פעילות אינטרנטית: ליגת קפה טורקי עלית עם אירוע ספורט ענק בספורטק ת"א

במהלך האירוע יתקיים משחק ראווה בין שחקני כדורגל (עבר והווה) לבין סלבריטאים, כאשר הקבוצה שתזכה במשחק תעניק פרס למגדלור של עמותת עלם. קמפיין ההרשמה וקמפיין האירוע יתוקשרו באתרי האינטרנט השונים ובערוץ הספורט בטלוויזיה

חברת הקפה מקבוצת שטראוס יוצאת בפעילות אינטרנטית של ליגת קפה טורקי עלית, בסיומה יתקיים אירוע ראווה ספורטיבי ענק בחול המועד סוכות בספורטק ת"א, בו יוכרז על אלוף ליגת קפה טורקי עלית. הקמפיין הינו רעיון שעלה ע"י הצרכנים של שטראוס במהלך הפעילות האינטרנטית שנערכה בתחילת השנה כפעילות משלימה עם יוסי בניון.

הקמפיין האינטרנטי מזמין את שחקני הקבוצות השכונתיות להתמודד על הזכות להשתתף באירוע הליגה, כאשר כל מה שעליהם לעשות הוא להיכנס לאתר, להירשם, להעלות תמונות וסרטונים, ולכתוב סיפור מעניין.

האירוע, אותו מפיק משה אלהרר, יתקיים בחול המועד סוכות (17.10) בספורטק ת"א. באירוע יתחרו כ – 16 קבוצות נבחרות על תואר הגביע של קפה טורקי עלית, כאשר כל 16 הקבוצות הנבחרות יזכו לאירוח במתחם וי איי פי.

באירוע יתקיים גם משחק ראווה בין שחקני כדורגל (עבר והווה) לבין סלבריטאים. הקבוצה הזוכה תעניק פרס למגדלור (שייך לעמותת עלם).
האירוע פתוח לקהל הרחב וכולל אפשרויות צפייה במשחקים ואטרקציות שונות סביב המתחם.

קמפיין ההרשמה וקמפיין האירוע יתוקשרו באתרי האינטרנט השונים ובערוץ הספורט בטלוויזיה, האירוע עצמו יצולם ויתוקשר גם כן דרך ערוץ הספורט ואתרי הספורט השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר