני.
מסעדת אנג'י, אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב, 5167888


מסעדת בוחא מציעה מנות ליל הסדר
השף אלעד הרוש ממסעדת בוחא החדשה בשוק הכרמל מציע מנות מסורתיות שאפשר לקחת take away לליל הסדר. מנת T.A ספיישל לחג: אוסובוקו בירקות שורש ויין אדום סיר לשלוש מנות- 98 שקל
ומנות הtake away הרגילות מהתפריט, לדוגמה:
מגלובה כבש 69 שקל זוגית 98 שקל (משפחתית)
חריימה זוגי 48 שקל
בוחא, רבי מאיר 42- פינת שוק הכרמל, תל אביב, 077-3232422


בר- המסעדה הבוהמי דיניץ בתפריט ספיישל לצעירים חובבי קולינריה ואלכוהול מיוחד לפסח
השף אופיר וידבסקי מציג דיל של מנת גורמה בלווי אלכוהול באוירה צעירה בחול המועד פסח: סינטה צרובה על מצע פלפלים קלויים ובייבי תרד ברוטב בלסמי,צנוברים ודבש,בליווי לף בלונד49 שקל
אנטריקוט 300 גרם עם חמאת שום,תפוחי אדמה אפויים עם רוזמרין ושעועית ארוכה, בליווי לף ברון 89 שקל
קערת מולים טריים ברוטב שמנת, יין לבן, שום, קארי צהוב ועשבי תיבול, בליווי הוגרדן…..58 שקל
דיניץ, גרוזנברג 20- פינת נחלת בניימין, תל אביב, 5161271


מסעדת ולרי פותחת דלתות מיד אחרי ארוחת הסדר ל"כוסית חמישית"
מסעדת ולרי תהיה פתוחה בערב החג משעה 22:30
ל"כוסית החמישית של פסח" עם מבצעי אלכוהול
מסעדת ולרי ממוקמת בחופית והיא מציעה תפריט ים-תיכוני משודרג מאת השף ליאון אלקלעי בעיצוב ברסרי עדכני. במהלך החג פתיחה כרגיל
מסעדת ולרי, תחנת דלק פז, חופית, מחלף בית ינאי, 09-8666720


לכבוד האביב השף אביב משה מציג מנות ספיישל במסעדת MESSA
ברבוניות רוז'ה (יבוא מיוחד מצרפת) על פאדג' חצילים בויניגרט אגוזי לוז
פילה לוקוס בציפוי שיטאקי טריות על מעדן פטריות
צלעות טלה בויניגרט שום ירוק עם פרחי כרובית וזיתי טאסו
ג'מבו שרימפס במילוי מרציפן בתבלינים עם קרם תירס
מסעדת Messa, הארבעה 19, תל אביב, 6856859


דיל ארבעת האחים בצ'ויה
צ'ויה האסייתית בדיל "ארבעת האחים" ומנות אביב חדשות
מסעדת צ'ויה האסייתית אשר מגישה מטבח אסייתי בתפריט של השף יועץ יענקלה שיין מציעה לחג הפסח מנות אביב חדשות ודיל אלכוהולי לחוגגים במיוחד.
מנות אביב חדשות
אירודורי טונה – 4 משולשי אורז עם טונה, אבוקדו ומיונז חריף
ריינבאו – סלמון, אבוקדו, ומלפפון, עטופים בטונה, ילוטייל וסלמון
סביצה ילוטייל – 5 כדורי אורז ממולאים בפריכים מעליהם פרוסות ילוטייל בויניגרייט כמהין
נודלס ברווז – נודלס עם ברווז, ירקות ובצל פריך (הברווז הינו קריספי דאק)
מבצע אלכוהול: ארבעת האחים: ארבע כוסות קוקטיל אביבי ב110 שקל ו-4 כוסות יין אדום/לבן ב 100 שקל
צ'ויה האסייתית, קרמניצקי 2 – פינת יגאל אלון, תל אביב, 5626665


טקס הבסיסה במסעדת גואטה
מסעדת גואטה מזמינה את קהל הלקוחות לטקס בסיסה מסורתי שאמור על פי המסורת הטריפוליטאית לפתוח את האביב (והשנה האסטרולוגית החדשה) בסימן ברכה: שתיפתח עלינו לטובה.
הבסיסה הוא מאכל מסורתי העשוי מחיטה קלויה, קימל, גרגירי כוסברה, סוכר, תמרים, שקדים, אגוזים, ושמן, והוא מוגש בקערות גדולות (או אישיות).
על פי המסורת בימים שלפני חג הפסח אם המשפחה נוהגת להכין קערה גדולה של בסיסה. כל אורח ובן בית מושח ידיו בשמן, לוקח חופן מהתערובת הטעימה ומעביר בה מפתח של הבית למען ייפתחו שערי הברכה עליו.
השנה, לאה גואטה מזמינה את קהל הסועדים לטקס פרטי משלה שיערך בין ה- 9 ל- 11 לאפריל, בו אורחי המסעדה יקבלו קערית בסיסה אישית משלהם לאכילה וגם לפתיחת הברכה שהאביב יבוא עליהם לשלום.
הבסיסה יוגש ללא תוספת תשלום והקהל מוזמן לבוא לטעום ולהתבשם בתבליני הברכה שמעטרים מאכל מסורתי זה.
המסעדה תהיה סגורה לאורך החג.
גואטה, שדרות ירושלים 6, מול תיאטרון נגה, תל-אביב, 03-6813993


פסח במיטבר
פסטיבורגר- חגיגה של מיני בורגרים וצ'ייסרים וגם טעימות של יינות בוטיק ישראליים מובחרים לכבוד פסח יציע המוסד הקרניבורי הוותיק חגיגה של מיני בורגרים וצ'ייסרים, וגם טעימות של יינות בוטיק ישראליים במחיר מיוחד.
פסטיבורגר: לאוהבי הבשר תציע המיטבר פסטיבל של מיני בורגרים וצ'ייסרים: מנת מיני בורגרים המורכבת משלושה מיני בורגרים (עם לחמניות( בתוספת סלט קול סלאו ושני צ'ייסרים של קוארבו גולד או ייגרמייסטר ב- 69 ₪ בלבד.
חגיגת יינות ישראליים: בהתאם לרוח החג (ובעקבות הצלחת שבוע הטעימות שנערך בפורים) החליטו במיטבר להמשיך לאפשר לחובבי היין לדגום ממיטב יינות הבוטיק המקומיים של ארצנו שיימכרו בכוס במחירים מיוחדים הנעים בין 18 ₪ ל- 34 ₪ לכוס
MEAT BAR- שדרות חן 52, תל-אביב. 03-6956276. כל יום מ- 12:00 ועד חצות.


חג ה"סונגקראן" בבית תאילנדי
חוגגים את פתיחת השנה התאית – בבית תאילנדי. ב-13/4/06, יום חמישי, בזמן שאנו חוגגים את חג הפסח, חוגגים בתאילנד את חג ה"סונגקראן"- ראש השנה התאילנדי.
במהלך החג נוהגים התאילנדים לחגוג במסיבות, במשחקי מים ובארוחות חג מיוחדות.
לכבוד החג מסעדת "בית תאילנדי" תתכסה בפרחים ונרות ותפתיע את הסועדים במתנות קולינאריות והפתעות מתוך התפריט:
החל משייק הפירות הטרופי, דרך מנות ראשונות, עיקריות בסגנון האיים וקינוחי הבית האותנטיים.
בית תאילנדי, תל אביב, בוגרשוב 8, טלפון: 03-5178568.


פסח בלילי: ארוחת טעימות זוגית – אלג'ירית בסימן מזל טלה
לכבוד פתיחת הרסטו בר האלג'ירי וחג הפסח, יציע ה"לילי" לאורך החג, תפריט טעימות זוגי -היכרותי במחיר מיוחד:
התפריט יורכב ממנות הדגל ויכלול:
לחם מרוקאי עם מטבלי הבית (טחינה ירוקה, ממרח פלפלים קלויים, סלט עגבניות פיקנטי)
קרם חצילים קלויים עם גבינת עיזים וקונפי שום לצד טוסטונים.
נקנקיות מרגז על צ'ירשי אבוקדו
בצל ממולא בבשר טלה בתיבול אלג'יראי
פרגית ממולאת בשר טלה וטבולה על מצע קוסקוס
לצד התפריט הזוגי יקבל הזוג שני קוקטיילים על בסיס אניס (נענע, לימונים כתושים, סאוור, קרח כתוש רוזטה ועראק)
מחיר הארוחה לזוג – 119 שקל.בליל הסדר המקום יהיה פתוח מ-22:00 בלילה
לילי- רסטו בר אלג'יראי, לילינבלום 23 ת"א. 03-5166684
7 ימים בשבוע, 20:00 עד לקוח אחרון.



דים סאם כשר לפסח בפקין
איך קורה שהאסיאתי והיהודי נפגשים? לכבוד חג הפסח מסעדת פקין ומזמינה את הקהל לאורך חול המועד לארוחה מסורתית עם טוויסט הכוללת צלחת ברכות אסייתית:
למנה ראשונה: מרק וון- טון.
למנה עיקרית: פלטת דים סם מבצק אורז כשר לפסח במילויי חג מסורתיים של
ביצה שלוקה וסלרי קצוץ, חרוסת מאגוזים פיקנטים, זרוע טחונה עם תפוח אדמה ומצה מפוררת ועוד.
לקינוח: דים סם במילוי חרוסת מתוקה במיוחד.
יין סאקה ללא הגבלה
מחיר לסועד 89 שקל
בערב ליל הסדר וביום למחרת המסעדה סגורה.
מסעדת PEKING- יד חרוצים, יד חרוצים 13 תל-אביב. 03-6396887. כל יום מ- 12:00 עד 23:00.


שנה אסטרולוגית חדשה בנונה בר
הנונה קפה בר מרחוב אבן גבירול, מציע לאחר ליל ההנג אובר של קריאת ההגדה ולציון פתיחת השנה האסטרולוגית החדשה תוגש ארוחת בריאות מרעננת.
הבוקר הבריא יכלול קערת יוגורט ענקית עם גרנולה, פירות רעננים ודבש לצד מיץ סחוט טבעי ומאג צ'אי בריאות על בסיס חלב סויה.
מחיר הבריאות- 48 שקל
נונה- קפה בר, אבן -גבירול 44, תל-אביב. 03-6966365
7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה


תפריט בריא בטיירה
בטיירה מציעים תפריט בריא בהשראת ארוחת החג לצד מסאז'ים מפנקים ומעוררים, חמצן על בסיס שמנים אתריים, קוקטיילים אביביים על בסיס פירות העונה ותפריט פסח מיוחד המעניק חוויה שתעורר את חמשת החושים.
טיירה, ירמיהו 54, תל-אביב, טל' 03-6047222


מנות ספיישל בליפשיץ
בליפשיץ מציע השף אמנון ליפשיץ מנות ספיישל, שחלקן יוכנסו לתפריט הביסטרו החדש שיושק בחודש הקרוב, ובינהן: קרוקטים עם פטריות כמהין ופרמז'ן, בס על הפלנצ'ה מוגש על סלט פול ירוק, שומר ואורגנו.
ליפשיץ, בן יהודה 155, תל אביב, טלפון: 5272517 03


קוקטיילים אביביים במוזס
במוזס מגישים במהלך חול המועד מגוון קוקטילים אביביים נבחרים שרקח אריאל לייזגולד, מנהל הבר של מסעדת 'מוזס' בהרצליה, ושנבחרו לייצג את ישראל בתחרות הקוקטיילים העולמית של וודקה פינלנדיה, שנערכה בלפלנד.
מרטיני פסיפלורה וג'ינג'ר – שילוב פשוט בין החיוניות שבפסיפלורה לברק שבג'ינג'ר, מבוסס על וודקה ומבוצע בשלמות. מוגש בכוס מרטיני מצוננת. קוקטייל אפריטיף נהדר 36 שקל.
מרטיני אגס-קינמון- מבוסס על רעיון השטרודל הקלאסי עם התפוח והקינמון. אסור לשכוח שבתוך תוכו, כל אגס שואף גם להיות תפוח. שילוב מעניין בין אגסים, תפוחים וקינמון טרי. משקה לכל עת 38 ₪.
מעדן תותים- תותים ודובדבנים חמוצים כתושים בשילוב עם שבבי שוקולד מריר משובח. וודקה וליקרים משובחים ביותר. מאוד מתאים לסוף הערב 38 שקל.
מוזס, מטבח אמריקאי עדכני – רוטשילד 35 תל אביב 5664949 03שנקר 14 הרצליה פיתוח 09-956628


גפילטע פיש בנורמה
נורמה, קפה מסעדה, הממוקמת במרכז המסחרי בכפר שמריהו, בערב החג ובמהלך חול המועד, ניתן להזמין הביתה מנות "קלאסיות" כמו גפילטע פיש ומרק קניידלך, לצד מנות מקוריות כגון גזר מתוק עם נענע ותפוזים ובלינצ'ס כבד. כמו כן מציעה נורמה מבחר עוגות כשרות לפסח לקינוח הארוחה. כל המנות בהזמנה מראש. להזמנות טלפקס – 09-9583223, 050-5795568, [email protected],
נורמה קפה מסעדה הראשונים 1 מ"מ כפר שמריהו


פסטיס
חגיגות שש השנים של פסטיס ממשיכות במהלך חג הפסח, עם תפריט מיוחד וחגיגי שיצר השף איל לביא. התפריט, במחיר של 160 שח לאדם (ראשונה, עקרית ואחרונה + קוקטייל קיר רויאל) מציג טעמים עונתיים וניחוחות של כמהין. בין המנות: מרק קרם תפ"א וכרישה עם צדפות קוקי סן ז'אק צרובות , מבושם בשמן כמהין, דג ים כבוש מוגש עם סלט שורשים , בתיבול צ'ילי, זרעי כוסברה, ליים ושמן כמהין או פילה בס צרוב בגריל מוגש עם פרוסות סינטה כבושה, עלי סלק ושעועית ירוקה ברוטב יין אדום ושמן מחית כמהין.
פסטיס, שד' רוטשילד 73, תל אביב 03-5250773


רוסטיקו
ממשיכים להציע גם בחול המועד פוקצ'ות, פיצות ודברי מאפה איטלקיים טריים וחמים ישר מהתנור שבמרכז המסעדה לישיבה במקום וגם לקחת הביתה, במחירים נוחים. ליושבים במקום במהלך החג, לאחרונה הצטרפו לתפריט מספר מנות מהן יוכלו להנות גם השומרים על משטר החמץ כמו דג דניס בטאבון על קרטוצ'ו תפוחי אדמה בעגבניות שרי ויין לבן, קרפצ'יו חציל, ילו טייל או סינטה וריזוטו פטריות.
רוסטיקו, שד' רוטשילד 15 ת"א, טל' 03-5100039


Humanature
בית הקפה האורגני הראשון בישראל, ממשיך להגיש לאורך הפסח תפריט בריאות אורגני, יצירתי ומקורי, המציע: מבחר סלטים, מנות עיקריות צמחוניות, כריכים, פוקאצות ופסטות מקמח אורגני מלא לצד תפריט יינות אורגניים, קינוחים על בסיס שוקולד אורגני ופירות עונה טריים ושלל עוגיות. להזכירכם במקום מוגשות גם בירות אורגניות המיובאות במיוחד מאנגליה. ניתן לבצע הזמנות T.A ולרכוש בירה ויין לקראת הפסח.
Humanature- בית קפה אורגני, בן יהודה 69 ת"א, 03-5290262


Olive leaf, מסעדת הדגל הכשרה של מלון שרתון תל אביב, מציעים תפריט כשר לאוכלי קטניות, לצד מנות ספיישל אביב עשירות בירקות העונה, באספרגוס ובטלאים צעירים ביניהן: אוכף טלה בקרסט פיסטוקים ועשבי תיבול מוגש על פירה שורשים מעושנים (140 שקל); סביצ'ה סלמון על קרפצ'יו אספרגוס (39 שקל), פרחי קישואים במילוי טרטר מוסר ברוטב קולי פלפלים (46 שקל). כמו כן מציעה המסעדה לאורך חול המועד עסקית צהריים ב- 69 שקל. המסעדה תהיה פתוחה לאורך חול המועד וסגורה בערב חג ובחג עצמו.
שרתון תל אביב, הירקון 115 תל אביב, טלפון: 03-5219300


Roy Chocolate
הקפה ובר הקינוחים, המתמחה בשוקולד, שנפתח ביד חרוצים על ידי השוקולטייה רואי גרשון, מציעים לליל הסדר פסח עוגות כשרות לפסח (בהשגחת הרבנות הראשית). בנוסף, Roy מציע מארזי מתנה חגיגיים במגוון גדלים (החל מ- 30 שקל) הכוללים: פראלינים בטעמים מעוררים, ליקרים, קונפיטורות, חרוסת תמרים מיוחדת, טבלאות שוקולד ופרחי ופרפרי שוקולד. המארזים כוללים גם כלי קרמיקה שעוצבו במיוחד למוצרי השוקולד של Roy שעות פתיחה: 8:30 עד חצות. המקום יהיה סגור בחג ולאורך חול המועד ויבצע הזמנות לקראת החג בלבד.
Roy Chocolate- מקום של שוקולד, יד חרוצים 15 תל אביב, טלפון: 03-6874411


Tusha
חוגגים את פסח עם שלל מתוקים מיוחדים לחג ללא קמח. בשני הסניפים של הפטיסרי המשובח יציעו מבחר עוגות ועוגיות ברוח פסח תוך שימוש במיטב חומרי הפטיסרי: שוקולד, מחאה, קוקוס, שקדים ועוד. בנוסף, מציעים ב- Tusha לפנק בחג את מי שאוהבים ולהרכיב חבילות משלל המוצרים.
אבן גבירול 61, תל אביב שעות פתיחה: 08:00-20:00 טלפון: 03-6091030, ז'בוטינסקי 72 , הקניון הגדול, פתח תקווה 9222959, בכל שעות פעילות הקניון.


Temple Bar- irish Pub
שף צחי בוקששתר עורך פסטיבל תפוחי אדמה ב- Temple Bar, הפאב האירי שבסינמה סיטי. במהלך כל חודש אפריל יוגשו מנות מנצחות מהתפוח הכי אהוב, לזכר 'הרעב הגדול' ("An Gorta Mór") של העם האירי. לרגל הפסטיבל, יושק תפריט מיוחד של מנות תפוחי האדמה, שהכי טובות לצד בירה צוננת, השיר מהחבית. שעות פתיחה: א'- ו' – 17.00 ועד אחרון הלקוחות, שבת 12:30 ועד אחרון הלקוחות.
סינמה סיטי, גלילות, רמת השרון. טל: 6995536-03


רשת מסעדות טנדורי- ארוחה הודית בערב ליל הסדר
רינה פושקרנה, מייסדת רשת המסעדות לצד צוות אשפי המטבח שלה, שעיצבו בעזרת שנות ניסיונם הרבות ודמיונם העשיר, תפריט נפלא, שמכיל בחובו מעין תערובת של כל הודו, מגישים בערב פסח תפריט גורמה אתני כשר לפסח (לאוכלי קטניות). כמו כן למי שרוצה ניתן לאסוף מסניפי טנדורי ארוחת חג בטייק אווי.
תפריט המסעדה מורכב ממנות נבחרות חלקן בטנדור (תנור אבן הודי) , רטבים מיוחדים, שיטות בישול והגשה חדשניות, קינוחים מסורתיים ועוד
כמו כן, במיוחד לפסח, יאפו בתנור מצות הודיות מקמח מצה ממש כמו בהודו…
*המסעדה אינה כשרה
רשת מסעדות "טנדורי":
רח' זמנהוף 2 ת"א טל.6296815-03
רח' משכית 32 הרצליה טל. 9546702-09
אילת, מלון לגונה טל. 6366666-07


מסעדת קוקנט
מסעדת קוקונט התאילנדית בהרצליה פיתוח נשארת פתוחה בערב ליל הסדר ומציעה לסועדים תפריט מגוון ועשיר של מנות תאילנדיות אקזוטיות, ממש כרגיל.
מסעדת "קוקונט", משכית 32 הרצליה פיתוח 09-9568959

מסעדת "אלומה" בגליל- למטיילים בצפון בערב החג
הביסטרו הגלילי "אלומה" ,פנינה חבויה בליבו של הגליל המערבי המציע מטבח המשלב איכויות צרפתיות עם מסורת וטעמים גליליים פועל בערב הפסח במתכונת רגילה.
"אלומה" היא המקום המושלם לשכוח את המולת העיר ולהתפנק עם הנוף והשקט הגליליים בערב חג הפסח.
"אלומה"-ביסטרו גלילי, כביש תרשיחא-כפר ורדים 04-9574477
www.aluma.co.il



"ריבר נודלס בר"
רשת המסעדות האסיאתיות "ריבר נודלס בר" נערכת לפסח ומגישה במהלכו את מיטב מאכליה במתכונת כשרה לפסח. "ריבר נודלס בר" היא רשת מסעדות המתמחה באוכל אסיאתי -תאילנדי ויפני משובח ומביאה את אווירת המזרח הרחוק הקסום קרוב אלינו, בניחוח יוקרתי ובמחירים מסבירי פנים.
בתפריט של ריבר נודלס בר יש מגוון גדול של מנות אטריות תאילנדיות (במהלך החג יוגשו רק איטריות אורז), סושי בר, בשרים ועוד מנות אותנטיות בלעדיות למקום.
רשימת סניפי ריבר נודל בר: 1-700-700-539
סחרוב 26 מול קניון הזהב, ראשון לציון
ז'בוטינסקי 7 ר"ג 03-6114033
המדע 6 רחובות 08-9462652



"טוקיו שנחאי"
מסעדת "טוקיו שנחאי", מסעדה סינית יפנית איכותית הממוקמת במלון מרקיור המפואר בטיילת העיר בת ים מציעה בפסח תפריט כשר לפסח (לאוכלי קיטניות).
התפריט העשיר במסעדה מורכב ממנות מנצחות יפניות וסיניות, שבפסח יוגשו בגרסה כשרה.
מסעדת טוקיו שנחאי – בן גוריון 99, במלון מרקיור טיילת בת-ים 03-5550580


"אג'נדה" שיפודים ועל האש עם פיתות כשרות לפסח
התפריט ב"אג'נדה" מציע, בין השאר, מבחר של 28 סלטים ישראליים טריים תוצרת בית המוגשים לצד מבחר סוגי פיתות חמות ומפתות מקמח מצה הנאפות על המקום בטאבון ענק המוצב במסעדה ומבחר רחב של בשרים ודגים "על האש" מגריל פחמים לוהט.
ב"אג'נדה" מציעים את חווית הבילוי ואכילה אולטימטיבית גם בחג הפסח –
אוכל ישראלי אמיתי, עם בילוי במסעדה מעוצבת וסקסית במרכז מתחם הבילוי הלוהט של תל אביב.
"אג'נדה" גריל ישראלי התערוכה 3 מתחם נמל תל אביב –
שפך הירקון (מול ה TLV) טל': 03-5444418



"מומה" ביסטרו מעוצב באשדוד
מסעדת "מומה ביסטרו בר" היא מסעדת ביסטרו בר ים-תיכונית חדשה באשדוד. "מומה ביסטרו בר" מציעה חווית בילוי ואוכל טוטאלית ומתהדרת במנות מוקפדות ומעוצבות המרכיבות תפריט המרבה להשתמש בחומרים עונתיים.
גם לקראת פסח נערכים במקום לחג והעונה, ומציעים תפריט כשר לפסח.
"מומה ביסטרו בר" מתחם סטאר סנטר ז'בוטינסקי 43 אשדוד טל' 08-8520200


"OM" בהוד השרון בניצוחה של השפית איילת אור
המסעדה מציעה גם בפסח תפריט עשיר ומגוון של מנות בשרים, פירות ים ודגים פרי יצירתה של השפית איילת אור.
יין, אוכל טוב, ואווירה שמגרה לשתות, לאכול וליהנות.
OM רסטו-בר, בני ברית 4 הוד השרון 09-7405853


מתאהבים ב"פביאן"- ביסטרו -בר חדש ברחובות
"פביאן" ביסטרו–בר חדש ומעוצב נפתח לאחרונה במתחם פארק המדע ברחובות.
בפסח מציעים ב"פביאן" כרגיל תפריט מגרה וטעים על טהרת המטבח הצרפתי, תוך נגיעות אסיאתיות וים תיכוניות של השף ירון וקנין.
נתחי כבד אווז על צ'טני אפרסקים, ליצ'י, ליים ושוקולד לבן (56 שקל), רביולי גבינת עזים בקרם פטריות ופלפל סצ'ואן (44 שקל)
מלאבי וקדאיף במי זהר ופיסטוק (25 שקל)
"פביאן" פקריס 3 פארק המדע רחובות 08-9466111


מסעדת "אלומה" הגלילית
בפסח ימשיכו ב"אלומה" להגיש את התפריט הרגיל, וכמובן ישארו פתוחים בערב הפסח. הביסטרו הגלילי "אלומה" הוא פנינה חבויה בליבו של הגליל המערבי. המטבח ב"אלומה" משלב איכויות צרפתיות עם מסורת וטעמים גליליים והכל תחת ניצוחו של צמד השפים: אלפא פרי וטל זאבי.
מאזטים גליליים-קבבוני טלה בתיבול כמון וקימל על פריקי, חציל אש על מצע מקורמל ולבנה וקרם פטה עם קדאיף פפריקה על פלפלים קלויים ולימון כבוש 44 שקל
טריו טלה-סינטה במעטפת פילו עם פיסטוק ועשבי תיבול, פילה בגלזורת רימונים וצלע בתיבול דואה, עם בטטה וירוקים מוקפצים 115 שקל
"אלומה"- כביש תרשיחא-כפר ורדים 04-9574477


take away לפסח במסעדות טנדורי של רינה פושקרנה
לראשונה מציעה השנה המסעדנית רינה פושקרנה ארוחת חג
מושלמת לשישה סועדים אותה ניתן להזמין ולאסוף בסניפי רשת "טנדורי" בבעלותה. הארוחה מיועדת לקהל רחב שרוצה בערב החג ליהנות מארוחת גורמה אתנית.
בנוסף לתפריט אותו מציעה פושקרנה, כל סניפי הרשת פתוחים לקהל גם בערב ליל הסדר.
תפריט TAKE AWAY לארוחת חג הפסח
מחיר ארוחה ל-6 סועדים: 599 ₪ כולל בקבוק יין ושתי מצות

· 6 יחידות פאפאד – צ'יפס קריספי מבצק עדשים
· 6 יחידות נאן כשר – לחם חם וטרי מקמח מצה וקמח תפו"א אפויים על גחלים בטנדור
· עוף טנדורי שלם – עוף שלם צלוי על גחלים שהושרה במשך הלילה בתערובת עשבי תיבול
ניתן לבחור בין שתי אופציות למנות עיקריות:
2 מנות צ'יקן טיקה – פיסות חזה עוף ללא עצמות שהושרו בתבלינים, צלויות בטנדור
1 מנת דג טיקה גואה – נתחי פילה דג לוקוס ברוטב קארי על בסיס קוקוס
2 מנות רוגן גושט – כבש בקארי בסגנון קשמירי קלאסי עם ג'ינג'ר ושום.
או:
2 מנות כבש שאהי קורמה – כבש מבושל ברוטב קטיפתי עם אגוזי קשיו וזעפרן
1 מנת פלאק מקאי – תירס מבושל במחית תרד, בתוספת תבלינים מסורתיים
1 מנת חצילים בארטה – תבשיל חצילים מעושנים עם צ'ילי, עגבניות, בצל, שום וזנגביל טרי
· 2 מנות אורז נברטאן פילאף – אורז בשמתי מעורב עם ירקות הגינה, זעפרן והל
סניפי רשת מסעדות טנדורי:
זמנהוף 2 תל אביב 6296185 – 03
משכית 32 הרצליה פיתוח 9546702 – 09
אילת – מלון לגונה אילת 6333879 – 0
8


במעדניות "בלדי" מציעים לקחת את ארוחת הסדר בקלות עם
ארוחות חג כשרות בבישול ובטעם ביתי

חברת "בלדי", אשר מפעילה שוק מעדנים מקורה המציע חווית קניות ובילוי, מציעה עתה דרך לקחת את ארוחת ליל הסדר ושאר ארוחות החג בקלות: ארוחת חג שלמה ב-TAKE AWAY שכולה מעדנים ומנות טריות ומוכנות במקום, וכשרות לפסח (לאוכלי קטניות), והכל במחירים שווים לכל נפש – לדברי אנשי בלדי. .
רצוי לבצע הזמנה מראש של המנות, עד יום חמישי, 6 באפריל 2006בשעות הצהריים.
כל המנות מבושלות במטבח במקום על ידי צוות בשלניות מומחות.
להלן הצצה אל חלק ממנות תפריט החג של "בלדי" (כשרות לאוכלי קטניות) – המחירים ל-100 גרם:
חזה עגל ממולא אורז, ירקות ובשר 8.90 ₪
דג בורי בסגנון מרוקאי 6.90 ₪
לשון עגל עם פול ירוק ברוטב 7.90 ₪
קציצות פרסה 3.80 ₪
בשר בקר עם ארטישוק ירושלמי 5.90 ₪ קוגל של פסח 3.50 ₪
מרק עוף צח עם קניידלך 3.40 ₪
אורז עם צימוקים ושקדים 2.90 ₪
גלילות חזה עוף מולאות בשר וירקות 6.90 ₪ חרוסת 6.90 ₪
חזה הודו ממולא בשר ופירות יבשים 5.90 ₪
חזה כבש ממולא אורז, בשר וצנוברים 6.90 ₪
קרפיון ממולא בעשבי תיבול, תפו"א ועגבניות 5.90 ₪
תפוחי עץ במילוי אגוזים וקינמון 4.90 ₪
בלדי
רחוב התעשייה 19 (מול קניון רננים) רעננה 09-7401011
רחוב יקואל 4 (באזור התעשייה) בת ים 03-5556669



קונדיטורית יהודית גן העיר השיקה את תפריט פסח
להלן על קצה המזלג:
הלובן הטרופי: עשויה מקוקוס ומעושרת במוס
מרנג לימון: עוגה המעוטרת במקלות מרנג וגרידת לימון עשירה .
עוגת שוקולד: עוגה חצי אפויה העשויה משוקולד בלגי עשיר ותלתלי שוקולד.
טורט גליסקו: טורט שוקולד עם קרם פטיסייר מעוטר בפירות העונה.


פסח עם עלמה גרין
ארוחת בוקר ב- 39 שקלים הכוללת:
מצהברייט עם אפשרות לתוספות: גבינה בולגרית/ גבינה צהובה / פטיות פורטבלו,ובנוסף גבינות שמנת בטעמים שונים ופלטת מזטים +
שתייה חמה וקרה.
כמו כן,לכבוד החג עסקיות ב- שקלים וכוס קומפוט אקזוטי על חשבון הבית.
עלמה גרין
זריצקי 11 רמת אביב החדשה ת"א
טל. 03- 6990058



קייטרינג סעד משנע ארוחות לליל הסדר עד לפתח הבית
שירותי ההסעדה והאירוח של קיבוץ סעד, "אתך בשמחה", נערכים לאספקת ארוחות משפחתיות עשירות לליל הסדר, במחיר של כ- 80 ₪ לאדם.
ניתן להזמין סעודת ליל סדר עשירה (כ- 4 מנות), קערת סדר, ומשלוח חינם עד לפתח הבית (בקניה מעל 500 ₪).
את הרכב הארוחה בוחר המזמין לפי תפריט חג הכולל: מנות ראשונות, מרקים, מנות עיקריות, סלטים וקינוח.
לדוגמא: גפילטע פיש בטעם של פעם, לקט ממולאים נימוח ומקורי, קדירת בקר ועגבניות, לשון בקר ברוטב פטריות, תוספות מעודנות ואנינות ומגוון קינוחים.
בקייטרינג של סעד חושבים גם על הצמחוניים שבינינו, וניתן להזמין פשטידה, קוגל, ירקות ממולאים – הכל על טהרת האוכל הצמחוני.
שף הבית, ניר קסלר, מכין את המנות לפי הזמנות אישיות וטעמים אינדיבידואלים של הסועדים. בתפריט החדש הוא עושה שימוש בתפוחי אדמה, גזר, אבוקדו ושקדים הגדלים בקיבוץ סעד.
על כל הזמנה מעל 500 ₪, בקבוק יין אדום מתנה ומשלוח חינם.
ניתן להזמין ארוחות חג עד 31/03/06, ב' ניסן תשס"ו, למקדימים תינתן הנחה.
כשר למהדרין בהשגחת הרב דוד אסולין (ללא חשש קטניות)
לפרטים והזמנות:
טלפקס 6800459-08, 3961858-052
catering.saad.org.il



ברשת מלונות רימונים מציעים לערוך את סדר הפסח בבתי מלון
חמדה הופמן, מנכ"לית רשת מלונות "רימונים", טוענת כי ארוחות החג המשפחתיות בבתי מלון הינן "טרנד" הולך וגובר, ובעיקר בחג הפסח בו משפחות שלמות מגיעות להתארח למשך החג כולו.
בשל הביקוש ממליצה הופמן להזמין מקומות מוקדם ככל שאפשר, ובפרט כשמדובר במשפחות גדולות.
ברשת מלונות רימונים מציעים לחגוג את לילי הסדר בכמה אופנים. ניתן לקיים בכל אחד מבתי המלון ברשת אירוע פרטי שמותנה בהשתתפותם של לפחות 20 איש. לרשות המשפחה מוקצה אולם מיוחד (בהתאם למספר המשתתפים), מלצרים למשך הערב כולו, ובנוסף מתאימים את ההיערכות לדרישות הלקוחות.
מחיר סדר פרטי במלון "רימונים גלי כנרת": 100 $ לאדם בתוספת המחיר לארוחת חג (400 ₪ לאדם).
בנוסף לסגנון הפרטי מציעים בכל אחד מבתי המלון ברשת רימונים ליל סדר מרכזי אותו עורכים במיטב המסורת.
מחירי ארוחת חג הפסח ברשת מלונות "רימונים":
§ רימונים גלי כנרת – לאורחי המלון: מבוגר 400 ₪, ילד 300 ₪ (מאחר והמלון מלא, לא ניתן לבצע הזמנות כאורחי חוץ).
§ רימונים אופטימה רמת גן – לאורחי המלון: 400 ₪, ילד 300 ₪. לאורחים חיצוניים: 400 ₪ מבוגר, 300 ₪ ילד.
במלון זה יש ביקוש רב של אורחים מאזור רמת גן וגבעתיים שאינם מתארחים במלון.
§ רימונים חרמון – לאורחי המלון: 200 ₪, ילד 150 ₪. לאורחים חיצוניים: 200 ₪ מבוגר, 150 ₪ ילד.
§ רות רימונים צפת – לאורחי המלון: 300 ₪, ילד 200 ₪. לאורחים חיצוניים: 450 ₪ למבוגר, 300 ₪ לילד.


חוגגים את ליל הסדר ברשת מלונות דן
רשת מלונות דן תארח השנה למעלה מ- 10,000 אורחים לשולחן ליל הסדר.
בכל אחד מ-12 מלונות הרשת יערך ליל סדר מרכזי, המיועד בעיקרו לאורחי המלון ומקצת לאורחים חיצוניים.
ישראלים רבים מעדיפים לערוך את ליל הסדר בבית מלון בשל הנוחות וההנאה. הפתרון של עריכת הסדר הפרטי במלון מאגד בתוכו גם את "הביחד" וגם את "הפרטי" ללא המאמץ של ההכנה וללא הבלגן של אחרי. בנוסף, משפחות רבות מנצלות את חג הפסח למפגש משפחתי מורחב, והמלון מציע חווית ליל סדר ייחודית למפגשים מסוג כזה. השנה עיתוי ליל הסדר בראשיתו של סופשבוע ארוך בשילוב עם מיעוט ימי העבודה עד למוצאי החג השני, מהווה תמריץ נוסף למשפחות לחפש ולחגוג מחוץ לבית.
תפריטי ליל הסדר ברשת מלונות דן:
מלון "דן כרמל"
שף המלון: ג'וני עווידה

פנכת סדר מסורתית
פטה כבד עוף כפרי מוגש עם צ'אטני בצלי שאלוט
או מוסקה חצילים במילוי בשר על מרבד עגבניות ים תיכוני
או "גפילטע פיש" ביתי מוגש עם חזרת אדומה
מרק צח עם קנידלך
צמד עגל ועוף במילוי פטריות, על מצע מחית תפוחי אדמה ובטאטה ברוטב יין ועשבי תיבול
זר ירקות
מוס שוקולד ותפוז עם רוטב פירות יער
קפה/תה ועוגיות פסח
יינות: שרדונה "קלאסיק" 2005, יקבי ברקן; קברנה סוביניון "קלאסיק" 2004, יקבי ברקן
מחיר למבוגר – 660 ₪
מחיר לילד – 495 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר