פסטיבל שוקולד חורפי בקניון ארנה

במסגרת הפסטיבל שייערך בתאריכים 15-16.1.09 יוקמו דוכנים ויהיו הפעלות. את הקינוחים והשוקולדים השונים ניתן לאכול במקום וגם לקחת הביתה.

הריחות, הטעמים, המשקאות, המנות, הרטבים, הקינוחים – כל מה שקשור לתחום השוקולד יהיה בפסטיבל השוקולד בקניון ארנה במרינה של הרצליה פיתוח. את הקינוחים והשוקולדים השונים ניתן יהיה לאכול במקום וגם לקחת הביתה.

"פסטיבל השוקולד" של קניון ארנה ייערך בין התאריכים 15-16.1.09 כאשר כל דוכן יציג מגוון רחב של שוקולדים וטעמים שונים בצורה כזאת שכל אחד יוכל למצוא את האהוב עליו או עליה.

נבחרת השוקולטיירים שנבחרה להציג בפסטיבל כוללת מובילים בתחומם:
ROY שוקולד – פרלינים, טראפלסים, ליקרים, DIP IT – מטבלי שוקולד מיוחדים ומתוקים, Matok2u – מוצרים של מקס ברנר, גליתא, מפלי שוקולד, שוקולטה ופרלינים, איזה יופי – זרי שוקולד, סידורי פרחים משוקולד, פריטים מבצק סוכר. FORASTERO – פרלינים וטראפלסים משוקולד בלגי, מאפים מתוקים, קפה ובריוש – קונוסים משוקולד, פרלינים, טראפלס, מטבעות, עוגות, כוסות שוקולד, La Paneria – מאפים מתוקים, לחמים מיוחדים, קוקיטה – עוגות, עוגיות וקינוחים, שוקויה – פרלינים, שוקולד מיוחד, שוקולאב – מבחר שוקולדים ופריטים מיוחדים ומקוריים של שוקולטיירים מובחרים.

במהלך ימי הפסטיבל יתקיימו הצגות ילדים וסדנאות יצירה לילדים:
ביום חמישי, 15.1.09:
בשעה 17:30 – תתקיים הצגת הילדים צ'ארלי בממלכת השוקולד.
בשעה 18:30 – תתקיים סדנת יצירה לילדים הכוללת הכנת טראפלסים משוקולד.
ביום שישי, 16.1.09:
בשעה 12:30 – תתקיים הצגת הילדים הסוכריות של דוב – דובון.
בשעה 13:30 – תתקיים סדנת יצירה לילדים הכוללת ציור בשוקולד.

הפסטיבל ייערך ברחבה המרכזית של בקניון ארנה ביום ה' 15.1.08
בין השעות 10:00-21:00 וביום ו' 16.1.08 בין השעות 9:00-15:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר