פסטה לה מוליזנה מאיטליה עשירה בטעם, חלבונים, מינרלים וויטמינים

הפסטה מיוצרת בדרום איטליה באזור מוליזה (Molise) בו גידלו חיטה עוד לפני תקופת רומי העתיקה. החיטה של האזור מזןtriticum durum עשירה בחלבונים, מינרלים וויטמינים. השילוב של מי מעיינות נקיים וטעימים, חיטת דורום באיכות מעולה, ומסורת עתיקה לייצור פסטה עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר יוצר את פסטה לה מוליזנה הידועה בטעמה ובערכיה התזונתיים (14% חלבון)

חברת טומין מייבאת את פסטה לה מוזילנה. פסטה איטלקית איכותית, זהובה, עשירה בחלבון.
הפסטה מיוצרת בדרום איטליה באזור מוליזה (Molise) בו גידלו חיטה עוד לפני תקופת רומי העתיקה. החיטה של האזור מזןtriticum durum עשירה בחלבונים, מינרלים וויטמינים. השילוב של מי מעיינות נקיים וטעימים, חיטת דורום באיכות מעולה, ומסורת עתיקה לייצור פסטה עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר יוצר את פסטה לה מוליזנה הידועה בטעמה ובערכיה התזונתיים (14% חלבון).

למומחי לה מוליזנה שנוסדה ב-1912, ידע של מספר דורות בייצור פסטה פרימיום המשולב עם טכנולוגיה עכשווית. פסטה לה מוליזנה מיוצרת במפעל אוטומטי לחלוטין בעל תפוקה של 320 טון ליום. חיטת הדורום המשובחת מזן triticum durum נטחנת בטחנת קמח מודרנית השייכת למפעל. במהלך הטחינה מקפידים על שלמות נבט החיטה תוך שמירה על תכולת החלבונים, הסידן והמינרלים שבתוכו. לאחר הטחינה וביצוע בדיקות מחמירות עובר קמח הדורום למפעל הפסטה דרך מנהרה תת קרקעית. כדי לשמור על איכויות הפסטה, מקפידים בלה מוליזנה לייבש את הפסטה באיטיות, בשלבים ובאופן טבעי (ללא תנורים). המפעל הוא החדיש באירופה ליצור פסטה.

ללה מוליזנה מעל 130 צורות פסטה שונות: קצרות וארוכות, קלסיות וייחודיות, מעוגלות ומסולסלות, אורקייטה, צ'יוקטי, נידי ועוד, וכן פסטות עם אפיון אזורי: פנטצ'ה מטוסקנה, אנלי מסיציליה, קנדלה מקמפניה ועוד. לה מוליזנה מציעה גם פסטה עם ביצים בצורות מגוונות: קיני ציפורים, גרגנלי, קש ושחת (עם תרד) וגם פסטות "פנטזיה", צדפות ענק, גלגלים צבעוניים, פקרי, ועוד.

מחירים מומלצים:
• הסדרה הכחולה (הבסיסית) – 9.90 ₪ – 10.90 ₪ – לחבילה של 500 גרם
• הסדרה הירוקה (האזורית) – 10.90 ₪ – 12.90 ₪ – לחבילה של 500 גרם • הסדרה הבורדו (פסטה ביצים) -.90 12 ₪ – לחבילה של 250 גרם • גרגנלי ביצים – 18.90 ₪ – לחבילה של 250 גרם
• לזניה ביצים ולזניה ורדה -23.90 ₪ – לחבילה של 500 גרם
• הסדרה האדומה (פנטזיה) – 13.90 ₪ – 17.90 ₪ – לחבילה של 500 גרם

את הפסטות ניתן להשיג ברשתות מתמחות כגון spices- כלים וטעמים, לגעת באוכל, רשת חנויות קולינריה (בתוך שופרסל – ביג) ומעדניות איכות בכל רחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר