פסטיבל עלית קפה תיאטרון יתקיים ב- 8-7 ביוני במדרחוב נחלת בנימין תל אביב

בבתי הקפה הפזורים במתחם הפסטיבל יתקיימו על כוס קפה מפגשים עם טובי שחקני ויוצרי התיאטרון, לשיחה פנים מול פנים על תיאטרון, חברה וחיים אישיים

האופרה הישראלית, תיאטרון הבימה, תיאטרון הקאמרי, תיאטרון בית ליסין, אנסמבל תיאטרון הרצליה ותיאטרון גשר, הם רק חלק קטן ממשתתפי פסטיבל עלית קפה תיאטרון שיפתח ב- 7 ביוני 2006 החל מ- 19:00 במתחם נחלת בנימין בתל אביב וימשך יומיים.

בין השחקנים שייקחו חלק בפסטיבל נוכל לפגוש את גדליה בסר, ליאורה ריבלין, שמוליק וילוג'ני, רשף לוי,דבלה רייזר, עידן אלתרמן, אלון אבוטבול ואחרים.

הפסטיבל, שואב את השראתו מפסטיבלי תיאטרון הנערכים ברחבי העולם והוא דומה במתכונתו לזה הנערך ברחוב הראשי של העיר אדינבורו בסקוטלנד במסגרת פסטיבל התיאטרון הבינלאומי הנערך שם.
עלית קפה תציע לקהל המבקר במתחם ליהנות מקפה לצד מגוון רחב של מופעי תיאטרון.

ארבע בימות גדולות יוקמו במדרחוב ויפתחו ללא תשלום לקהל הרחב. עליהן יוצגו קטעים מארבעה סגנונות שונים של אמנויות במה.

בימת "קפה נמס" היא בימת מחזות הזמר ועליה יוצגו קטעים מתוך הפקות המועלות בתיאטרון הבימה, הקאמרי, ותיאטרון גשר. בין השאר ניתן יהיה לצפות בטעימות מ-בוסתן ספרדי (כתב יצחק נבון ובבימויו של צדי צרפתי) וריאציות לתיאטרון ולתזמורת (זוכת פרס התיאטרון לשנת 2006 בקטגוריית הצגת הבידור הטובה ביותר),רחוב טוב (מחזמר עם שחקנים ובובות) העשירייה הקאמרית (מופע הצדעה לשירי התיאטרון) ואנסמבל ברודווי של ביה"ס רימון.

בימת קפה פלטינום היא בימת האופרה הישראלית ועליה תעלה הפקה מיוחדת עבור הפסטיבל מבית היוצר של האופרה הישראלית – "למות מאהבה" (קונצרט של מיטב אריות האהבה הידועות מכל הזמנים וסדנא בשיתוף הקהל).

גם אמנות הסטנד אפ תבוא לידי ביטוי בפסטיבל וזאת על בימת קפה ארומה. על במה זו ייווצר מרתון מופעי סטנד אפ של אמנים צעירים, שחקני הבית של קאמל קומדי קלאב וביניהם יהודה ארי, בן אוסדון ומני עוזרי,יוסי וטירן (מהאקדמיה לצחוק) ואחרים. (בשיתוף יואב גרוס הפקות).

בימת קפה טורקי תוקדש לאמנות קרקס הרחוב המודרני. קבוצת אקרובטים דינאמיים המורכבת מאמני קרקס ומתעמלי קרקע ומכשירים אשר הביאו את עולם הקרקס בישראל לרמה בינלאומית, יקיימו מידי ערב חמישה מופעים שנבנו והורכבו במיוחד עבור הפסטיבל (מבית היוצר של "ראש חוצות").

חצרות חלק מבתי הקפה בנחלת בנימין וביניהם חצר לה קוקט, חצר קאירי וחצר בלקוני יהפכו למתחמי הופעות בהם יועלו הפקות תיאטרון ומוסיקה אינטימיות ומינימלסטיות, כדוגמת ג'אז אפ מיוזיקל – מיטב שירי מחזות הזמר בסגנון ג'אז, לילה עם לולה- קברט מוסיקלי, פותחים פה לשפן- מופע אימפרוביזציה בשיתוף הקהל, יום אחד את תראי- מבחר שירי אהבה צרפתים , חי בסרט- מונולוגים מתוך סרטים מפורסמים נשים בג'אז, יובל כספין נוסע בעקבות האהבה מופע מחווה מוזיקלי, החיים היפים מופע יחיד.

בבתי הקפה הפזורים במתחם הפסטיבל יתקיימו על כוס קפה מפגשים עם טובי שחקני ויוצרי התיאטרון, לשיחה פנים מול פנים על תיאטרון, חברה וחיים אישיים.

במרפסות הבתים של נחלת בנימין יצור בית הספר לאמנויות הבמה של מכללת סמינר הקיבוצים סצנות תיאטרון קטנות מן הפסיפס האנושי המורכב והמדהים שכולל הרחוב הישראלי.

במות חוויה – במות קטנות עליהן יופיעו שחקני תיאטרון רחוב במגוון סיטואציות הקשורות בקפה. השחקנים יארחו את העוברים ושבים למפגש על קפה, אנשים ומה שביניהם.

בבתי הקפה הפזורים ברחוב נחלת בנימין יתקיימו מופעים אינטימיים כגון נשים בתיאטרון מופע מוזיקלי אינטימי נשי, ברודווי ג'אז עיבודי ג'אז לשירים מוכרים ממחזות זמר, סיפור רודף סיפור יענקלה יעקובסון מספר סיפורים במופע קומי אחר ועוד.

אתר הפסטיבל:
http://coffee.walla.co.il/festival

הפקת הפסטיבל: פרומרקט
ניהול אמנותי: ג'קי בכר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר