פעילויות לקיץ של ארץ הגליל

בעמותת התיירות ארץ הגליל הכינו מגוון פעילויות קיץ ונופש לכל המשפחה

בעמותת התיירות ארץ הגליל הכינו מגוון פעילויות קיץ ונופש לכל המשפחה.

יום משפחתי בצוק מנרה
במהלך חודש אוגוסט יתקיים באתר צוק מנרה אוגוסט מוזיקלי – בכל שבוע עם קונספט מוזיקלי חדש (אפריקאי, שאנטי, ברזילאי ויהודי). הפעילויות באתר יותאמו לקונספט: בניית כלי נגינה, מופע מוזיקלי, סדנת ריקוד ועוד.
בקניית כרטיס כניסה, יוכלו האורחים לחוות מגוון אטרקציות נוספות הכלולים במחיר כגון: בריכת השחייה, סיורים מודרכים בחורש, מתקנים מתנפחים, ג'ימבורי לקטנים ויצירה בטבע וכמובן הרכבל הארוך במדינה, וכל זאת ללא תוספת תשלום.
מחיר כרטיס כניסה: 59 ש"ח לילד ומבוגר (ילד מגיל 3). לפרטים, טל. 04-6905830

נופש באווירה אירופאית כפרית והררית ברמות נפתלי
בחודשי החופש הגדול באתרי התיירות ברמות נפתלי תוכלו לנפוש בהרים ולהזמין בתאום מראש תיירות חקלאית – נסיעה על טרקטור ועגלה אל עמק קדש והסביבה והתנסות בקטיף תפוחים ואגסים. לתאום 0505594872

שלושה אירועי קיץ באגמון החולה
חכמים בלילה – עם רדת החשכה נחפש אחריי חיי הלילה בסביבת האגמון. הצצה אל חייהם של חתולי ביצות וחזירי הבר, דורסי לילה כתנשמות, עטלפי פירות ואנפות לילה, הסיור מתקיים בעגלת מסתור וכולל תצפיות בגרמי השמיים, ומסיימים בקומזיץ עם כיבוד קל על שפת הירדן.

מתעוררים עם הציפורים – סיור עם מגוון ציפורים המתעוררות ליום חדש של פעילות. בסיור נצפה במינים רבים של עופות המקייצים ומקננים באגמון. ברווז משויש, מיני אנפות, סיקסק, חסידות, חופמאים, מינים של עופות דורסים ומגוון של בעלי חיים. הסיור כולל קפה ועוגה.

אהבה בשחקים או איך מגיעים גוזלים – הצצה אל חיי האהבה של הציפורים: החיזור, השירה והצבעים. סיור מודרך בשבילי האגמון, צפייה במושבות קינון של שרקרקים ואנפות, ביקור בתחנת הטיבוע למפגש אינטימי עם ציפורים.

משך הסיור: שעתיים. שעות סיורים: 07:00 ו- 09:00
הסיור מתקיים באגמונית, מלווה במדריך צפרות
לפרטים והזמנות: 04-6817137, www.agamon-hula.co.il

אירועי קיץ בפסטורל
החל ב- 30.7 מלון פסטורל בכפר בלום פותח את אירועי הקיץ והחופש, עם
פינוקי "פסטורל ספא", קבלת פנים מיוחדת לילדים וארוחות בניצוחו של שף המלון אילן שליידר.
עוד במלון, מופעים וסדנאות לכל המשפחה: מופע ריקוד ותיפוף אפריקאי, סדנת אוריגמי, סדנת צילום באור, דלארט – סדנה ליצירת רעשנים מדלעות נוי, אפיית חלות, מופע "מבריקים בצנרת" – קונצרט נשיפה מוסבר לכל המשפחה, סנופי דיסקו לילדים ומסיבת ריקודים.
לפרטים: טל. 04-6836611

פעילויות הקיץ בבית אוסישקין
מוזיאון בית אוסישקין מציע למבקריו פעילויות, תחרויות ומשחקים. יש אף מוצגים מיוחדים שאפשר למששם לצרכי לימוד ולאנשים כבדי ראייה. המוזיאון מקיים הדרכות מקצועיות לקבוצות בנושאים: צפרות (כולל טלסקופים) אקולוגיה, פריחות עונתיות, גיאולוגיה, אתרים ארכיאולוגיים באזורנו ותולדות ההתיישבות באזור. בנוסף, כל שעה עגולה מופע אור קולי בנושא ארץ ירדן והחרמונים.
מחירי כניסה מבוגר: 18 ₪ ילד מגיל 5: 15 ₪, אזרח ותיק: 9 ₪
לפרטים, טל.  04-6941704

חגיגות 50 לכפר האמנים אמירים
אמירים חוגגת בימים אלה 50 שנה להיווסדה, ומציינת את יום הולדתה באירוע המופק כולו על טהרת הכישרון המקומי של תושבי אמירים. האירוע יתקיים ביום חמישי, ה- 16.07.08, בדשא המרכזי של אמירים ובבית העם הסמוך לו. האירוע יכלול תערוכת יצירות אמנות – צילומים וציורים, של תושבי אמירים על אמירים, שתוצג בבית העם. מופע אור-קולי, הסוקר חמישים שנות התיישבות ויצירה, יהיה המופע המרכזי של הערב. ארוחה קלה וכיבוד מהמטבח הצמחוני יוכנו לכבוד האירוע על ידי כל תושבי אמירים. החגיגה תסתיים בהרקדה המונית של ריקודים לכל הגילים, ברחבת בית העם. האירוע פתוח לקהל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר