פסטיבל "הסיר הירושלמי" הראשון יוצא לדרך

שוק מחנה יהודה מארח את הסבתות הכי בשלניות בירושלים, לצד בכירי השפים הירושלמים בפסטיבל הסבתות הראשון מסוגו ביום ראשון ה- 22/3/09 בשעה 18:00

שוק מחנה יהודה מארח את הסבתות הכי בשלניות בירושלים לצד בכירי השפים הירושלמים, בפסטיבל הסבתות הראשון מסוגו ביום ראשון ה- 22/3/09 בשעה 18:00.

"פורום 20 המסעדות" אשר הוקם לצורך הפקת פסטיבל "הסיר הירושלמי" הראשון, חבר לתנועת "התעוררות" ולועד סוחרי שוק מחנה יהודה, וכך התחילה לה תחרות בישול בין נשים ירושלמיות. התחרות נפתחה לסבתות ירושלמיות (אשר בעלות לפחות נכד אחד), המלצות הגיעו מהמתנ"סים כמו גם מאנשי מקצוע בתחום הקולינארי, שפים יצאו לטעימות ברחבי העיר וכך נאספו המנות של 20 הסבתות אשר יעלו לגמר תחרות הבישול.

בין השפים המלווים את הפרוייקט ניתן למצוא את ארז מרגי, מרקוס רשקוביץ, גיא בן-שמחון, אסף גרניט, ליאור חפצדי, טלי פרידמן, קרן קדוש וזכאי חוג'ה, אילן סרוסי, אייל וקנין, אורי נבון ועוד רבים וטובים.

בין הסבתות שיעלו לגמר ניתן למצוא את רחל גואטה משכונת קטמון עם מנת הקוקלה וקוסקוס, את יפה איבגי מרמת בית הכרם עם מרק חרירה מרוקאי, פרלה ברי מעין כרם עם מנת הארטישוק הממולא המפורסם, יפה ימיני ממבשרת עם יפרח מהמטבח הכורדי, אהובה גוטרמן מקרית משה עם חמין פולני ועוד.

גמר תחרות "הסיר הירושלמי" יערך ביום ראשון ה- 22/3/09 מ- 18:00- 20:00. הפסטיבל עצמו ימשך עד 23:00 ויהיה פתוח לקהל הרחב. לצורך הפסטיבל יסגרו החנויות ברחוב עץ חיים המקורה בשוק מחנה יהודה, אולם ישולבו בו דוכני ממכר ייחודיים, תוך שמירת האותנטיות של סביבת השוק. לאורך הרחוב המקורה יוצבו הצוותים המתחרים המורכבים משף ומנציג הגיל השלישי, שיגישו את המנות לקהל הרחב.
השופטים בתחרות יהיו אנשי מקצוע מתחום הקולינריה והעיתונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר