פסטיבל "מרפי'ס- 4 ימים באירלנד" בסוף ינואר

הפסטיבל, המתקיים מסורתית במתחם הסינמטק בת"א, יתפרש השנה ויציג מופעים סרטים אירים אותנטים בכל הארץ. השקעה מוערכת של מעל 500,000 שקל

בירה מרפי'ס אייריש סטאוט רשמה גידול של 25% אחוזים בשנת 2007
לעומת השנה הקודמת. פסטיבל "מרפיס – 4 ימים באירלנד" יתקיים זו השנה התשיעית ברציפות בת"א, במטרה להמשיך ולחשוף את הקהל הישראלי לתרבות האירית, בשילוב הטעם של בירה מרפי'ס.

הפסטיבל מתקיים בשיתוף עם מחלקת המופעים של עיריית תל אביב, נישה מוסיקלית ושגרירות אירלנד בין התאריכים 31/1 עד 2/2.

השלב הראשון של הפסטיבל, יכלול מופעים בסינמטק תל אביב ובשלב השני יעבור להופעות במועדונים ובפאבים ברחבי הארץ. בפסטיבל שיהיה פתוח לקהל הרחב, בחלקו ללא תשלום, יופיעו אומנים איריים בינלאומיים מובילים שינגנו בכלים המסורתיים כגון חמת חלילים, כינור, חליל אירי, תוף אירי וכדומה.

השנה, יותר מבעבר, אומנים ישראלים מובילים יופיעו יחד עם אומנים אירים במטרה ליצור חיבור מרתק וחוויה ייחודית שתחשוף את המוסיקה האירית לקהל רחב יותר וצעיר יותר. כנסיית השכל ויזהר אשדות הם רק חלק מהאומנים שיופיעו לצד אומנים אירים בפסטיבל.

לדברי אורן אבראשי, מנהל מותג מרפי'ס "האירים ידועים בשמחתם ובאהבתם לבירת סטאוט. פסטיבל מרפיס מאפשר לקהל הישראלי לטעום את טעמה של אירלנד הצעירה והעדכנית ולחוות את השמחה האירית עם מוסיקה אירית, סרטים אירים ומרפי'ס שהתבססה כבירה אירית מובילה. זוהי השנה התשיעית בה מתקיים הפסטיבל, ובהצלחה רבה. בשל ביקוש גבוה להופעות בפסטיבל, החלטנו השנה להרחיב את מעגל ההופעות גם מחוץ לת"א, והן תתקיימנה עד לתאריך 7.2.08 בכל הארץ, מדרום ועד צפון. כמות המבקרים המגיעים לפסטיבל גם עולה משנה לשנה, ואנו צופים שכך יקרה גם השנה".

פסטיבל "מרפי'ס- 4 ימים באירלנד" יגובה בקמפיין פרסום בעיתונות ובשלטי החוצות באמצעות תדמית וחברת ההפקות "נישה מוסיקלית".

במסגרת הפסטיבל תוצע בירה מרפיס סטאוט או מרפיס רד מהחבית במחיר מיוחד של 16 שקל לכוס של שליש, כמו כן ניתן יהיה לרכוש חצי ליטר בכוס זכוכית מקורית של מרפיס ולשמור את הכוס. הידעת:
מרפי'ס אייריש סטאוט הנה בירה סטאוט אירית שמקורה בעיירה קורק, מיוצרת מרכיבים טבעיים בלבד, צבעה השחור מושג באמצעות לתת שעורה קלויה. מכילה 4 אחוז אלכוהול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר