פסטיבל האופים בקניון פתח תקווה

במסגרת הפסטיבל, יוקמו בקניון עשרות דוכנים של המאפיות, הקודנדיטוריות והקונדיטורים מהמובילים בתחום, אשר יציגו את המטעמים שלהם מול עיני הלקוח ויפזרו בקניון ניחוח משכר חושים. עוד במסגרת הפסטיבל יועברו סדנאות בנושא אפייה, ייערכו הדגמות של קונדיטורים ויינתנו שלל טעימות. כמו כן, יוקם מתחם ענק לילדים ומבוגרים אשר ילמד איך לטחון חיטה ולהכין פוקצ'ות טריות

הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת רשת קניוני ישראל, מציג את "פסטיבל האופים". בפסטיבל ניתן יהיה לטעום ולחוות את כל סוגי המאפים הקיימים: החל מעוגות ולחמים ועד פסטות טריות, עוגיות, פשטידות ועוד.

במסגרת הפסטיבל, יוקמו בקניון עשרות דוכנים של המאפיות, הקודנדיטוריות והקונדיטורים מהמובילים בתחום, אשר יציגו את המטעמים שלהם מול עיני הלקוח ויפזרו בקניון ניחוח משכר חושים. עוד במסגרת הפסטיבל יועברו סדנאות בנושא אפייה, ייערכו הדגמות של קונדיטורים ויינתנו שלל טעימות. כמו כן, יוקם מתחם ענק לילדים ומבוגרים אשר ילמד איך לטחון חיטה ולהכין פוקצ'ות טריות.

בין המאפים המיוחדים שיוצגו בפסטיבל: קישים מניאטורים במגוון טעמים עשויים בעבודת יד, קיורטוש – מאפה שמרים הונגרי מסורתי, עוגיות עם מילוי ממכונה המיובאת מתאילנד, עוגיות שוקולד, עוגיות חמאה, בראוניס, עוגיות אגוזים, שטרודלים, ליקרים מיוחדים לאפיה, לחמים באפיה על תחתית אבן בסגנון אבורג'יני, מאפים דרוזים, מלאווח, אמפנדס, בורקסים, לחמניות בריאות ועוד הפתעות.

הפסטיבל יתקיים בקניון הגדול בפתח תקווה בימי חמישי ושישי בתאריכים 27-28.11.08. מתחם הפוקצ'ות יעבוד ביום ה' ה-27/11 בין השעות 18:00-21:00.
הכניסה חופשית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר