פסטיבל המודעות סגול ה- 17 בסוף השבוע אחרי סוכות

23-25 באוקטובר 2008 בחוף דור – שלושה ימים לכל המשפחה, אנשי עסקים, פנויים-פנויות וזוגות. נופשים ונהנים משפע סדנאות ומופעים

"סגול" – פסטיבל המודעות – יתקיים בפעם ה – 17 ב- 23 עד 25 באוקטובר בחוף דור.
פסטיבל המדיטציה והאהבה יתקיים בסימן מימוש והגשמה, עם דגש של מציאת המקום הייחודי של כל אחד במטרה ליצור עולם טוב יותר.

המארגנים אומרים כי ייחודו של "סגול" בהיותו פסטיבל עשיר בתוכן ועשייה, והשנה יתקיים בהשתתפותם של 100 מנחים מהארץ וארבעה מרצים אורחים מחו"ל, ויועברו בו 160 סוגי סדנאות, מפגשים ומסיבות לתוך הלילה.

הפסטיבל מתקיים במתכונתו המקורית מזה 9 שנים ברציפות, וכל הפעילויות בו נעשות על חוף הים, עם דגש על שמירה על האקולוגיה ותרומה למען הקהילה.

בפסטיבל החל מפעילויות יוגה ומדיטציה, טקסים ומופעים רוחניים, מופע שירה מקודשת עם להקת סגול, קבלת שבת מאחדת לבבות, ועד מסלולי עומק שיאפשרו תהליך ארוך מהרגיל בתחומי צמיחה עסקית ופסיכו-קיברנטיקה – לשחרור ממצבי לחץ.

עוד לדברי המארגנים: בין החידושים השנה בולט מרחב 'רוחניות בעסקים' המעניק כלים מעשיים לשלב את העוצמה והיופי הרוחני אל עולם העסקים וההתפתחות המקצועית של כל אחד. במרחב זה ילמדו המשתתפים נושאים כמו אסטרולוגיה פיננסית, משא ומתן עם הגוף, סודות שיווק ומגנוט לקוחות ועוד, במטרה לשלב רוחניות להצלחה עסקית.

בפסטיבל יפעלו עשרה מתחמי פעילות, ביניהם מרחבי סדנאות, מרחב מדיטציה, מרחב הזוגיות, תיאטרון ותנועה, מתחם חוויה, מרחב להעצמה נשית שבו תתארח גם העיתונאית והסופרת סמדר שיר, ומרחב ילדים פעיל עם שירותי שמרטפות ופעילות שוטפת, ומרחבים טיפוליים.

פסטיבל "סגול" ה- 17 יתקיים בימים חמישי-שישי-שבת 23-24-25 באוקטובר 2008, בחוף דור.
מחיר השתתפות 390 ₪ (מכירה מוקדמת). מחיר לאחד מימי הפסטיבל 250 ₪.

הרשמה באמצעות אתר האינטרנט: http://www.sagol.org 
או במרכז ההזמנות: 08-9933960, 08-9933950.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר