פסטיבל סיפורים ירושלמי בסוף אוגוסט

סוף שבוע [חמישי שישי שבת, 27-28-29/8/09], עם גיל חובב , דביר סורמלו – נכדו של סורמלו הגדול, יעל בדיחי, דוד ארליך ונעה מורגנשטרן מבית-הקפה/חנות ספרים המיתולוגית "תמול שלשום"

"איך שיורדים את הקסטל לכיוון תל-אביב, החמצן מתקלקל ואיתו העברית. זה לא סיפור. זה מדע". כך אומר דביר סורמלו – נכדו של סורמלו הגדול, מדריך טיולים ומספר סיפורים ירושלמי ואחד מיוזמי פסטיבל סיפורים ירושלמי, שיתקיים בסוף החודש בעיר. "אצלנו בירושלים כבוד בת מלך בבית פנימה. הסיפורים מסופרים בצנעה, מעל לחגורה, מלאים בהבנת טבע האדם, בפתגמים ובמוסר השכל." 

מי שרוצה להתבשם מהניחוח הירושלמי ומהסיפורים של ירושלים מאחורי הקלעים, וגם לברוח מהלחות של מישור החוף, מוזמן לעלות לשלושה ימים לעיר הבירה.

על הסופרים והמשוררים של ירושלים ניתן יהיה לשמוע מפי אנשי בית הקפה/חנות הספרים "תמול שלשום" בנחלת שבעה: דוד ארליך הבעלים והשחקנית-מלצרית לשעבר נעה מורגנשטרן (יום ה' בערב). מסיפורי משפחת בן-יהודה, אהבת איתמר בן-אב"י בנו ללאה אבושדיד, על איש הרדיו משה חובב וגם על אוכל – יספר גיל חובב, אף הוא יליד ירושלים – בשישי בצהרים, גם כן בבית-הקפה.

דביר סורמלו ייקח את משתתפי הפסטיבל בשבת בבוקר לסיור שכולו סיפור– מסיירים באתרים מוכרים – אבל הסיפורים – הרבה פחות. בערב הוא ישתף פעולה עם יעל בדיחי – זמרת ומספרת סיפורים (ובעבר מורתו לתנ"ך בתיכון, הירושלמי בויאר), במופע משותף של שירים וסיפורים על ירושלים שלהם:"הרי את מקודשת לי."

מחירים מיוחדים לשהות בירושלים במהלך ימי הפסטיבל במלון פרימה רויאל.
מחירים למופעים ב'תמול שלשום' ולסיור: 25 ₪.
מחיר למופע ב'פרימה רויאל': 50 ₪
להזמנת לינה וכרטיסים למופעים: מלון פרימה רויאל
טלפון להזמנות: 02-5607111

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר