פסטיבל "אהבה בין הכרמים": ט"ו באב במרום הגליל

28-30/7/2007: טיולים לאור ירח, הרצאות של יין ואהבה עם מני פאר ואיריס בראון, סדנאות מדיטציה של אהבה, טיולים מודרכים לקברי צדיקים, מופע חתונה צ'רקסי, מופעים מוסיקליים בהשתתפות שלושים זמרי הפילהרמונית ובנות חווה, טעימות של יינות האיזור ועוד

פסטיבל אהבה בין הכרמים יתקיים בתאריכים 28-30/7/07 באזור מרום הגליל, המתאפיין בשפע של כרמים מהם מייצרים את טובי היינות בארץ ובאווירה רומנטית במיוחד, עם נופים עוצרי נשימה של הרי מירון ויער ביריה, בקר הרועה בשדות הפסטורלים, מים רבים זורמים בנחלים ומעיינות טבעיים.
כל אלו מהווים תפאורה מושלמת לשלושת ימי פסטיבל "אהבה בין הכרמים" הראשון, אשר יתקיים בלילות ירח מלא, בתקופת ט"ו באב. אל חגיגת טבע זו מצטרפים יקבי האזור, מסעדות הגורמה אתרי הנופש והאטרקציות של היישובים היהודים, הדרוזים והצ'רקסים.

במשך ימי הפסטיבל יצרו מסעדות האזור תפריטים לאוהבים, יתקיימו מופעים לאור ירח מלא, יערכו סדנאות יין וטעימות ביקבים, סיורים מודרכים בכרמים, טיולים לאור ירח, סדנאות אהבה וזוגיות כמו: "מדיטציה של אהבה" באמירים או הרצאות משולבות "כשיין ואהבה נפגשים" עם מני פאר ואיריס בראון, טיולים מודרכים לקברי צדיקים, רכיבה על סוסים, טרקטורונים, ג'יפים, מופע מוסיקלי תרבותי בחמדת ימים בהשתתפות שלושים זמרי הפילהרמונית ובנות חווה, הפנינג צ'רקסי אותנטי בו יוצגו מנהגי העדה, מופע פולקלור של להקות ריקוד וזמר צ'רקסים, מופע ריקוד החרבות בשיתוף רקדנים וזמרים מקווקאז וחתונה צ'רקסית.

מופע פתיחת הפסטיבל יערך בחוות בת יער במופע משותף של דני רובס ודני ליטני עם שירי אהבה ארצישראליים, ביקבי האזור יתקיימו טעימות וסיורים: ביקב דלתון תתקיים הרצאה משותפת עם מני פאר ואיריס בראון בנושא " יין תרבות ואהבה" עם הרבה הומור, זוגיות ויין. בחמדת ימים יופיעו לאורו של ירח מלא 30 זמרי הפילהרמונית בביצועים לכבוד ט"ו באב, ביצוע בכורה של "חזון העצמות היבשות" מאת יצחק תוויאור מבעלי חמדת ימים ולהקת "בנות חווה". באמירים יתקיים מופע מדיטציה ובקיבוץ ענבר תתקיים סדנת "סודות האהבה של הטאו". במסעדות האזור, ביניהן "שתו גליל", "עין כמונים" "בית יעקב" ועוד הכינו תפריטים מיוחדים לאוהבים. ערב סיום הפסטיבל יתקיים מופע פולקלור של להקות ריקוד וזמר צ'רקסים, מופע ריקוד החרבות בשיתוף רקדנים וזמרים מקווקאז וחתונה צ'רקסית בכפר "ריחניה". בימי הפסטיבל יערכו סדנאות יין וטעימות ביקבים, סיורים מודרכים בכרמים, פיקניקים רומנטיים, טיולים רגליים למשפחות ומיטיבי לכת עם החברה להגנת הטבע, קרן קיימת לישראל ומדריכי טיולים מהאזור, טיולים מודרכים לקברי צדיקים, רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים, טרקטורונים.
באתרי הנופש השונים יוצעו חבילות אירוח אטרקטיביות לתקופת הפסטיבל במחירים מיוחדים.


לפרטים: טל. 04-6919807

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר