פסטיבל Arena Kitchen מציג לפסח: ארבעה סדרי פסח עם שפים שונים

הפסטיבל הקולינרי Arena Kitchen בקניון ארנה במרינה של הרצליה, יארח בכל יום שישי באפריל שף אחר במחווה ל"ארבעה בנים" המופיעים בהגדה של פסח. ארבעה שפים ידגימו ארוחת ליל סדר המבוססת על מרכיבי ארוחת החג בהתאמה אישית לסגנונם הייחודי

הפסטיבל הקולינרי Arena Kitchen בקניון ארנה במרינה של הרצליה, יארח בכל יום שישי באפריל שף אחר במחווה ל"ארבעה בנים" המופיעים בהגדה של פסח. ארבעה שפים ידגימו ארוחת ליל סדר המבוססת על מרכיבי ארוחת החג בהתאמה אישית לסגנונם הייחודי.

הראשונה היא השפית הדיאטנית מאיה בן-אפרים, המתמחה ביצירת מנות גורמה דיאטטיות למסעדות. בן-אפרים תבשל ארוחה אורגנית דיאטטית לליל הסדר, כולל חרוסת דיאטטית, ותעביר את המסר שגם בפסח אפשר לאכול ולהמשיך לשמור על המשקל.

שף אבירם שטיינמץ ממסעדת דאנטה בחיפה, ידגים סדר בסגנון איטלקי, ויראה שהאוכל האיטלקי מבוסס על יותר מפסטה שאינה כשרה לפסח.

שף ערן זינו ממסעדת ברקרולה בכפר סבא, ידגים סדר גורמה, ויציג כיצד ניתן לשדרג את ארוחת החג המבוססת על רבע עוף לארוחת גורמה כמו במסעדת יוקרה.

השף זמי שרייבר, השף והבעלים של מסעדת סנדר, מסעדה יהודית מסורתית, יבשל סדר יהודי כהלכתו, על-פי מיטב המסורת.

אירועי "Arena Kitchen" נערכים מדי יום שישי, כאשר כל חודש מתמקד בנושא קולינרי נבחר.
על הבמה המרכזית נבנה מטבח ביתי, ובו מציגים מיטב השפים את תהליך ההכנה של מנות גורמה אקזוטיות. את האירוע מנחה יוסי בן אודיס, סומליה יין ומים מוביל, אשר יתאים למנה המוצגת יין שונה בכל שבוע.
ב-"Arena Kitchen" ישתתפו מגוון מציגים מתחום המזון לצלילי מוזיקת ג'ז חיה. בין המשתתפים יינות בוטיק, גבינות צרפתיות איכותיות, עשבי תיבול, מאפי פטיסרי, שוקולדים, ציוד אפייה ובישול, ועוד.

הפסטיבל מתקיים בכל יום שישי בין השעות 10:00-15:00. הכניסה חופשית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר