"פסטיבל עגבניה" ראשון בישראל יוצא לדרך בחבל שלום שבנגב הצפוני

הפסטיבל מתקיים באחד האזורים היפים בארץ ובמהלכו ייהנו המשתתפים משלל אירועים כגון; נסיעה בטרקטור בשבילי שטחי העגבניה , תחרויות זריקת עגבניות, סדנאות בישול בטעם וניחוח של עגבניות, פינות יצירה לילדים, דוכני מזון ומנות על טהרת העגבניה, שוק כפרי, ההופעה המדוברת של "פורטיס סחרוף" ושפע של אירועים לכל המשפחה בחול המועד סוכות

הפסטיבל מתקיים באחד האזורים היפים בארץ ובמהלכו ייהנו המשתתפים משלל אירועים כגון; נסיעה בטרקטור בשבילי שטחי העגבניה , תחרויות זריקת עגבניות, סדנאות בישול בטעם וניחוח של עגבניות, פינות יצירה לילדים, דוכני מזון ומנות על טהרת העגבניה, שוק כפרי, ההופעה המדוברת של "פורטיס סחרוף" ושפע של אירועים לכל המשפחה בחול המועד סוכות.

אירועי הפסטיבל יתקיימו בחבל שלום אשר במועצה האזורית אשכול בנגב הצפוני בחול המועד סוכות בין התאריכים 20-21.10.2005 (חמישי-שישי) הכניסה חופשית!

הפסטיבל יפתח ב 20 לחודש אוקטובר, יום חמישי ובו תתקיים פעילות למשפחות; טיולי טרקטורונים, אופניים וסוסים בשדות החקלאיים גם לאור הירח (בעלי סוסים יכולים להביא אותם איתם!), פיקניק, דוכני יצירה, סדנאות בישול, תערוכת זנים ומיטב התוצרת האזורית, שוק חקלאי, עמדות ממכר מזון ברוח הצבע האדום, תיאטרוני רחוב וקרקס, משחקי עגבניה ועוד.

עם רדת הערב, תתקיים פעילות לצעירים ולצעירים ברוחם עם; מופעים של להקות מקומיות, המופע המדובר של "פורטיס סחרוף" לצד "עיר ברים" אקטיביים של הברים המובילים מהאזור.

ביום השני לפסטיבל, 21 לחודש אוקטובר, יום שישי, יוכלו המבקרים ליהנות מהיכרות עם האזור על ידי טיולי ג'יפים בדיונה, ביקור בחוות הפרפרים, ביקור בחוות הקקטוסים, השתכשכות בבריכת שחיה, יריד דיור למי שהתאהבו באזור, ביקור במשקים חקלאיים ובחוות לגידולי עגבניות ועוד.

קיימות אפשרויות לינה רבות במתחמי קמפינג מוסדרים ובצימרים, למתעדים להשתתף בשני ימי הפסטיבל גדושי האירועים והבילוי.

סגולות העגבניה- אם עד עכשיו אהבנו את העגבניה כי היא טעימה במיוחד, מחקרים הוכיחו כי העגבניה עשירה בליקופן, חומר הצבע המעניק לה את צבעה האדום אשר תפקידו החשוב ביותר הוא חיזוק מערכת החיסון של הגוף למניעת מחלות. יזמי הפסטיבל מעוניינים להעלות את המודעות ליתרונות הבריאותיים שבאכילת העגבניה.

הפסטיבל יתקיים כולו בפארק השלום, הנמצא בין מושב יתד ל אבשלום שבחבל שלום בנגב הצפוני. בתקופה שכולם כבר צמאים לראות שוב את מרחבי הטבע הירוקים, יזמה אגודת חבל שלום בשיתוף מועצת הצמחים- ענף הירקות וביחד עם "שולחן מגדלי העגבניה", פסטיבל שיתקיים באזור המוביל בארץ בגידולי עגבניות. האזור אחראי על יבול של כ – 75,000 טון עגבניות בשנה, המהווים כ – 40 אחוז מסך יבול העגבניות בישראל.

ליזמים חברו משרד החקלאות, הסוכנות היהודית וקרן קיימת לישראל אשר גם הם בין נותני החסות המרכזיים לפסטיבל.
הפקת הפסטיבל נעשית על ידי חברת "קשר פקטור" המובילה בתחומה, אשר לקחה על עצמה את הפקת האירוע שכולו בטעם וצבע של עגבניה, בדומה לפסטיבלים הנהוגים מזה דורות בספרד, באיטליה, בצרפת, בפלורידה שארה"ב ובעוד מקומות רבים בעולם.

הכניסה לפסטיבל עגבניה ללא תשלום
(השתתפות בחלק מהפעילויות כרוכה בתשלום סמלי)
האירוע מאובטח
לפרטים נוספים אגודת חבל שלום בטלפון 08-9982666

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר