פסטיבל קרקסים פרעוני בפארק תמנע בחול המועד פסח

מופעי קרקס מרהיבים עם להטוטנים ואקרובטים סדנאות ג'אנגלינג והליכה על קביים מילוי חולות צבעוניים ועוד

מופעי קרקס מרהיבים עם להטוטנים ואקרובטים, סדנאות ג'אנגלינג,הליכה על קביים, מילוי חולות צבעוניים, יצירת סנדלים תנ"כיות, מסיפורי המלך שלמה, סיורים מודרכים ומיצגים אורקוליים לייליים ועוד.והכל בחוויה קסומה וצבעונית המספרת את תקופה הפרעונים.

במהלך חוה"מ פסח, 21-23.04.08, יתקיים פסטיבל הקרקסים הפרעוני המציע לילדים ולמשפחה להכנס לעולמו הקסום של הקרקס, לחוות מופעי להטוטנות ואקרובטיקה, לצד התנסות בהליכה על קביים, ג'אנגלינג, הליכה על חבל דק והכל בחיבור אל הנופים המדבריים והאירועים ההיסטורים מהתקופה הפרעונית. במתחם קבלת הפנים, תקבל את פנינו קליאופטרה ותות אנך אמון יחד עם דמויות צבעוניות נוספות מעולם הפרעונים העתיקים אשר יספרו את סיפורו של פארק תמנע ויצבעו אותו בססגוניות ובצבעוניות קרקסית תוך אינטראקציה משעשעת עם הקהל.

בפארק יתקיימו מתחמים אשר יציעו לקהל מגוון סדנאות והכל באוהל צבעוני וגדול בהם גם ישולבו מופעי קרקס עוצרי נשימה של קרקס פלורנטין הנודע.

עוד בפסטיבל, בין השעות 10:00-16:00 יוצעו מגוון תחנות הפעלה קרקסיות אתגריות דרכם יוכל קהל האורחים ללמוד ולחוות את עולם הקרקס ועולמו של פארק תמנע:

סדנת הליכה על קביים– סדנה המגלה את סוד היציבות של טכניקת הליכת הקביים, איך ללבוש, לקום, ללכת, להתחיל להתרגל למצב החדש וליהנות מהתחושה… אז איך לא נופלים ? איך כן נופלים ? ואיך זה להרגיש "על הגובה"?

סדנת ג'אגלינג– התנסויות בכדורים, במוטות, בדבל-סטיקס ועוד.

סדנת הליכה על חבל– מתקן חבל מיוחד באורך של כ- 3 מטר .חשיפה של סודות האיזון על החבל בהדרכה אישית הכוללת הדגמות.

סדנאות יצירה מבית תמנע– כגון מילוי בקבוקי חול צבעוניים וסדנאת מחזור בה ייוצרו סנדלים מצריות מחומרים ממוחזרים. באמצעות שקיות ניילון, פקקים, פלסטיק ועוד יכינו הילדים סדנלים תנ"כיות כמו הקדמונים. (הסדנה בתשלום נוסף)

סיפור המלך שלמה ומקדש האלה חתחור– המלך שלמה, ישוב על כסא מלכותו יספר את סיפוריו הרבים וסיפורי תמנע.

במהלך היום, בין 10:00-16:00 יתקיימו סיורים עצמאיים ברחבי הפארק אל המקומות הקסומים בתמנע- הפטרייה המפורסמת, עמודי שלמה והקשתות כשעם שעת הדימדומים ייערכו סיורי שקיעה, 17:00-19:00, באתרי הנוף ורכסי ההרים המוארים בתאורה מיוחדת המשלבת מיצגים אורקוליים.

בלב הקרקס המדברי- אגם תמנע, יתקיימו בשעות קבועות (13:00 16:00) מופעי קרקס מתובלים בהומור ומתח ומשולבים במופעי אקרובטיקה ופעלולי אש מרהיבים, מופעי שיווי משקל, אקרובטיקה אוירית, מופעי טרפז, גמישות וכדורים.

מחירים:
59 ₪ לילד, 69 ₪ למבוגר.
המחיר כולל השתתפות בכל הפעילויות שמוצעות בפסטיבל, למעט אלו שהינם בתשלום נוסף.

לפרטים נוספים: 08-6376756

www.timna-park.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר