פסטה סלנטיני (לוליינית) עם פטריות פורצ'יני

המצרכים1 קופסא פסטה ברילה סלנטיני (לוליינית)2 כוסות מים רותחים2 כוסות פטריות פורצ'יני מיובשותשליש כוס שמן זית2 בצלים קטנים קצוצים1 כף רסק עגבניות1 כף עלי טימין טריים קצוצים1 עלה דפנה1 כפית מלחרבע כפית פלפל שחור גרוס2 כפיות פטרוזיליה קצוצהאופן ההכנהמבשלים את הפסטה במים הרותחים ובוזקים לסיר מלח לפי הוראות ההכנה שעל גב האריזה. מסננים את המים ומחזירים את הפסטה לסיר.מכניסים את פטריות הפורצ'יני לתוך המים הרותחים ומכסים למשך 15 דקות. סוחטים את המים מהפטריות ושומרים בצד שלושת רבעי כוס מהנוזלים.מחממים במחבת את שמן הזית ומטגנים את הבצל הקצוץ במשך 2-3 דקות. מוסיפים את הפטריות והנוזלים שנשמרו לתוך המחבת, מוסיפים גם את רסק העגבניות, הטימין, עלה הדפנה, המלח והפלפל ומערבבים העדינות.מבשלים על אש נמוכה במשך 15-20 דקות עד אשר הנוזלים הצטמצמו.מכבים את האש ומוסיפים את הפסטה למחבת. מערבבים קלות ומעבירים לצלחת הגשה. לעיטור המנה מפזרים למעלה פטרוזיליה קצוצה. זמן הכנה משוער: 20 דקות

המצרכים
1 קופסא פסטה ברילה סלנטיני (לוליינית)
2 כוסות מים רותחים
2 כוסות פטריות פורצ'יני מיובשות
שליש כוס שמן זית
2 בצלים קטנים קצוצים
1 כף רסק עגבניות
1 כף עלי טימין טריים קצוצים
1 עלה דפנה
1 כפית מלח
רבע כפית פלפל שחור גרוס
2 כפיות פטרוזיליה קצוצה

אופן ההכנה
מבשלים את הפסטה במים הרותחים ובוזקים לסיר מלח לפי הוראות ההכנה שעל גב האריזה. מסננים את המים ומחזירים את הפסטה לסיר.

מכניסים את פטריות הפורצ'יני לתוך המים הרותחים ומכסים למשך 15 דקות. סוחטים את המים מהפטריות ושומרים בצד שלושת רבעי כוס מהנוזלים.

מחממים במחבת את שמן הזית ומטגנים את הבצל הקצוץ במשך 2-3 דקות. מוסיפים את הפטריות והנוזלים שנשמרו לתוך המחבת, מוסיפים גם את רסק העגבניות, הטימין, עלה הדפנה, המלח והפלפל ומערבבים העדינות.מבשלים על אש נמוכה במשך 15-20 דקות עד אשר הנוזלים הצטמצמו.

מכבים את האש ומוסיפים את הפסטה למחבת. מערבבים קלות ומעבירים לצלחת הגשה.

לעיטור המנה מפזרים למעלה פטרוזיליה קצוצה.
זמן הכנה משוער: 20 דקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר