פסטיבל מסעדות בשרון שף תאכל: 69 שקל לסועד

פסטיבל "שף תאכל" של אזור השרון יתקיים בין התאריכים 5-11/2/2006. 26 מסעדות מהשרון יגישו תפריטים מיוחדים במחיר 69 שקל לסועד

פסטיבל "שף תאכל" של אזור השרון יתקיים בין התאריכים 5-11/2/2006. 26 מסעדות מהשרון יגישו תפריטים מיוחדים במחיר 69 שקל לסועד. לחסות על הפסטיבל גויסו יקבי רמת הגולן, רדיו FM99, עיתון על השרון ואתר המסעדות REST.

בין המסעדות המשתתפות: לחם ארז, ג'קו, אגאדיר, ברקרולה, OM, פת קואה, וויט הול, אנג'לינה, ארנון ותמר, אל גאוצ'ו, ניו יורק- ניו יורק, רוקו'ס, שורו, מצדה, בלק סטיר, בורגוס, רנינג סושי, חסילון, אדיסון, קולומבוס, אוקלהומה, גרגיר, קפה כזה, ספגטים הוד השרון, סן שן טוקיו בנקוק ובורגרס בר.

להלן הצצה לתפריטי כמה מהמסעדות:

לחם ארז, הרצליה
מנות ראשונות לבחירה: סלט רשאד שורשים ואגוזים בויניגרט אגוזים/ ברוסקטה כבד עם סלסלה של אפרסמונים ונענע/ סלט הדרים – פומלה, תפוז, אשכולית אדומה, נענע ובזיליקום בויניגרט הדרים/ מגדל פורטובלו – דפי גזר, נענע, אורוגולה, פורטובלו צלויות בויניגרט ג'ינג'ר.
מנה עיקרית לבחירה: חרירה שוורים –קדרת קטניות עשירה עם זנב בקר/ ריזוטו חיטה וקישואים – ברוטב יוגורט צ'ילי ועראק/ מולים ברוטב חריימה – גזר, חומוס, כוסברה, צ'ילי וחמאת פפריקה/ פסטיה פרגיות – בשר פרגיות, קינמון, שקדים, דבלים משמשים, וצימוקים עטופים בעלי סיגר.

מסעדת ברקרולה, כפר סבא
מנות ראשונות לבחירה: סלט ירוק עם וויניגרט לימון ועשבים/ שרימפס ופנקו וקולורבי בסירופ הדרים/ מרק כרובית עם שרימפס וחציל קלוי/ /טארט בצל וגבינת עיזים עם קונסרב עגבניות/תבשיל קטן של קורקבני אווז קונפי וחצילים קלויים/ מנה עיקרית לבחירה: צלע לבנה עם צ'אטני אגסים, דלעת צלויה ודבש תמרים/ כבדי עוף בבושם טרגון, פירה וקישואים/ פטוצ'יני עם ארטישוק ועגבניות טריות/ שרימפס מוקפצים עם מנדרינות, סויה וארטישוק ירושלמי/ חזה עוף ואנדיב בלגי בקרמל תפוזים ועדשים ירוקים.

מסעדת OM, הוד השרון
מנה ראשונה לבחירה: מרק עגבניות ופסטיס עם קלמרי וכרישה פריכה/ סלט קונפי קורקבנים עם חצילים מתוקים ופרחי דלורית אפויה/ סלט אורוגולה עם גבינת קצ'וטה, סלק ובוטנים קלויים על קרפצ'יו קולרבי/ כבד קצוץ גס עם צלפים, פטרוזיליה וביצה קשה על ברוסקטה חמה מוגש עם סלט רשאד ועגבניות צבעוניות בוינגרט בלסמי.
מנה עיקרית לבחירה: פילה CATFISH בציפוי קראסט פריך של פטרוזיליה, שום ופירורי לחם, מוגש עם בטטות קטנות אפויות על מלח וסירופ בלסמי-נענע/ חזה עוף בעשבי תיבול ריחניים מוגשים על CREAMY POLENTA עם תבשיל פטריות בציר בקר ויין אדום/ ריזוטו בציר ירקות עם זיתי טאסוס וירקות חורף/ קונפי שוק אווז עם פרוסות תפוח אדמה פריכות ותבשיל כרוב אדום ויין.

ארנון ותמר, הוד השרון
4 סוגי ארוחות לבחירה שיכללו כוס יין הבית וקפה הפוך בטעמים. לדוגמא אופציה מס' 1 כוללת למנה ראשונה פטה כבשים עם עגבניות וזעתר טרי, ולמנה עיקרית אורקייטה ברוטב שמנת וארטישוק. אופציה מס' 2 כוללת למנה ראשונה ירקות קלויים בשמן זית ושום ולמנה עיקרית חונקי כמרים ברוטב הבית המיוחד; פלפלים קצוצים, פטריות, עגבניות, פטרוזיליה, בצל ושמנת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר